German Tech
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

German Tech

(4/9/2012)

Ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας ενός μοντέλου οφείλεται στις εξελιγμένες τεχνολογίες που είτε το εξοπλίζουν, είτε βοηθάνε στη βελτίωση του. Τα γερμανικά μοντέλα βρίσκονται πάντα στις τεχνολογικές επάλξεις αποδεικνύοντας έμπρακτα τις προτεραιότητες των κατασκευαστών τους.

Audi Pre Sence: Φροντίζει για εσάς


Φαίνεται ξεκάθαρα πως το pre sence ξεχωρίζει και αντιλαμβάνεται τα τρία διαφορετικά στάδια εμπλοκής του.

Φαίνεται ξεκάθαρα πως το pre sence ξεχωρίζει και αντιλαμβάνεται τα τρία διαφορετικά στάδια εμπλοκής του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Pre Sence το έχουμε γνωρίσει μέσα από τα μεγαλύτερα και πολυτελή μοντέλα του βαυαρικού ομίλου. Τώρα όμως εξοπλίζει και το νέο Α3, ανεβάζοντας έτσι κατά πολύ τον πήχη στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας και στη μικρομεσαία κατηγορία.


Πως λειτουργεί;


Τα Audi που διαθέτουν το Pre Sence, φιλοξενούν στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου αισθητήρες ραντάρ (ανάλογα με τον εξοπλισμό, αισθητήρες υπάρχουν και στο οπίσθιο μέρος του αυτοκινήτου) όπου μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής ευστάθειας του αυτοκινήτου (ESC), κατηγοριοποιούνται διάφορες καταστάσεις οδήγησης και εφαρμόζονται προληπτικά μέτρα για την προστασία των επιβατών ή στην χειρότερη περίπτωση για να μετριαστεί η ταχύτητα της πρόσκρουσης. Όταν κάτι από τα παραπάνω διαγνωσθεί από το σύστημα, δίνεται η εντολή ώστε να προενταθούν ηλεκτρικά οι μπροστινές ζώνες ασφαλείας. Αν το αυτοκίνητο εξακολουθεί να ολισθαίνει, τότε τα παράθυρα αλλά και η ηλιοροφή ξεκινούν να κλείνουν.
Στην συνέχεια αν το Audi A3 τείνει να συγκρουστεί με το προπορευόμενο όχημα, ειδοποιείται ο οδηγός μέσω τριών διαφορετικών σταδίων. Στο πρώτο στάδιο, υπάρχει οπτική κι ακουστική ειδοποίηση, στο δεύτερο το αυτοκίνητο ξεκινάει να φρενάρει, χρησιμοποιώντας το 35% της δύναμης πέδησης του. Αν κατά αυτή τη φάση, ο οδηγός ξεκινήσει την διαδικασία φρεναρίσματος, το Pre Sence θα εξακολουθεί να εμπλέκεται με σκοπό να αποφευχθεί η επικείμενη σύγκρουση.
Αν τίποτε από τα παραπάνω δεν πραγματοποιηθεί και ο οδηγός παραμείνει αμέτοχος, τότε περνάμε στην τρίτη φάση εμπλοκής του συστήματος. Το αυτοκίνητο ξεκινάει να φρενάρει με δύναμη λίγο μικρότερη από τη μέγιστη του συστήματος πέδησης, ενώ προειδοποιητικές ενδείξεις στο ταμπλό ενημερώνουν τον οδηγό.
Σε ταχύτητες μικρότερες των 30 km/h, επιτυγχάνεται μέχρι και πλήρης ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Αν πάλι η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, τότε εξασφαλίζεται η μείωση της ταχύτητας πρόσκρουσης.
Η Audi όμως έχει εξελίξει κι ένα νέο «υπο-σύστημα» που συμπληρώνει το αρχικό και το οποίο ενεργοποιείται μετά την σύγκρουση, κατά το οποίο εξακολουθεί να εφαρμόζει δύναμη πέδησης ώστε το αυτοκίνητο να μην «ρολάρει» ανεξέλεγκτο, ενώ παράλληλα ανοίγουν τα φώτα της καμπίνας.

ELASTIKA 2024
NISSAN