Εδώ φαίνεται η διάταξη των βασικών μερών του συστήματος, που κινεί τα Opel Ampera/Chevrolet Volt.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εδώ φαίνεται η διάταξη των βασικών μερών του συστήματος, που κινεί τα Opel Ampera/Chevrolet Volt.

Opel: Ampera

(4/9/2012)

Η εποχή της ηλεκτρικής μετακίνησης άρχισε και το Ampera ήδη κυκλοφορεί.


Το Opel Ampera είναι πλέον στη διάθεση του αγοραστικού κοινού.

Το Opel Ampera είναι πλέον στη διάθεση του αγοραστικού κοινού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Ampera, παρέα με το Chevrolet Volt, είναι από τα πρώτα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της αγοράς με διευρυμένη αυτονομία. Το Ampera κυκλοφορεί ήδη στην αγορά και εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων, που η ροπή του φτάνει στα 370 Nm. Με 4 ώρες φόρτισης έχει αυτονομία 60 χλμ. H μπαταρία διαθέτει σύστημα ψύξης/θέρμανσης (!) και αποτελείται από 288 πρισματικές κυψέλες ιόντων λιθίου. Η αυτονομία κυμαίνεται στα 40 – 80 χλμ., αποκλειστικά με ηλεκτρική λειτουργία και μηδενικούς ρύπους, με μία πλήρη φόρτιση. Η εγγύηση για την καλή της λειτουργία είναι 160.000 χλμ.Όμως, στην περίπτωση που η ενέργεια της μπαταρίας αρχίζει να μειώνεται, υπάρχει και μία γεννήτρια- βενζινοκινητήρας που μπαίνει σε λειτουργία παράγοντας ηλεκτρισμό και φορτίζοντας την μπαταρία. Έτσι, η αυτονομία επεκτείνεται στα 500 χλμ. Ο θερμικός κινητήρας δεν χρησιμοποιείται, σε καμία περίπτωση, για την άμεση κίνηση του αυτοκινήτου.

LEASING APRILIOS
skoda