Το νέο γόνατο με την ονομασία HiPerStrut, χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία που έχει κληροδοτήσει η Opel από τους αγώνες.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο γόνατο με την ονομασία HiPerStrut, χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία που έχει κληροδοτήσει η Opel από τους αγώνες.

Opel: HiPerStrut

(4/9/2012)

Το αγωνιστικό τμήμα της Opel (OPC) εξέλιξε ένα νέο γονάτο που εξοπλίζει τη σειρά GTC και φέρει την ονομασία HiPerStrut.


Με το HiPerStrut, το γόνατο McPherson δεν στηρίζεται στα κλασικά ψαλίδια βάσης αλλά σε ένα σύνδεσμο που προσφέρει καλύτερο έλεγχο κατά τον εγκάρσιο άξονα.

Με το HiPerStrut, το γόνατο McPherson δεν στηρίζεται στα κλασικά ψαλίδια βάσης αλλά σε ένα σύνδεσμο που προσφέρει καλύτερο έλεγχο κατά τον εγκάρσιο άξονα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πρόκειται για μία σχετικά απλή λύση που προέρχεται από τους αγώνες και τοποθετείται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του νέου Astra GTC. Το γόνατο McPherson δεν στηρίζεται στα κλασικά ψαλίδια βάσης αλλά σε ένα σύνδεσμο που προσφέρει καλύτερο έλεγχο κατά τον εγκάρσιο άξονα, προσφέροντας καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι, αλλά και επιπλέον πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο πιέζεταιΜε απλά λόγια βελτιώνει την γεωμετρία της ανάρτησης στην διάρκεια στροφής βελτιώνοντας το κράτημα του αυτοκινήτου.Με την τοποθέτηση του συγκεκριμένου γονάτου η επίδραση της ροπής από το σύστημα διεύθυνσης και η μεταβολή της ακτινικής καμπύλης είναι μικρότερες σε σχέση με ένα συμβατικό γόνατο ΜακΦέρσον. Ή με πιο απλά λόγια, οι εγκάρσιες δυνάμεις που ασκούνται όταν δουλεύει η ανάρτηση, δεν εκτείνονται σε όλο το μήκος της ανάρτησης (από εκεί δηλαδή που ενώνεται το αμορτισέρ στο θόλο μέχρι το ψαλίδι κάτω), αλλά περιορίζονται κοντά στον τροχό χάρη στον επιπλέον σύνδεσμο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται το φαινόμενο του torque steering ώστε ακόμη και με τέρμα γκάζι το τιμόνι να μην «τραβάει» δεξιά-αριστερά.

peugeot
NISSAN