ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Splash
Διαβάστηκε από 43801 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2013
Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, η Suzuki αποφασίζει να προχωρήσει σε μια ανανέωση του μίνι μοντέλου της, που εστιάζεται στον αισθητικό τομέα.
Επιβεβλημένη ήταν η ανανέωση στο Suzuki Splash μετά από 5 συνολικά έτη εμπορικής σταδιοδρομίας στη χώρα μας (και 6 σχεδόν χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε). Η ιαπωνική εταιρεία αρκέστηκε σε μικρής έκτασης αισθητικές αλλαγές αφήνοντας ανέγγιχτα τα μηχανικά σύνολα (1,0 και 1,2 λίτρων). Επίσης, ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση του μήκους του αμαξώματος κατά 60 χιλιοστά, ενώ το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι αρκετά ελκυστικό. 

Και στην περίπτωση της ανανεωμένης εκδοχής του, το μίνι μοντέλο της Suzuki αποτελεί μια αρκετά καλή πρόταση για την κατηγορία του, με τη βασική έκδοση του αυτοκινήτου (στα 10.090 ευρώ) να παρουσιάζει ελλείψεις, όπως είναι η απουσία του air-condition. 

Κινητήρας: Ικανοποιεί εντός πόλης 
Το 3κύλινδρο 1.000άρι μηχανικό σύνολο που εφοδίαζε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, είναι αρκετά ελαστικό, κάτι που βοηθά στις μετακινήσεις εντός της πόλης. 

Ωστόσο, κατά τη λειτουργία του εμφανίζει αρκετούς κραδασμούς και θόρυβο. Επίσης, τα επίπεδα κατανάλωσης αυξάνουν αρκετά, κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και ειδικά αν οδηγός επιλέξει να κινηθεί σε γοργούς ρυθμούς. 

Εσωτερικό- Χώροι: Δίχως διαφοροποιήσεις 
Στην καμπίνα του ανανεωμένου μίνι μοντέλου δεν έχει αλλάξει κάτι σε σύγκριση με το προ-ανανέωσης αυτοκίνητο, με την εικόνα να παραμένει ενδιαφέρουσα ακόμη και σήμερα. Και σε αυτή την περίπτωση, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα των ταχυτήτων, το μεγάλο ταχύμετρο και το ξεχωριστά τοποθετημένο στροφόμετρο στο ταμπλό αποτελούν τα ατού για το εσωτερικό του Splash. 

Σε επίπεδο ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά δείχνουν-πλέον- το χρόνο τους, και σε ορισμένα σημεία μπορούν να διατυπωθούν ορισμένες ενστάσεις για τη συναρμολόγηση και την υφή τους. Οι πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώροι διευκολύνουν τον οδηγό και τους επιβάτες στην καθημερινότητα, ενώ το ρηχό πορτ-μπαγκάζ των 178 λίτρων (διαθέτει έξτρα αποθηκευτικό χώρο) δεν είναι πρακτικό στην πράξη. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: SUZUKI SPLASH,

περισσότερα νέα & άρθρα »
SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Suzuki 2035: Οι τομείς που θα εστιάσει η μάρκα τα επόμενα 10 χρόνια

Suzuki Victoris: Ο πιθανός αντικαταστάτης του S-Cross με πλούσιο εξοπλισμό

50 νέα Suzuki Vitara μπαίνουν στη μάχη - Πού θα «υπηρετήσουν»;

Suzuki: Πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης έως 10 χρόνια - Οι προϋποθέσεις

Suzuki Vitara: Αναβαθμισμένο στην Ελλάδα με 110 άλογα (τιμές)

Δοκιμή Suzuki Swift 4x4, το μοναδικό 4κίνητο μικρό

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Toyota Yaris 2010-2020

Δοκιμή: VW Τayron 1,5 eTSI 150 PS DSG7 -Η XL πλευρά του Tiguan

Το Citroen C4 Hybrid 145 PS των 22.900 ευρώ στο AutoΤρίτη Test Center

Δοκιμή: Audi Α3 allstreet με 204 PS - Μπαίνει στην πρίζα & πατάει και χώμα