ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Ford Focus 1,6 TDCi 105 PS ΕCOnetic
Διαβάστηκε από 4965 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2013
Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του Focus, χάρη στην τεχνολογία ECOnetic εστιάζει στην οικονομία καυσίμου και ταυτόχρονα απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη, από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.
Η νέα έκδοση 1,6 TDCi 105 PS ECOnetic βάζει το Focus στο club των μικρομεσαίων πετρελαιοκίνητων μοντέλων, που είναι απαλλαγμένα από τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.) και έχουν ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Η νέα αυτή έκδοση του Focus δίνει νέα προοπτική στην ελληνική αγορά για το μήκους 4.358 χλστ. μικρομεσαίο μοντέλο της Ford. Οπτικές διαφορές σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις δεν υπάρχουν.

 
Κινητήρας: Χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Ο κινητήρας του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ο 1,6 Duratorque, που χρησιμοποιεί κι η έκδοση των 115 ίππων. Ωστόσο οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίας, στο μεταβλητής γεωμετρίας τούρμπο, στο κύκλωμα ψύξης και στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ρίχνοντας παράλληλα την ιπποδύναμη στους 105 ίππους. Η ροπή διατηρήθηκε ίδια. 

 
Κινητήρας-επιδόσεις: Οι επιδόσεις θυσία στην οικονομία 
Στην πράξη, το μοτέρ των 105 ίππων δεν «νιώθει και πολύ άνετα» στις χαμηλές στροφές. Επίσης η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου έχει αμβλύνει την δυναμική αίσθηση στο τράβηγμα, που έχει η έκδοση των 115 ίππων, μόλις ξυπνήσει το τούρμπο. 
 
 
Eσωτερικό: Mοντέρνo και ποιοτικό 
Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου Focus ξεχωρίζει για τη μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα, τη στιγμή κατά την οποία η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα κερδίζει άμεσα τους φίλους του hi tech. Τα μπουτόν στο κέντρο θυμίζουν κινητό τηλέφωνο και κρύβουν πλήθος χρηστικών λειτουργιών, όπως bluetooth θύρα USB και δυνατότητα φωνητικών εντολών. 

 
Στο δρόμο: Αρκετά χαρισματικό
O οδηγικός χαρακτήρας της diesel έκδοσης του Focus δικαίωσε τις προσδοκίες μας από το μικρομεσαίο Ford, που χρόνια τώρα αποτελεί σημείο αναφοράς για τα πλούσια οδικά του χαρίσματα. Παρότι, το εμπρός μέρος έχει βαρύνει λίγο, το πετρελαιοκίνητο Focus δεν έχασε στο ελάχιστο τη συγκρότηση και το fun του χαρακτήρα. 

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 4/6.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FORD FOCUS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford Explorer: Mε 570 χλμ. παίρνει πρωτάθλημα αυτονομίας

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η Car Center με τους Καρανικόλα-Κακαβά σε Ford Fiesta Rally2

Ford Puma: Νέα έκδοση Sound Edition - Τι προσφέρει και πόσο κοστίζει;

Ford: «Οι αγοραστές δεν σκέφτονται πλέον τους κινητήρες και τα άλογα»

Ford: Ξεκίνησε την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά στην Κολωνία

Τι μεταχειρισμένο SUV 10ετίας παίρνω με 15.000 ευρώ;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV

Δοκιμή: Kia Stonic, αυτόματο, mild hybrid με 100 άλογα

Δοκιμή: Νέο Opel Frontera Hybrid 1,2 Turbo 145 PS

Δοκιμή Jaecoo 7 SΗS - Value for money Plug-in υβριδικό με 347 άλογα