Δοκιμή: Ford Focus 1,6 TDCi 105 PS ΕCOnetic
Διαβάστηκε από 4826 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2013
Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του Focus, χάρη στην τεχνολογία ECOnetic εστιάζει στην οικονομία καυσίμου και ταυτόχρονα απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη, από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.
Η νέα έκδοση 1,6 TDCi 105 PS ECOnetic βάζει το Focus στο club των μικρομεσαίων πετρελαιοκίνητων μοντέλων, που είναι απαλλαγμένα από τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.) και έχουν ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Η νέα αυτή έκδοση του Focus δίνει νέα προοπτική στην ελληνική αγορά για το μήκους 4.358 χλστ. μικρομεσαίο μοντέλο της Ford. Οπτικές διαφορές σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις δεν υπάρχουν.

 
Κινητήρας: Χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Ο κινητήρας του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ο 1,6 Duratorque, που χρησιμοποιεί κι η έκδοση των 115 ίππων. Ωστόσο οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίας, στο μεταβλητής γεωμετρίας τούρμπο, στο κύκλωμα ψύξης και στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ρίχνοντας παράλληλα την ιπποδύναμη στους 105 ίππους. Η ροπή διατηρήθηκε ίδια. 

 
Κινητήρας-επιδόσεις: Οι επιδόσεις θυσία στην οικονομία 
Στην πράξη, το μοτέρ των 105 ίππων δεν «νιώθει και πολύ άνετα» στις χαμηλές στροφές. Επίσης η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου έχει αμβλύνει την δυναμική αίσθηση στο τράβηγμα, που έχει η έκδοση των 115 ίππων, μόλις ξυπνήσει το τούρμπο. 
 
 
Eσωτερικό: Mοντέρνo και ποιοτικό 
Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου Focus ξεχωρίζει για τη μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα, τη στιγμή κατά την οποία η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα κερδίζει άμεσα τους φίλους του hi tech. Τα μπουτόν στο κέντρο θυμίζουν κινητό τηλέφωνο και κρύβουν πλήθος χρηστικών λειτουργιών, όπως bluetooth θύρα USB και δυνατότητα φωνητικών εντολών. 

 
Στο δρόμο: Αρκετά χαρισματικό
O οδηγικός χαρακτήρας της diesel έκδοσης του Focus δικαίωσε τις προσδοκίες μας από το μικρομεσαίο Ford, που χρόνια τώρα αποτελεί σημείο αναφοράς για τα πλούσια οδικά του χαρίσματα. Παρότι, το εμπρός μέρος έχει βαρύνει λίγο, το πετρελαιοκίνητο Focus δεν έχασε στο ελάχιστο τη συγκρότηση και το fun του χαρακτήρα. 

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 4/6.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FORD FOCUS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ποιο «έξτρα» που δε χρησιμοποιεί κανείς κοστίζει 10 εκατομμύρια;

Γιατί τα πυροσβεστικά είναι κόκκινα;

Η τιμή της Ford Mustang Mach-E Rally στην Ελλάδα

Γιατί πουλάει το Ford Puma; Τα 5 βασικά του πλεονεκτήματα

Η Ford φτιάχνει 2 ηλεκτρικά που διαφέρουν περισσότερο από ότι μοιάζουν

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Hyundai i20 | 1.000άρι βενζίνης με 100 ίππους

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS

Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid CUPRA Formentor με τα 245 άλογα;

ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ: Lexus LBX, το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV