2019: Εμπορικά, τo Μodel Y θα είναι η crossover παραλλαγή του Model 3. Θα είναι όμως πιο ισχυρό και πιο προηγμένο, με δίκτυο 48 Volt.

2020: Η Tesla θέλει να επιστρέψει στα ανοικτά μοντέλα και αυτό θα γίνει με όχημα δυνατότερο και ακριβότερο από το σημερινό σεντάν Model S.

Ηλεκτρικό με καρότσα; Οι Aμερικανοί θα το λατρέψουν.

Αποκλειστικό: Τριπλό χτύπημα Tesla

8.981 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2017)

Δείτε τα 3 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που έρχονται από την Tesla. Με Τόσες επιλογές, θα τα γλυκοκοιτάζουν όλοι!!!

Δύσκολα θα βρει κανείς κάποια προσωπικότητα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία να ιντριγκάρει και να προκαλεί περισσότερο από όσο το αφεντικό της Tesla. O αν μη τι άλλο χαρισματικός κ. Ίλον Μασκ κινείται με αστραπιαία ταχύτητα από μεταφορικές λύσεις φαινομενικά εντελώς ετερόκλητες μεταξύ τους. Έχει εταιρεία με ηλεκτρικά οχήματα αλλά κοιτάζει πόσο γρήγορα μπορεί να ταξιδέψει κι ένα υπόγειο τρένο ή αν το μέλλον μας βρίσκεται σε κάποιον άλλο πλανήτη. Όλα με την ίδια σοβαρή προσέγγιση. Η Tesla λοιπόν, όπως είναι φυσικό, κινείται με τον ίδιο ριζοσπαστικό και ιλιγγιώδη ρυθμό όπως και το αφεντικό της με το οποίο σας έχουμε και μια συνέντευξη στις σελίδες που ακολουθούν. Πριν φτάσετε εκεί όμως, ρίξτε μια ματιά σε τρία βασικά Tesla που περιμένουμε στο κοντινό μέλλον.  

Model Y: μικρομεσαίο crossover για το 2019 
To πρώτο νέο σχέδιο αφορά στο Model Υ, ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει αποκαλύψει ο ίδιος ο Μασκ, μέσα από το Twitter, το πολυαγαπημένο εργαλείο του. Πρόκειται ουσιαστικά για την crossover εκδοχή του Model 3. Η εταιρεία θέλει να χτίσει πάνω στο ντόρο του Model 3 και μάλιστα σχεδιάζει να δημιουργήσει περισσότερη μαρκετινίστικη ένταση από όση δημιουργήθηκε για το Model 3, για το οποίο η λίστα με τις παραγγελίες –και τις προκαταβολές…- αριθμούσε εκατοντάδες χιλιάδες ονόματα πελατών, ένα χρόνο πριν βγει στην αγορά το αυτοκίνητο. Για τον ίδιο λόγο η σχεδίαση αναμένεται να μην απέχει πολύ από εκείνη του «3». Παρόλα αυτά η τεχνική βάση δε θα είναι ίδια και το Model Y Θα πατήσει πάνω σε νέο δάπεδο. Βασική αιτία είναι ότι το ηλεκτρικό κύκλωμα θα αναβαθμιστεί στα 48 Volt κάτι που γενικά επιβεβαιώνει και τη φημολογία που κυκλοφορεί διεθνώς και η οποία θέλει το νέο όχημα να είναι αισθητά πιο ακριβό από το Model 3. Για την αυτονομία και τις επιδόσεις δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια σαφής πληροφόρηση. Πρόκειται εξάλλου και για μοντέλο του 2019. Να θυμίσουμε ότι με αυτό το όχημα ο κ. Μασκ θα φτιάξει γκάμα μοντέλων τα αρχικά των οποίων θα διαβάζουν ως S-3-X-Y. To βρίσκετε sexy ή όχι; 

Model R: 0-100 σε 2 δλ.!  
Μέσα στην επόμενη τριετία τοποθετείται χρονικά η επιστροφή της Tesla στην κλάση των ανοικτών μοντέλων με το σχέδιο το οποίο είναι εσωτερικά γνωστό ως «New Generation Roadster». Στο πεδίο αυτό η εταιρεία είχε εκπρόσωπο –το Tesla Roadster- από το 2006 έως το 2012. Είχε μπαταρία 53 kWh και απέδιδε σχεδόν 292 ίππους φτάνοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 4 δλ.. Η νέα γενιά ενός ανοικτού Tesla είναι θέμα στο οποίο έχει επίσης αναφερθεί ο πολυπράγμων κύριος Μασκ λέγοντας ότι θα είναι έτοιμο «σε μερικά χρόνια» κάτι που διεθνώς μεταφράστηκε ως «στην αγορά το 2020». Όπως έχει αφήσει να εννοηθεί, το νέο κάμπριο θα βασιστεί στα κυρίως τμήματα του σεντάν Model S, σε σχέση με το οποίο όμως θα είναι πιο γρήγορο. Από πλευράς σχεδίασης θα είναι ένα μείγμα στοιχείων από το παλιό μοντέλο μαζί με όλη τη σημερινή σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας. Δεν ξέρουμε τι μπαταρίες θα διαθέτει, αλλά το 0-100 χλμ./ώρα θα είναι μια… σκέψη διάρκειας μικρότερης των 2,5 δλ. με στόχο να προσεγγίζει μέχρι και τα 2 δλ... Το νέο ρόουντστερ όμως θα είναι και πιο ακριβό. Το Model S ξεκινά από περίπου 70.000-80.000 ευρώ στην Ευρώπη και το ανοικτό μοντέλο θα πάει λίγο πιο ψηλά. 

Και pick-up: Για φόρτιση και για… φόρτωση! 
Tα σχέδια όμως δε σταματούν εδώ: Η Τesla φέρεται να θέλει ή έστω δέχεται μεγάλες πιέσεις για να εξελίξει και μια πρόταση ανοικτού ημιφορτηγού φυσικά με ηλεκτρική γραμμή κίνησης. Αυτό θα το λάτρευαν στην Αμερική σίγουρα όπου ήδη το θέμα έχει προκαλέσει ενθουσιασμό. Κι εδώ το χρονοδιάγραμμα προβλέπει λανσάρισμα περίπου το 2020. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Tesla θέλει και μεγάλο επαγγελματικό όχημα, μια νταλίκα δηλαδή με ηλεκτρική γραμμή κίνησης. Επιστρέφοντας στο ανοικτό ημιφορτηγό να πούμε ότι θα πρόκειται για έναν ανταγωνιστή premium λύσεων του χώρου όπως η Mercedes X-Class. Το αυτοκίνητο θα είναι διπλοκάμπινο, με τέσσερις πόρτες ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μια κλειστή έκδοση στα πρότυπα π.χ. του Ford Transit.

NEO TRANSPORTER
test center