• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τα Ford Kuga Viganle και BMW X1 σε μια premium μάχη. Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο τελικός νικητής; Εσείς ποιο μοντέλο θα επιλέγατε;

Η BMW X1 έχει πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση, όμως η ανάρτησή της «κουράζει» στην καθημερινότητα.

¶κρως αποτελεσματικό σε σβέλτους ρυθμούς είναι και το Ford Kuga Vignale, που όμως διαθέτει ξεκάθαρα πιο έντονο crossover χαρακτήρα.

Εξαιρετική ποιότητα υλικών, τρομερή συναρμογή και κορυφαίο φινίρισμα στο ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό της X1.

Πολυτέλεια και executive χαρακτήρα συναντά κανείς στο πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό του Ford Kuga Vignale.

O εικονιζόμενος 1,5 λτ. turbo κινητήρας της BMW X1 είναι 3 κύλινδρος με 136 άλογα. Ο 4κύλινδρος 1,5 λτ. turbo κινητήρας του Ford Kuga έχει 150 άλογα.

Ακριβό δέρμα «Windsor» ντύνει τα καθίσματα, σε σχέδιο θυμίζει το κυψελοειδές θέμα της μάσκας.

BMW X1 Vs Ford Kuga Vignale

Διαβάστηκε από 5647 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/7/2017

To Ford Kuga ράβει κουστούμι στον οίκο Vignale και αντιμετωπίζει την BMW X1σε μια μάχη premium ικανοτήτων, γοήτρου και πρεστίζ.

 
Η BMW X1 αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων premium crossover και υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν δύσκολο να συναντηθεί με ένα mainstream crossover, όπως το Ford Kuga. Ωστόσο η Ford συμπεριλαμβάνει και το Kuga στην πολυτελή σειρά «Vignale». Με αυτήν η Ford η Ford θέλει να δώσει μια ξεχωριστή αύρα πολυτέλειας σε καθημερινά της μοντέλα, τόσο από πλευράς εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, αλλά και προσφοράς ιδιαίτερων υπηρεσιών μετά την αγορά και προνομίων μέσω των ειδικών εκθέσεων και του εξειδικευμένου προσωπικού. Έτσι, με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,5 λτ. οι δύο αυτές προτάσεις έχουν τα στοιχεία που χρειάζονται για να έχουμε μια ισχυρή μάχη σε όλα τα επίπεδα. Με την πρώτη ματιά, η τιμή εκκίνησης της X1 (30.150 ευρώ) φαίνεται χαμηλότερη από 32.592 ευρώ του Kuga Vignale. Ωστόσο η εξωφρενική πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας του τελευταίου συν τα προνόμια που το συνοδεύουν (24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, service με υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης από το σπίτι και όχημα αντικατάστασης, καθώς και για όλη τη διάρκεια κτήσης δωρεάν πλύσιμο και υπηρεσία καλλωπισμού Premium Valet) καθιστούν το Kuga μια πιο Value for Money επιλογή.
 
Δείχνει πιο crossover το Kuga 
Πέρα από τα χαρακτηριστικά λογότυπα Vignale στο πλάι και πίσω, το πιο executive Kuga ξεχωρίζει από την εξαγωνική, κυψελοειδή μάσκα, το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα των «ποδιών» εμπρός και πίσω, την άφθονη χρήση χρωμίου και τις ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Αισθητικά και χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος δείχνει πιο crossover από την X1, που στη 2η γενιά της βασίστηκε σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Σχεδιαστικά η X1 ακολουθεί ακολουθεί τη λογική της σχεδίασης των Χ crossover μοντέλων της BMW και σίγουρα ασκεί τη δική της ιδιαίτερη γοητεία.
 
Kινητήρες – Επιδόσεις: Πιο οικονομική η X1, πιο δυνατό το Kuga
Ο 1.500άρης 3κύλινδρος παρακαλώ turbo κινητήρας της X1 έχει μικρότερη απόδοση έναντι του 4 κύλινδρου 1,5 λτ. turbo κινητήρα του Kuga (136 και 150 ίπποι αντίστοιχα) και εμφανίζει πιο τραχιά λειτουργία, αντίθετα όμως κερδίζει σε κατανάλωση (5,1 έναντι 6,2 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ. έναντι 143 γρ./χλμ). Έτσι, πέρα από αυξημένα τέλη κυκλοφορίας το Kuga δεν μπορεί να μπει ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο. Και οι δύο προτάσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια στις βασικές εκδόσεις, ενώ προαιρετικά η BMW Χ1 διαθέτει 8τάχυτο αυτόματο και το Kuga 6τάχυτο ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη Powershift. Σε κάθε περίπτωση η υψηλή ροπή είναι αισθητή από ιδιαίτερα χαμηλές στροφές, με θετικό τράβηγμα και αρκετά αποθέματα ισχύος μέχρι τις υψηλές στροφές με τον κινητήρα του Kuga να έχει περισσότερο νεύρο. Στα νούμερα των επιδόσεων πάντως το 0-100 είναι ισόπαλο, αφού η Χ1 το έλλειμμα ισχύος το ισοσκελίζει με χαμηλότερο βάρος αμαξώματος.
 
Εσωτερικό: Executive αίσθηση στο Kuga
To εσωτερικό των δύο αυτών crossover εκφράζει άμεσα τον premium χαρακτήρα τους σε επίπεδο ποιότητας και διακόσμου, με το Kuga Vignale να έχει πιο executive χαρακτήρα (ειδικά χάρη στο ακριβό δέρμα «Windsor», που ντύνει τα καθίσματα και που σε σχέδιο θυμίζει το κυψελοειδές θέμα της μάσκας) και πληρέστατο εξοπλισμό, έναντι της πιο συμβατικής, αλλά καλαίσθητης αισθητικής της εικόνας του super ποιοτικού εσωτερικού της Χ1. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και στις δύο περιπτώσεις κορυφαίας ποιότητας, με την συναρμολόγηση και το φινίρισμα να βρίσκονται σε καλύτερα επίπεδα στην περίπτωση της BMW. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική και στις δύο περιπτώσεις με αυτή την Χ1 να είναι πιο χαμηλά τοποθετημένη προσφέροντας πιο σπορτίφ αίσθηση. 
 
Χώροι: Καλοί και στα 2  
Οι χώροι είναι επαρκείς για 4 επιβάτες και στα δύο premium crossover με την BMW Χ1 να υπερτερεί ελαφρώς παρότι έχει πιο compact διαστάσεις, αλλά προφανώς καλύτερη εκμετάλλευση. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος στην Χ1 με 505 λτ. ωφέλιμα, έναντι των 438 λτ. του αντίστοιχου χώρου Kuga (χάρη στις ρυθμιζόμενες σε 3 στάδια πλάτες των καθισμάτων μπορεί να φτάσει στα 481 λτ.).
 
Οδική συμπεριφορά: Πιο σπορτίφ η Χ1, πιο άνετο το Kuga
Tα προσθιοκίνητα crossover που συγκρίνουμε είναι ευχάριστα στην οδήγηση, με το Kuga Vignale να εστιάζει στην άνεση και την ποιότητα κύλισης, έναντι της πιο σφιχτής και πιο σπορ εστιασμένης πρότασης της BMW. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η Χ1 είναι πιο «ασφάλτινα» ρυθμισμένη με χαμηλότερο κέντρο βάρους (183 χλστ. απόσταση από το έδαφος) και διακρίνεται για την καλύτερη οδηγική αίσθηση αλλά και την αποτελεσματικότητά της σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης. Το Kuga εμφανίζει μεγαλύτερη κλίση λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος (201 χλστ.) και πιο μαλακής ανάρτησης, χωρίς όμως να χάνει πολλά σε οδηγική αίσθηση. Του εναντίον, το Kuga εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο το μεστό του τιμόνι και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ανάλογη διάταξη έχει και η Χ1). 

Η άποψή μας
Το δυνατό Ford Kuga Vignale σε κερδίζει με τον executive χαρακτήρα του, αλλά και τα μοναδικά προνόμια που το συνοδεύουν, όντας μάλιστα και πιο ικανό χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Η X1 με τη σειρά της δικαιολογεί απόλυτα τον premium χαρακτήρα της έχοντας και πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους και το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης.

 
  • panosl1

    Είμαι κάτοχος Ford εδώ και 20 χρόνια και τα τελευταια 15 με το ίδιο αυτοκίνητο, ένα Focus. Εχω κάνει 280.000 χλμ με αυτό το αμάξι. Η μόνη σοβαρή ζημιά που μου χει βγάλει είναι ο κομπρεσορας του κλιματισμου στα πρωτα 8 χρόνια. Τα υπόλοιπα ήταν 2 λάμπες-ψείρες και μια κλειδαριά. Αυτά... Ολα τα υπόλοιπα συστήματά του δουλεύουν κανονικά. Για μένα αυτό σημαίνει αξιοπιστία. Το σέρβις του είναι φθηνό και κάποιες φορές ήταν φθηνότερο στην αντιπροσωπεία απ ότι σε ανεξάρτητο συνεργείο. Για μένα αυτό σημαίνει φθηνό κόστος χρήσης. Για οδική συμπεριφορά δε μιλάω καθόλου γιατί δε το πιάνει κανείς... Αυτά... Τώρα για τη Hyundai που λες, είναι μια εταιρεία κολοσσός παγκοσμίως ίσως και μεγαλύτερη από τη bmw. Ρώτησε ανθρώπους που έχουν χρόνια Hyundai και θα σου πουν. Καταλαβαίνω ότι είσαι απογοητευμένος από αυτό που είχες αλλά ψάξτο λίγο καλύτερα. Πρόσεξε, δε λέω ότι είναι άχρηστη η bmw αλλά στην εποχή μας πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτόμαστε οικονομικά και πρακτικά και να πληρώνουμε τα όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα με το μεγαλύτερο κέρδος.

      14
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    ναι ναι ενταξει χαλαρωστε λιγο..δωστε 30+ ευρω και παρτε μια bmw σειρα 1 ,ψιλομενη κατα ποσους ποντους, δε ξερω και νομιζετε οτι εχετε τζιπ για την οδο σταδιου κλπ κλπ.οταν στα στοφιλικια και στη εθνικη σας πατησει το ford εκει τι θα λετε??για να μην πουμε οτι το x1 ουτε σε γρασιδι με ανηφορα δεν ανεβαινει!!η απλη εκδοση ειναι αρκετη παντως.λογω vignale και μονο εγινε το τεστ παντως..τουλαχιστον ας μας πει το autotrit και τα ετησια εξοδα των δυο να συγκρινουμε,σερβις??.και που να δειτε ποσες bmw τριζουν με προβλημα στην ηλεκτρονικη τους μοναδα,τον δεικτη βελονας καυσιμου που κοβει βολτες περα δωθε,τον εβγαλαν?οσο για το fiesta ειναι πολυ καλυτερο απο το mini(το πειραμα της bmw)για να μπει στην μικρη κατηγορια..

      9
  • Καπετάνιος

    Θα συμφωνήσω σε όλα με τον Κεραυνό και θα επιμείνω στη ερώτηση για το κόστος χρήσης. Για το άναμμα των ενδεικτικών λυχνιών για service σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα και την ''αναγκαιότητα'' να κάνεις το service αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένους της BMW για να σου ξεκλειδώσουν το λογισμικό και με δυσβάσταχτο κόστος

      6
  • panosl1

    Να ρωτήσω κάτι; Πέρα από τα "πουλ μουρ" χαρακτηριστικά των "premioum" ποιο πιστεύετε ότι είναι πιο αξιόπιστο στη πάροδο του χρόνου, μια Bmw ή ένα Ford και ένα Hyundai; Είναι ρητορικό το ερώτημα ασφαλώς...

      6
  • vg

    Ακαδημαϊκά πάντα και απλά για να απαντήσω στο ερώτημα του άρθρου, αν είχα τα χρήματα για ένα από τα δύο, θα επέλεγα το ford με τον 4κύλινδρο κινητήρα και το περισσότερο αγχολυτικό εσωτερικό. Δικό μου όμως ερώτημα: 2.500 ευρώ επιπλέον το ford από το μοντέλο της bmw; Να συμπληρώσω ότι τη Χ1 την έχω δει από κοντά, έχει ικανοποιητικούς χώρους και σαφώς ξεφεύγει από τα αυτοκίνητα-μόνο για οδηγό/συνοδηγό και από τα θηριώδη suv της. Και ο χώρος αποσκευών είναι πρακτικότατος.

      2
  • t@kis

    Όπως είδες, έγραψα ότι δεν έχω εμπειρία από ford, πάντως αφού αναφέρεσαι για ζημιές σου λέω φίλε μου ότι είχα 21 χρόνια Citroen xsara χωρίς καμία σοβαρή ζημιά ( μόνο μπαταρίες και εξάτμησηκλπ αναλωλσιμα) Επίσης clio με 16 χρόνια, και όλα δουλεύουν άψογα, και πάλι Renault πήρα γιατί είναι αριστο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο. Οι κομπρεσορες κλπ όλα τέλεια! Ούτε το κοντρολάκι χρειάστηκε μπαταρίες για 21 χρόνια!!! Δεν με ενδιαφέρει αν η Hyundai είναι μεγάλη εταιρία, εγώ 2 φορές που πήρα βγήκαν άχρηστα! Αλλά και τα σημερινά Hyundai δεν νομίζω ότι είναι καλύτερα! Έχει ο γείτονάς μου 2 αυτοκίνητα και αυτό που τρέχει κάθε εβδομάδα στο συνεργείο όπως μου είπε είναι το Hyundai! ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΜΙΑ ΜΑΡΚΑ

     
  • Lambros

    Σαν πρωην κάτοχος δύο rav4, και νυν ενός qasqhai 2014 και μιας bmw 116d, μπορώ να με πω μετά βεβαιότητας ότι η bmw αξίζει κάθε ευρώ που πληρώνεις (αν εξαιρέσουμε τους φόρους βέβαια). Τα παντα σε αυτα τα αυτοκίνητα είναι απίστευτα μελετημένα. Όποιος σκάσει 30+ χιλ για Φορντ θα τα κλαίει τα λεφτά αν πάει να το πουλήσει. Δεν έχω δει vignale από κοντά αλλά θεωρώ απίθανο να φτάσει τα επίπεδα bmw.

     
  • t@kis

    Φίλε panosl1, για ford δεν είμαι σίγουρος αν αντέχουν στον χρόνο κλπ(έχω ακούσει όμως όχι και καλά σχόλια) αλλά για hundai 2 φορές την πάτησα, και δεν ξανααγοράζω τριτοκοσμικό αυτ/το ούτε τα συστήνω Πρώτο μου αυτοκίνητο ένα hundai, στην κυριολεξία τριτοκοσμικό, σαν κινέζικο κάτι (έτριζε κτυπόυσε πυράκια έκαιγε συνέχεια λάμπες άλλαξε το χρώμα του από κόκινο σε πορτιοκαλί είναι από τα λίγα (αυτά σε 2 χρόνια που το άντεξα!) Επίσης κάποια στιγμή πήρα για 2ο ένα ατος hundai, (γιατί η΄ταν φθηνό) αυτό το πούλησα σε 3 μήνες Με έπιασε η μέση μου από τα άβολα καθίσματα άσε που γέρνει στις στροφές και ...το παίρνει ο αέρας! Αυτά δεν είναι οχήματα είναι κονσερβοκούτια!!! Από τότε μόνο ευρωπαικό. Τίμια αγορά Αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η μηχανή είναι και η ποιότητα κατασκευής και η ποιότητα των υλικών ποι χρησιομοποιείται η οποία στα τριτοκοσμικά αυτοκίνητα (κορέας, κίνας, φιλιπίνων) είναι επίσης τριτιοκοσμική! Αλλά και από μηχανή δεν είναι καλά τα hundai, κρατήστε τα λίγα χρόνια και θα δείτε ότι δδεν συμφέρει καν η επισκευή τους αφού έχουν και μικρή μεταπωλητική αξία! Αφήστε την Κορέα και την κίνα να φθιάχνει καλά κατσαβίδια και εργαλέια, εκεί τα καταφέρνουν κάπως αλλά δεν θα θέσω την ασφάλειά μου σε χέρια κινέζων και κορεατών!

     
  • t@kis

    Δεν νομίζω να υπάρχουν πολοί που θα διαθέσουν 35.000 για να αγοράσουν ...ένα ford, αν μη τιά λλο έχουν χάσει τα χρήματά τους, αφού ένα ford, δεν ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων! Δεν συγκρίνουμε bmw με ford, δεν θα έδινα περισσότερα χρήματα για να πάρω ένα primium αυτοκίνητο στην ελλάδα της κρίσης Σε λίγο θα μας συγκρίνετε και mercedes με κινέζικα και θα βγάλετε καλλίτερα τα κινέζικα!! Χα Χα ΧΑ! Αλλά αν το έκανα μπορεί να έπαιρνα mercedes, bmw αλλά όχι ford αυτό πουλάει στο fiesta μόνο επειδή είναι φθηνό!!! Και ειλικρινά δεν υποτιμώ όσους αγοράζουν kia hyndai ford κλπ, και εγώ το πρώτο αυτοκίνητο που πήρα ήταν hundai, το πήρα γιατί δεν είχα άλλα χρήματα.. και ήταν φθηνό! Ετριζε σαν ...κουδουνίστρα χτυπούσε πιράκια έκαιγε ...λάμπες βενζίνες Με την πρώτη ευκαιρία το ...σκότωσα!!