ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Cayenne 20ετίας: Κλασικές Porsche ή μπαγιάτικη φιγούρα;

1.197 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2025)
Cayenne 20ετίας: Κλασικές Porsche ή μπαγιάτικη φιγούρα;

Οι Porsche Cayenne πρώτης γενιάς με νέες πινακίδες έχουν «γεμίσει» τους δρόμους.
Η συνεργασία της Porsche με την VW/Audi έφερε το πρώτο SUV της μάρκας.
Άλλο μια 911 άλλο μια Cayenne, και αυτό ισχύει ειδικά όταν μιλάμε για κλασικά.
Η Cayenne παραμένει ένα άριστο αυτοκίνητο, στα 20 χρόνια όμως δεν είναι φιγούρα.

autotriti team

Οι Porsche Cayenne πρώτης γενιάς με νέες πινακίδες έχουν «γεμίσει» τους δρόμους

Το όνομα Porsche από μόνο του είναι αρκετό για να κρατήσει μια μερίδα της αγοράς να αγοράζει αυτοκίνητα, ειδικά όταν αυτά είναι πλέον προσιτά, και ας είναι 20 ετών. Η Cayenne, που έγινε σύμβολο νεοπλουτισμού με αμφίβολους τρόπους στην Ελλάδα του 2004, έχει αυξήσει την παρουσία της στους ελληνικούς δρόμους χάρη στους εισαγωγείς μεταχειρισμένων που είδαν μια ευκαιρία και την άρπαξαν. Στα 20+ χρόνια τους, αυτά τα αυτοκίνητα με 200+ χιλιάδες χιλιόμετρα πωλούνται κοψοχρονιά στις αγορές του εξωτερικού, και χάρη στο όνομά τους, κρατάνε καλή τιμή στην Ελλάδα.

Η συνεργασία της Porsche με την VW/Audi έφερε το πρώτο SUV της μάρκας

Η Cayenne είναι το μοντέλο που άλλαξε τον τίτλο της Porsche από κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων σε κατασκευαστή premium αυτοκινήτων, και έκτοτε έχουν ακολουθήσει άλλες δύο γενιές. Φυσικά πρόκειται για ένα από τα τρία μοντέλα του ομίλου VW, με το Touareg και το Q7 να συμπληρώνουν την τριπλέτα, και μοιράζεται το σασί και τα περισσότερα μηχανικά και τους περισσότερους κινητήρες με αυτά τα μοντέλα. Για την Porsche είναι το αυτοκίνητο που εκτόξευσε την εμπορικότητα της μάρκας αφού άνοιξε την αγορά της σε ένα κοινό που πριν δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για τα σπορ διθέσια μοντέλα της.

Άλλο μια 911 άλλο μια Cayenne, και αυτό ισχύει ειδικά όταν μιλάμε για κλασικά

Για τους πιο αυστηρούς κριτές η Cayenne αποτέλεσε σημείο καμπής για τη μάρκα, αφού από τη μία ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, ένα μεγάλο, βαρύ SUV και από την άλλη η χαμηλή περιεκτικότητα σε DNA Porsche, δεν την κάνουν ισότιμο μέλος της γκάμας. Για όσους την οδήγησαν φυσικά αυτά δεν έχουν μεγάλη αξία, γιατί μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που παρά το μεγάλο του βάρος παραμένει τόσο σπορ όσο μπορεί να είναι ένα SUV, ακόμη και στην πρώτη του γενιά, που ήταν πολύ βαρύ, είχε «κοντό» κιβώτιο, και η πλατφόρμα του δεν είχε συμμετοχή της Porsche στις μηχανολογικές επιλογές της.

Η Cayenne παραμένει ένα άριστο αυτοκίνητο, στα 20 χρόνια όμως δεν είναι φιγούρα

Και μπορεί η Cayenne να μην πάρει ποτέ τον αέρα και χαρακτήρα κλασικού, όπως μια 911, όμως παραμένει το ίδιο καταπληκτικό αυτοκίνητο που ήταν και 20 χρόνια πριν. Φτάνοντας στην Ελλάδα έχει κάνει τον κύκλο της από τον πρώτο ιδιοκτήτη της που την πήρε γιατί αγόραζε Porsche ούτως ή άλλως, μέχρι τον τελευταίο της, που την πήρε γιατί πλέον την άντεχε ως μεταχειρισμένη. Στην Ελλάδα, στην 4-5η ζωή της, η Cayenne θέλει να μοστράρει πάλι πως ανήκει στον πρώτο ιδιοκτήτη, όμως μια νέα πινακίδα σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας μαρτυρά πως όση φιγούρα και αν θέλει να κάνει ο οδηγός της, λίγο το ότι είναι Cayenne και λίγο το ότι είναι 20 ετών εισαγωγής, δεν την αφήνουν.
 
Εσύ τι λες; Σε εντυπωσιάζει ακόμη μια Cayenne 20ετίας; Έχει ακόμη «μόστρα» μέσα της; Και τελικά αξίζει τα λεφτά που ζητάει στην Ελλάδα για να κάνεις φιγούρα; Ή μήπως όχι;

HUYNDAI
JEEP