Καλό ποιοτικά και μοντέρνο είναι στο εσωτερικό του το Citroen C3 Aircross. Η κορυφαία έκδοση Shine διαθέτει 9άρα οθόνη αφής.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Καλό ποιοτικά και μοντέρνο είναι στο εσωτερικό του το Citroen C3 Aircross. Η κορυφαία έκδοση Shine διαθέτει 9άρα οθόνη αφής.

Σχεδίαση, εσωτερικό & κινητήρας

43.509 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2022)

Μοντέρνο και σύγχρονο μέσα έξω
Μπορεί η άνεση και η πρακτικότητα να είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του C3 Aircross, ωστόσο η έντονη προσωπικότητά του αναδεικνύεται και από την ξεχωριστή του σχεδίαση. Αν και από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας (μήκος 4.155 χλστ.) επιβάλλεται χάρη στο φαρδύ του αμάξωμα και το κάθετο πίσω μέρος, όντας συγχρόνως πιο δυναμικό χάρη στο νέο μπροστινό πρόβολο με τα λεπτά φώτα που έρχονται ως συνέχεια της ιδιαίτερης γρίλιας και στο μεγάλο προφυλαχτήρα.

Αρκετά δυναμικό από μπροστά το C3 Aircross, λόγω των λεπτών φώτων που έρχονται ως συνέχεια της ιδιαίτερης γρίλιας και του μεγάλου προφυλαχτήρα.

Αρκετά δυναμικό από μπροστά το C3 Aircross, λόγω των λεπτών φώτων που έρχονται ως συνέχεια της ιδιαίτερης γρίλιας και του μεγάλου προφυλαχτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αντίστοιχα και η καμπίνα έχει φρέσκο αέρα, χάρη στα ιδιαίτερα ελλειπτικά σχήματα των αεραγωγών, το τιμόνι με πεπλατυσμένη την κάτω πλευρά του και την ευμεγέθη οθόνη για το infotainment. Στον τομέα της ποιότητας όλα δείχνουν καλοβαλμένα, ενώ οι χώροι της καμπίνας επαρκούν για 4 ενήλικες ακόμα και πολύ πάνω του μέσου ύψους.
 
Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάει σβέλτα και πολιτισμένα
Ο 1,2 PureTech των 130 ίππων έχει καταθέσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά του αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του, την κατανάλωση ή τις επιδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση που συνδυάζεται με το Efficient Automatic Transmission 6 (ΕΑΤ6) αυτόματο κιβώτιο του γκρουπ, το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείς να κινηθείς με μεγαλύτερη άνεση και σαφέστατα πιο σβέλτα από την έκδοση των 110 ίππων, χωρίς να επιβαρύνεται σημαντικά η κατανάλωση, η οποία μετρήθηκε στα 8,0 λτ..  Κερδίζεις όμως αρκετά στις επιδόσεις, ειδικά σε ρεπρίζ και φυσικά στην άνεση. Το κιβώτιο χωρίς να είναι ακαριαίο στις αλλαγές, εκμεταλλεύεται το νεύρο του κινητήρα και τα 250 Nm ροπής του, πραγματοποιώντας απαλές αλλαγές. Μόνο στο βαθύ πάτημα του πεντάλ θα νιώσεις μια μικρή έλλειψη αμεσότητας, όμως από την άλλη πάλι, ο κινητήρας είναι τόσο μεστός στις μεσαίες στροφές που θα κινηθείς σβέλτα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
4green