Δοκιμή: Αυτόματο Citroen C3 Aircross με 130 άλογα
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Αυτόματο Citroen C3 Aircross με 130 άλογα

43.513 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2022)

Η αυτόματη έκδοση βενζίνης του Citroen C3 Aircross με τους 130 ίππους, προσθέτει στην αδιαμφισβήτητη άνεση και πρακτικότητα του γαλλικού SUV βελτιωμένες επιδόσεις και ακόμα μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση.

 

Αυτόματο για ευκολία, γρήγορο & βασιλικά άνετο!

Το C3 Aircross ανανεώθηκε πρόσφατα και μετά τη δοκιμή του diesel κινητήρα, ήρθε η στιγμή να δοκιμάσουμε και την αυτόματη έκδοση βενζίνης με τους 130 ίππους σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ένας συνδυασμός που τονίζει περισσότερο τις επιδόσεις και διευκολύνει το χρήστη στην καθημερινότητα ελέω κιβωτίου, χωρίς να αλλάζει τον γενικότερο προσανατολισμό του μοντέλου, που είναι εστιασμένος στην άνεση και την πρακτικότητα.

Καθίσματα πιο αναπαυτικά από πολυθρόνα

Σήμα κατατεθέν του άνετου χαρακτήρα του μοντέλου είναι τα advance comfort καθίσματα, τα οποίαείναι εμπνευσμένα από τον κόσμο της επιπλοποιίας. Τα συγκεκριμένα καθίσματα προσφέρουν ένα φυσικό επίπεδο άνεσης, λόγω του ειδικού αφρώδους υλικού πάχους υψηλής πυκνότητας 15 χλστ. στο εσωτερικό τους. Έτσι ακόμα και μετά από 100άδες χιλιόμετρα βγαίνεις ξεκούραστος.

Πίσω καθίσματα που κουνιούνται

Σημείο αναφοράς επίσης, είναι οι πολλαπλές διαμορφώσεις του εσωτερικού, χάρη στο ασύμμετρα αναδιπλούμενο (2/3-1/3) πίσω κάθισμα. Μάλιστα η πίσω σειρά έχει τη δυνατότητα μετακίνησης σε δύο ανεξάρτητα τμήματα, σε απόσταση 15 πόντων, ενώ η αναδίπλωση της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού, δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων μήκους έως και 2,4 μ..

Με πορτ-μπαγκάζ μεγαλύτερο από Volvo XC60

Τα συρόμενα καθίσματα συμβάλλουν στην διαμόρφωση ενός εξαιρετικού χώρου αποσκευών. Έτσι στην πιο μπροστά θέση τους, ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 520 λτ., δηλαδή είναι μεγαλύτερος από το Volvo XC60, ένα μοντέλο δύο κατηγορίες πάνω!

Aνεση προσφέρει και εκτός δρόμου ωστόσο, χάρη σε δύο ειδικά συστήματα που ενεργοποιούνται μέσω διακόπτη

Aνεση προσφέρει και εκτός δρόμου ωστόσο, χάρη σε δύο ειδικά συστήματα που ενεργοποιούνται μέσω διακόπτη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Πατάς κουμπί και κάνεις off-road

Aνεση προσφέρει και εκτός δρόμου ωστόσο, χάρη σε δύο ειδικά συστήματα που ενεργοποιούνται μέσω διακόπτη: Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control) που παρεμβαίνει στο ESP ανάλογα την επιφάνεια στην οποία κινήστε, και το το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent), που περιορίζει την ταχύτητα στην κατηφόρα, χωρίς να πατάτε φρένο.

Όπως βλέπετε το C3 Aircross έχει τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα για να επιβιώσει μέσα στην κλάση. Το ερώτημα που τίθεται όμως είναι κατά πόσο αυτά αρκούν για να μπορέσει να «κλέψει» μερίδιο από πιο δημοφιλή μοντέλα όπως το Ford Puma ή από τα αδελφά Peugeot 2008 και Opel Crossland;

Επόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
NISSAN