Η οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου Renault Clio συνεχίζει να παραδίδει σεμινάρια ισορροπίας μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου Renault Clio συνεχίζει να παραδίδει σεμινάρια ισορροπίας μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας.

Στο δρόµο: Ευχάριστο και άνετο στην καθημερινότητα

31.262 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2023)

Η οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου Renault Clio συνεχίζει να παραδίδει σεμινάρια ισορροπίας μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας. Ακόμα και σε έντονες κακοτεχνίες, οι επιβάτες δεν θα ενοχληθούν από κραδασμούς ή θορύβους, ενώ σε υψηλές ταχύτητες, το πάτημα του Clio είναι στιβαρό και το αμάξωμα δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους και αλλαγές πορείας.


Αν και το τιμόνι παραμένει ελαφρύ παρά το μικρό fine tuning που δέχθηκε, το Clio ακόμα και συνθήκες πίεσης είναι σχετικά ευχάριστο και άκρως αποτελεσματικό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν και το τιμόνι παραμένει ελαφρύ παρά το μικρό fine tuning που δέχθηκε, το Clio ακόμα και συνθήκες πίεσης είναι σχετικά ευχάριστο και άκρως αποτελεσματικό.


Αν και το τιμόνι παραμένει ελαφρύ παρά το μικρό fine tuning που δέχθηκε, το Clio ακόμα και συνθήκες πίεσης είναι σχετικά ευχάριστο και άκρως αποτελεσματικό με τη βοήθεια και του πλήρους ηλεκτρονικού οπλοστασίου που το συνοδεύει. Δε θα σε «κρεμάσει» ακόμα και σε μια διαδρομή γεμάτη στροφές, όντας αποτελεσματικά και παραμένοντας ουδέτερο. Αν το παρακάνεις η ελαφρά υποστροφή ελέγχεται εύκολα από τον οδηγό, ενώ και τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων όντας δυνατά και αποτελεσματικά, παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς.

Η γνώμη μας

+Οικονομία, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, αυτονομία, λειτουργία ECO, μηδενικά τέλη, 5ετής εγγύηση
- Ελαφρύ τιμόνι, πλάτος πίσω καθίσματος

Πιο ελκυστικό στο μάτι και οικονομικό στη χρήση λόγω LPG, το ανανεωμένο Renault Clio αποτελεί μια από τις προτάσεις της κατηγορίας που αξίζουν να είναι ψηλά στη λίστα του υποψήφιου αγοραστή, έστω και αν τιμολογιακά κινείται σε σχετικά υψηλά επίπεδα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Clio LPG με 100 PS
Σελίδα 2Νέο look για το «μικρό» που καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.
Σελίδα 3Εσωτερικό: Με δύο οθόνες έως 10 ίντσες & «πράσινη» καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας: Κινείσαι αξιοπρεπώς & με 6,5 ευρώ/100 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο και άνετο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL