ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Έχει ικανοποιητική λειτουργία και καλές επιδόσεις

1.804 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2025)
Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας της τετρακίνησης μπορεί να τροφοδοτείται αδιάκοπα με ενέργεια, είτε από τη μπαταρία των 0,89 kWh, είτε από τον άλλο ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού συστήματος που βρίσκεται στο κ
2 Φωτογραφίες »

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας της τετρακίνησης μπορεί να τροφοδοτείται αδιάκοπα με ενέργεια, είτε από τη μπαταρία των 0,89 kWh, είτε από τον άλλο ηλεκτροκινητήρα του υβριδικού συστήματος που βρίσκεται στο κιβώτιο.

Το μηχανικό σύνολο του Avenger 4xe εφοδιάζεται με την πιο ισχυρή έκδοση του  turbo 1,2 λτ. κινητήρα τoυ ομίλου Stellantis, ο οποίος αποδίδει 145 άλογα (5.500 σ.α.λ.) και 230 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.).  Το σύνολο συνεπικουρείται από ένα 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, το οποίο μπορεί να κινεί υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και ηλεκτρικά το Avenger και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν 29 ίππων (21 kW) τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με της 6 σχέσεις (eDCT), ως τμήμα του υβριδικού της συστήματος. Ο έτερος, επίσης 29 ίππων (21 kW) και 88 Nm ροπής, είναι τοποθετημένο ανάμεσα στους πίσω τροχούς. Μάλιστα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται αδιάκοπα με ενέργεια, οπότε η τετρακίνηση να λειτουργεί χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό. Για να συμβεί αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια είτε από τη μπαταρία των 0,89 kWh, είτε από τον άλλο ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στο κιβώτιο, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας άμεσα την ισχύ στον πίσω ηλεκτροκινητήρα.


Το σύνολο είναι αρκετά γεμάτο σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, τραβώντας μάλιστα πολύ ικανοποιητικά από χαμηλές στροφές και με μεγάλη ελαστικότητα στις μεσαίες
2 Φωτογραφίες »

Το σύνολο είναι αρκετά γεμάτο σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, τραβώντας μάλιστα πολύ ικανοποιητικά από χαμηλές στροφές και με μεγάλη ελαστικότητα στις μεσαίες


Στην πράξη τώρα το σύνολο είναι αρκετά γεμάτο σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, τραβώντας μάλιστα πολύ ικανοποιητικά από χαμηλές στροφές και με μεγάλη ελαστικότητα στις μεσαίες, ικανοποιώντας απόλυτα με τη γεμάτη λειτουργία του. Την ικανότητά του μας επιβεβαιώνουν και οι καλές του επιδόσεις (5,3 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 7,0 δλ. για το 80-120). Από εκεί και πέρα, το σύνολο λειτουργεί υπό φυσιολογικές συνθήκες ως δικίνητο με τη μέση κατανάλωση να γυροφέρνει στα 8,0 λτ., ενώ μέσα στην πόλη πέφτει στα 7,0 λτ.. Τέλος σε υψηλές ταχύτητες (πάνω από 90 χλμ./ώρα), ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδεσμεύεται από τον άξονα για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία στο ταξίδι μετρήθηκε στα 5,7 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή Jeep Avenger 4xe, 4κίνητο original τζιπάκι
Σελίδα 2Σχεδίαση – Εσωτερικό: Off-road και χρηστικές «πινελιές»
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει ικανοποιητική λειτουργία και καλές επιδόσεις
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ικανή τετρακίνηση χωρίς να αλλοιώνει το αστικό του προφίλ
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά