ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Ικανή τετρακίνηση χωρίς να αλλοιώνει το αστικό του προφίλ

1.802 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2025)
Χάρη στους πολλαπλούς συνδέσμους, το τετρακίνητο Avenger, διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους στις εναλλαγές πορείας,
2 Φωτογραφίες »

Χάρη στους πολλαπλούς συνδέσμους, το τετρακίνητο Avenger, διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους στις εναλλαγές πορείας,

Το Jeep Avenger 4xe παρουσιάζει διαφορές από τις δικίνητες εκδόσεις του λόγω της ανεξάρτητης ανάρτησης στο πίσω άξονα. Χάρη στους πολλαπλούς συνδέσμους, διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους στις εναλλαγές πορείας, με αποτέλεσμα σε μια κλειστή διαδρομή να κρατάει μεγαλύτερη μέση ταχύτητα και με τη συνδρομή της τετρακίνησης να έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μειωμένη κλίση. Βελτιωμένος είναι και ο τρόπος που διαχειρίζεται τις ανωμαλίες του εδάφους, ωστόσο από την άλλη τα στάνταρ Mud & Snow ελαστικά έχουν περισσότερο θόρυβο κύλισης από τα θερινά.


Το Avenger επωφελείται από τα 210 χλστ. την απόστασης από το έδαφος και των καλών γωνιών, συνεπώς δεν είχαμε την παραμικρή δυσκολία να περάσουμε δύσβατα και κακοτράχαλα σημεία σε βραχώδης και ανισόπεδες επιφάνειες
2 Φωτογραφίες »

Το Avenger επωφελείται από τα 210 χλστ. την απόστασης από το έδαφος και των καλών γωνιών, συνεπώς δεν είχαμε την παραμικρή δυσκολία να περάσουμε δύσβατα και κακοτράχαλα σημεία σε βραχώδης και ανισόπεδες επιφάνειες


Βέβαια η συγκεκριμένη έκδοση έχει στοχευμένο προσανατολισμό προς την περιπέτεια. Εκτός δρόμου λοιπόν, το Avenger επωφελείται από τα 210 χλστ. την απόστασης από το έδαφος και των καλών γωνιών, συνεπώς δεν είχαμε την παραμικρή δυσκολία να περάσουμε δύσβατα και κακοτράχαλα σημεία σε βραχώδης και ανισόπεδες επιφάνειες, όπου την περισσότερη ώρα κάποιος τροχός(οί) ήταν στον αέρα. Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, κινεί τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1 και έτσι η ροπή φτάνει ισχυρά πολλαπλασιασμένη εξασφαλίζοντας το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση. Να αναφέρουμε ότι ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης, σε χαμηλές ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα, η κατανομή της ροπής είναι 50:50 και σε μεσαίες ταχύτητες (30 έως 90 χλμ./ώρα), η μετάδοση κίνησης του πίσω άξονα εμπλέκεται μόνο όταν απαιτείται. Η τετρακίνηση απεδείχθη αποτελεσματική και σε σημεία με παχιά λάσπη, όπου εύκολα ή δύσκολα κατάφερε να περάσει, ενώ η Jeep υπόσχεται ότι το Avenger μπορεί να περάσει νερά βάθους 40 εκ. (το 2κίνητο έχει προδιαγραφές στα 23 εκ.) αλλά και να εκκινήσει σε δρόμο με κλίση 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη με τη συνδρομή δε όλων το κινητήρων του.

Τέλος το Jeep Avenger τα καταφέρνει πολύ καλά και στα αστικά του καθήκοντα χάρη στις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και στον μικρό κύκλο στροφής (10,5 μέτρα).

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή Jeep Avenger 4xe, 4κίνητο original τζιπάκι
Σελίδα 2Σχεδίαση – Εσωτερικό: Off-road και χρηστικές «πινελιές»
Σελίδα 3Κινητήρας: Έχει ικανοποιητική λειτουργία και καλές επιδόσεις
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ικανή τετρακίνηση χωρίς να αλλοιώνει το αστικό του προφίλ
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά