Ο 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας των 120 ίππων ικανοποιεί σε επιδόσεις και λειτουργία, κινώντας πολύ άνετα το αμάξωμα του Rio.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας των 120 ίππων ικανοποιεί σε επιδόσεις και λειτουργία, κινώντας πολύ άνετα το αμάξωμα του Rio.

Κινητήρας: Η ισχύς κάνει τη διαφορά

59.954 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2019)

Όπως προαναφέραμε, κάτω από το καπό του Rio της δοκιμής βρίσκεται ο 1.000άρης TGDi κινητήρας των Hyundai-Kia, με αρχιτεκτονική τριών κυλίνδρων στην εκδοχή των 120 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 172 Nm. Η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. κάτι που φανερώνει ένα μεγάλο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας. Στην πράξη, το τράβηγμα του γίνεται πιο αντιληπτό από τις 1.700 περίπου στροφές, ενώ εν αντιθέσει με την εκδοχή των 100 ίππων, δεν κομπιάζει στα κόκκινα και παραμένει μεστό μέχρι τον κόφτη. Σε αυτή την έκδοση το χειροκίνητο κιβώτιο έχει 6 σχέσεις, με τον επιλογέα να είναι θετικός σε αίσθηση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Από πλευράς επιδόσεων είναι αρκετά ικανοποιητικός, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 9,9 δλ. (10,5 το 100άρι), ενώ οι ρεπρίζ των 60-100 και 80-120 με 4η και 5η ολοκληρώνονται σε 8,4 και 11,8 δλ. αντίστοιχα (9,8 και 15,7 τα νούμερα της έκδοσης των 100 ίππων).Τέλος, όσον αφορά την κατανάλωσή του, εμείς μετρήσαμε κατά την δοκιμή του 6,8 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center