3 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

46.392 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2021)

«Βελούδινος» κινητήρας με ροπή 400 Nm
Το μηχανικό σύνολο των 2.268 κ.εκ. διακρίνεται για τη σχετικά αθόρυβη λειτουργία του, τους μειωμένους ρύπους χάρη στο σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue αλλά και τα μεγάλα αποθέματα ροπής από το χαμηλό και μεσαίο φάσμα στροφών. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβωτίο του οποίου οι εναλλαγές σχέσεων μπορούν να γίνουν και σειριακά/χειροκίνητα μέσω «paddles» πίσω από το τιμόνι. Επιπρόσθετα, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται τόσο σύστημα εισόδου στο όχημα και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς την χρήση του κλειδιού καθώς και λειτουργία Auto Stop & Go. Στην πράξη, ο νεότερος turbodiesel της ιαπωνικής φίρμας τα καταφέρνει περίφημα ανεξαρτήτως τερέν, αν και εμφανίζει μια μικρή υστέρηση απόκρισης στις χαμηλές στροφές έως ότου πληρωθεί το σύστημα υπερτροφοδότησης. Σε επίπεδο κατανάλωσης η ένδειξη στο κοντέρ κυμάνθηκε κοντά στα 10 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο στα περίπου 400 χλμ. που «γράψαμε» πίσω από το τιμόνι του.

Αρχοντικό, προβλέψιμο & άνετο εντός και εκτός δρόμου
Μπαίνοντας, ή μάλλον καλύτερα, ανεβαίνοντας στην θέση του οδηγού του L200 Black Edition, νιώθεις αρχοντικά. Η θέση οδήγησης είναι ψηλά και η περιφερειακή ορατότητα πολύ καλή, συν του ότι οι αισθητήρες που υπάρχουν περιμετρικά μαζί με τις ηχητικές ειδοποιήσεις κάνουν παιχνιδάκι τον χειρισμό του θηριώδους Pick-Up ακόμα και στα στενά δρομάκια μεγάλων πόλεων. Στην άσφαλτο, το καλό στήσιμο των αναρτήσεων σε συνδυασμό με το γρήγορο τιμόνι, τον μικρό κύκλο στροφής αλλά και μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων (μεταξύ άλλων και το «Multi Around Monitor» με τις λήψεις από πολλαπλές κάμερες να προβάλλονται στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας ως απεικόνιση 360 μοιρών), θα κερδίσουν ακόμα πιο πολύ την εμπιστοσύνη του οδηγού. Επί του πρακτέου, το L200 μετακινείται άνετα και με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και με υψηλές ταχύτητες, ενώ ακόμα και σε στροφοδιαδρομή διατηρείται προβλέψιμο και ακλόνητο με λογικές και όχι ενοχλητικές κλίσεις, χωρίς καμία τάση πλεύσης, κάτι που ήταν σύνηθες παλιότερα για τέτοιου είδους οχήματα.

Η ποιοτική κύλιση του L200 Black Edition και τα βελτιωμένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας είναι απόρροια των δομικών ενισχύσεων του αμαξώματος σε συνδυασμό με πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες. Το πλαίσιο είναι πιο στιβαρό χάρη στη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η πίσω ανάρτηση φέρει ένα επιπλέον φύλλο σούστας (από 5 σε 6 φύλλα) και αυξημένη διάμετρο για τα αμορτισέρ ενώ, και στις εκδόσεις με ζάντες 18 ιντσών, το σύστημα πέδησης φέρει διπίστονα δισκόφρενα 320 χλστ. στους εμπρός τροχούς. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση αμαξώματος που έχει συμβάλλει στην αύξηση της γωνίας προσέγγισης, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του L200 τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Ειδικά εκτός δρόμου, το νέο L200 δεν έχει αντίπαλο καθώς, το Super Select 4WD-II, ένα εκ των κορυφαίων συστημάτων τετρακίνησης της κατηγορίας με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού Torsen διαφορικού, διαθέτει λειτουργίες 2H (πίσω κίνηση), 4H (κλασική τετρακίνηση), 4HLc (κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό για άμμο, χιόνι, λάσπη) και 4LLc («αργά» για μέγιστη πρόσφυση). Αντίστοιχα, το «Hill Descent Control» αναλαμβάνει να διατηρεί σταθερή την ταχύτητα κίνησης σε καταβάσεις με έντονη κλίση (από 2 – 20 χλμ./ώρα).

Η γνώμη μας
Έχοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της κορυφαίας τετρακίνησης Super Select II, πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις και μια πλήρη σουίτα με τις νεότερες τεχνολογίες και ανέσεις όπως τα αντίστοιχου μεγέθους SUV, το Mitsubishi L200 συνεχίζει να αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην αγορά ελαφρού επαγγελματικού.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
OPEL