H υπερστροφή φυσικά και είναι στο ρεπερτόριο της Z4 αλλά με ωραίο, προοδευτικό τρόπο και χωρίς να φοβίζει. Μπορείς να την οδηγήσεις όμως και πολύ πιο «καθαρά» και γρήγορα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H υπερστροφή φυσικά και είναι στο ρεπερτόριο της Z4 αλλά με ωραίο, προοδευτικό τρόπο και χωρίς να φοβίζει. Μπορείς να την οδηγήσεις όμως και πολύ πιο «καθαρά» και γρήγορα.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Βασική έκδοση με τσαγανό!

25.416 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2019)

Η sDrive 20i διαθέτει δίλιτρο κινητήρα με 197 ίππους και ενσωματώνει όλα τα καλούδια της BMW: άμεσο ψεκασμό (έως 350 bar!), πλήρως μεταβλητό χρονισμό σε βαλβίδες και εκκεντροφόρους, τούρμπο διπλής σπείρας και φυσικά το νέο hit: φίλτρο σωματιδίων βενζίνης! Ο κινητήρας έχει μπόλικη δύναμη από πολύ χαμηλά και παίρνει πάρα πολλούς πόντους τόσο από το χαρισματικό οχτάρι κιβώτιο όσο και από το σύστημα παραμετροποίησης.

Η sDrive 20i διαθέτει δίλιτρο κινητήρα με 197 ίππους.

Η sDrive 20i διαθέτει δίλιτρο κινητήρα με 197 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Είναι ιδανικός για κάθε μέρα στην επιλογή Sport και πραγματικά «ξεσαλώνει» στην επιλογή Sport Plus, τόσο από πλευράς απόκρισης και αγριάδας όσο και από πλευράς ήχου. Δοκιμάστε τη σε μια κλειστή, ορεινή διαδρομή και θα μας θυμηθείτε. Αντίστοιχα όμως, έδειξε να «υπακούει» πολύ καλά και στην επιλογή Eco όπου πράγματι ρίχνει πολύ τις ανάγκες σε καύσιμο. Γενικά, με ένα χρόνο 7,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, καταλαβαίνει κανείς ότι θα είναι σούπερ ευτυχισμένος με αυτήν τη βασική έκδοση. Για τις ρεπρίζ ούτε θέμα: το 8άρι τα κάνει όλα τόσο, μα τόσο εύκολα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN