Στα γρήγορα: 
• Με 1,2 λτ. κινητήρα 87 ίππων
• 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ.
• Μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ.
• Από 9.490 ευρώ
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στα γρήγορα: • Με 1,2 λτ. κινητήρα 87 ίππων • 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. • Μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. • Από 9.490 ευρώ

Δοκιμή: Νέο Hyundai i10 1,2

67.090 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2014)

Με το 1ης γενιάς i10 η Hyundai καθιερώθηκε στην κορυφή της μίνι κατηγορίας. Πλέον, το 2ης γενιάς μοντέλο είναι εδώ, έτοιμο για να στοχεύσει ακόμη πιο ψηλά και να διεκδικήσει μερίδιο όχι μόνο από τα παραδοσιακά μίνι.

+ Σχεδίαση, ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, αεροδυναμική, άνεση και ποιότητα κύλισης, 5ετής εγγύηση
- Κατανάλωση υπό πίεση, απουσία ηλεκτρικών παραθύρων και καθρεπτών στην αρχική έκδοση
 

Στην ευθεία, το νέο Hyundai i10 εμφανίζεται άνετο, ασφαλές και ήσυχο, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Στην ευθεία, το νέο Hyundai i10 εμφανίζεται άνετο, ασφαλές και ήσυχο, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Λανσαρισμένη στη χώρα μας το 2008, η πρώτη γενιά του i10 ήταν ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη Hyundai. Αντικαταστάτης του επιτυχημένου εμπορικά Atos, με σημαντική αναβάθμιση σε ποιότητα, ασφάλεια και οδική συμπεριφορά, το δεύτερο κατά χρονική σειρά μοντέλο της νέας τότε σειράς «i» της Hyundai (πρώτο ήταν το i30) κατάφερε να τονίσει περαιτέρω την παρουσία της μάρκας στη μίνι κατηγορία και παράλληλα, να αναδειχθεί σε μια ακόμη εμπορική επιτυχία. Σήμερα, 6 ακριβώς χρόνια μετά την πρώτη γενιά του μοντέλου, υποδεχόμαστε στη χώρα μας το νέο, δεύτερης γενιάς i10, το οποίο στοχεύει ακόμη πιο ψηλά, ερχόμενο να αναβαθμίσει περαιτέρω τους τομείς της ποιότητας, της ασφάλειας, της άνεσης, της οδικής συμπεριφοράς και της ευρυχωρίας.

Νέα και πιο μοντέρνα σχεδίαση
Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του
i10 υιοθετεί τη νέα, «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai, που μας έχει αναδειχθεί κυρίως μέσω του 2ης γενιάς i30. Σύμφωνα με αυτή, το αμάξωμα του i10 διαθέτει περισσότερες νευρώσεις και καμπύλες, αλλά και λιγότερες κάθετες επιφάνειες σε σχέση με το παρελθόν, σε ένα αποτέλεσμα πολύ πιο μοντέρνο και ελκυστικό. Παράλληλα, το εμπρόσθιο τμήμα του i10 είναι σαφώς πιο δυναμικό, με την πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα μεγάλα φωτιστικά να κλέβουν τις εντυπώσεις. Στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center