Το χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το βενζινοκίνητο μοντέλο έχει μειώσει ακόμα περισσότερο τις κλίσεις στις μετατοπίσεις του βάρους, με το αμάξωμα να μην γέρνει στην πίεση και να πατάει καλά στο δρόμο.
Το Opel Frontera έχει συνολικά ικανοποιητική οδική συμπεριφορά με ένα ισορροπημένο και all around χαρακτήρα. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω άξονα, συνεισφέρει αποτελεσματικά στον πιο άνετο οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου. Δεν θα βροντήξει σε μια λακκούβα, ούτε θα φέρει αναταράξεις στο εσωτερικό, εκτός βέβαια αν μιλάμε για πολύ έντονο ανάγλυφο.
Το χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το βενζινοκίνητο μοντέλο μάλιστα (είναι 3,5 εκ. πιο κοντά στο έδαφος το ηλεκτρικό) έχει μειώσει ακόμα περισσότερο τις κλίσεις στις μετατοπίσεις του βάρους, με το αμάξωμα να μην γέρνει στην πίεση και να πατάει καλά στο δρόμο. Βελτιωμένη είναι και η ποιότητα κύλισης σε σχέση με το βενζινοκίνητο Frontera, κυρίως όσον αφορά στους αεροδυναμικούς θορύβους, με την κύλιση ωστόσο σε χαμηλότερες ταχύτητες να εξακολουθεί να γίνεται αντιληπτή.