Το Mokka X αν και δικίνητο μπορεί να προσφέρει στον οδηγό την ευχαρίστηση της light εκτός δρόμου περιπέτειας.

Σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις είναι μικρές και μόνο αν το παρακάνεις θα εμφανιστεί υποστροφή.

H ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Δοκιμή: Opel Mokka X με 136 PS

68.216 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2018)

Δείτε τώρα τη βασική έκδοση πετρελαίου του Opel Mokka X, με τον κινητήρα 1,6 λίτρων που αποτελεί μια καλή επιλογή για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως και συγχρόνως θέλουν τα χαρακτηριστικά ενός compact SUV.

Μετά τη δοκιμή της βασικής τετρακίνητης έκδοσης πετρελαίου, σε αυτό το τεύχος θα διαβάσετε τη δοκιμή της βασικής δικίνητης έκδοσης diesel, η οποία αποτελεί ακόμα μια πολύ καλή επιλογή για όσους γράφουν ετησίως πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Για τους υπόλοιπους η αρχική έκδοση βενζίνης 1,4 λτ. με 140 ίππους είναι η σοφότερη επιλογή. Σχεδιαστικά δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις, εξακολουθώντας να έχει μυώδες παρουσιαστικό και μοντέρνα εμφάνιση, με το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του να δείχνει συνολικά αρκετά καλαίσθητο και δυναμικό.
 
Από 21.900 ευρώ και πολύ πλούσιο εξοπλισμό
Η τιμή εκκίνησης στην αρχική εξοπλιστική έκδοση X-Cite έχει οριστεί στα 21.900 ευρώ, με τον εξοπλισμό της να είναι αρκετά πλούσιος, ειδικά για αρχική έκδοση. Συγκεκριμένα πέρα από τους 6 αερόσακους και όλα τα ηλεκτρονικά, στο στάνταρ πακέτο συμπεριλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, cruise control, προβολείς ομίχλης, ράγες οροφής, σύστημα multimedia με οθόνη αφής 7, καθώς και την υπηρεσία προσωπικού συμβούλου Opel OnStar.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center