Το σύνολο του 208 χάρη στην πλούσια ροπή των 230 Nm και το boostάρισμα από τον ηλεκτροκινητήρα καταφέρνει να σημειώσει το καλύτερο χρόνο στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα ανάμεσα σε όλα τα μικρά μοντέλα (πλην ηλεκτρικών).
Το 48-βόλτο ήπια υβριδικό σύστημα προέκυψε από την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα (29 ίππων και 55 Nm ροπής) στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ήρθε να ενισχύσει τον 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρα, που παραμένει ο «κεντρικός πρωταγωνιστής». Ο κινητήρας του 208 της δοκιμής μας δεν χρειάστηκε παρά λίγα μέτρα για να μας πείσει με τη λειτουργία του. Είναι ένα γεμάτο σύνολο και σου δίνει και την αντίστοιχη αίσθηση. Τραβάει γερά στις χαμηλές στροφές, έχει ελαστικότητα και κρατάει τη δύναμή του μέχρι ψηλά. Συνεπώς δεν μας προξένησαν καμία έκπληξη τα εξαιρετικά νούμερα επιδόσεων που κατέγραψαν οι μετρήσεις μας, με το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,1 και 5,2 δλ. αντίστοιχα. Απλά «επικύρωσαν» την αίσθηση που είχαμε. Βοηθάει σε αυτό αρκετά και η έξτρα ισχύς που σου δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ, όταν πιέσεις αποφασιστικά το δεξί πεντάλ, αλλά και η ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου που φροντίζει να έχει την κατάλληλη σχέση, για να εκμεταλλεύεσαι την ισχύ σου (ανάλογα βέβαια και το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξεις).
Οι μετρήσεις του Test Center έδωσαν πραγματική τιμή κατανάλωσης μέσα στην πόλη, 5,4 λτ./100 χλμ., η χαμηλότερη ανάμεσα σε όλα τα μικρά βενζίνης και mild hybrid.
Το πλεονέκτημα του 48V συστήματος είναι, όπως διαπιστώσαμε στην πράξη, ότι σε κάθε άφημα του γκαζιού σβήνει τον κινητήρα άμεσα, ενώ σε συνθήκες αυξημένης κίνησης, όπου η ταχύτητά σου δεν ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα και δεν κάνεις νευρικές κινήσεις με το πέλμα σου, σπάνια θα νιώσεις το θερμικό κινητήρα να δουλεύει. Έτσι τελικά θα κάνεις μεγάλο μέρος της διαδρομής σου ηλεκτρικά και η μέση κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 6,2λτ./100 χλμ..