Το 208 πατάει αποφασιστικά και στρίβει σβέλτα δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδετερότητά του.
To Peugeot 208 προσφέρει συνολικά μια ευχάριστη και αποτελεσματική οδηγική αίσθηση. Το χαρακτηριστικά μικρής διαμέτρου τιμόνι, μπορεί να κρύβει μέρος του φαντεζί πίνακα οργάνων σε κάποιους οδηγούς, αλλά συνδυάζεται με εξαιρετική θέση οδήγησης και προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει «σφιχτά» χαρακτηριστικά, τα οποία είναι ακόμα πιο τονισμένα στην έκδοση GT Line του μοντέλου της δοκιμής (οι «απλές» εκδόσεις είναι λίγο πιο άνετες), προάγοντας ένα πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αν και σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις είναι ελάχιστα πιο απότομη στις έντονες ανωμαλίες. Έτσι, το 208 πατάει αποφασιστικά και στρίβει σβέλτα δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδετερότητά του. Το μπροστινό σύστημα «ακούει» στις εντολές πολύ πιο άμεσα από ότι αφήνει να «εννοηθεί» το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, με το πίσω μέρος να είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι «διακριτικά» και να βοηθά σε όλη την διαδικασία, ενώ τα πολύ αποτελεσματικά φρένα έρχονται να συμπληρώσουν το ασφαλές και ευχάριστο προφίλ του με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα σε 36, 6 μέτρα.