Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Εστιάζει στην άνετη και ασφαλή συμπεριφορά

(6/11/2025)
Σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, όπως είναι λογικό «γέρνει» αρκετά, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. Υπάρχει φυσικά και η βοήθεια από μια πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συ
2 Φωτογραφίες »

Σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, όπως είναι λογικό «γέρνει» αρκετά, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. Υπάρχει φυσικά και η βοήθεια από μια πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης.

Πίσω από το τιμόνι της πιο «φρέσκιας» εκδοχής του Vitara τα πράγματα παραμένουν… τυπικά, όπως τα ξέραμε με επίκεντρο την άνεση και την ευκολία στην χρήση. Δεν σε ενοχλεί τίποτα, δεν υπάρχει όμως και κάτι για το οποίο θα ενθουσιαστείς, πέρα ίσως από την εξαιρετικά ελαστική λειτουργία του μοτέρ. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι ικανοποιητικά, με δεδομένο πάντα πως έχουμε να κάνουμε με την προσθιοκίνητη, χειροκίνητη έκδοση, η δε μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου. Για όσο διάστημα κινείσαι σε αστικό περιβάλλον, εκτιμάς την καλή περιφερειακή ορατότητα, την ευελιξία (κύκλος στροφής 10,4 μέτρα), όπως και την καλή λειτουργία του κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα.


Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά οι αντιδράσεις προβλέψιμες και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.
2 Φωτογραφίες »

Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά οι αντιδράσεις προβλέψιμες και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.


Από εκεί και πέρα, σε πιο πιεσμένους ρυθμούς όπως είναι λογικό «γέρνει» αρκετά, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. Υπάρχει φυσικά και η βοήθεια από μια πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης. Μάλιστα, το Σύστημα Παρακολούθησης Οδηγού (DMS) είναι αναβαθμισμένο με ταχύτερη απόκριση σε περιπτώσεις υπνηλίας ή απόσπασης προσοχής του οδηγού.

Τα 17,5 εκατοστά από το έδαφος, τα περιμετρικά πλαστικά και οι 17άρηδες τροχοί με τo 55άρι προφίλ στα λάστιχα είναι ό,τι πρέπει όχι μόνο για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας, αλλά και για όταν χρειαστεί να πατήσεις στο χώμα, πάντα φυσικά στα όρια που βάζει η απουσία τετρακίνησης και η ασφάλτινη φύση των ελαστικών. Σίγουρα θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι, ακόμα πιο σίγουρα πάντως θα θέλαμε πιο δυνατά τα φρένα, που με 40,0 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα είναι από τα χειρότερα στην κατηγορία και 3 μέτρα πάνω από το μέσο όρο.

Σελίδα 1Δοκιμή Suzuki Vitara με 110 PS -Ίδια τιμή, λιγότερα άλογα & κατανάλωση
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχασε 19 άλογα, κέρδισε απόκριση και οικονομία
Σελίδα 3Εσωτερικό- Χώροι: Γεροδεμένο και καλά εξοπλισμένο, παρωχημένος διάκοσμος
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εστιάζει στην άνετη και ασφαλή συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Autotriti.gr