• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Toyota Yaris με τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ. με ισχύ 111 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο καίει και πόσο κοστίζει; Δείτε τα όλα στην αναλυτική μας δοκιμή.

Με 12.700 ευρώ για την 5θυρη βασική έκδοση Live, η τιμή του ανανεωμένου Toyota Yaris 1,5 VVT-iE είναι αρκετά ανταγωνιστική.

Το ανανεωμένο Toyota Yaris ξεχωρίζει λόγω του ολοκληρωμένου του χαρακτήρα, της ευχρηστίας, της πρακτικότητας, αλλά και της αξιοπιστίας του.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Toyota Yaris.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Toyota Yaris.

Πλήρως ανασχεδιασμένα είναι τα οπίσθια φωτιστικά σώματα.

Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris 1,5 λτ.

Διαβάστηκε από 35551 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2017

Tο ανανεωμένο Toyota Yaris επιμένει ατμοσφαιρικά με τον high-tech, 1.500άρη, ατμοσφαιρικό κινητήρα 111 ίππων, που ρίχνει το βάρος στην υψηλή απόδοση και όχι στις απόλυτες επιδόσεις.

 
What is new
- Στυλιστικές αλλαγές μέσα-έξω
- 1,5 VVT-iE κινητήρας με 111 άλογα
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Στάνταρ Toyota Safety Sense
- Από 12.700 ευρώ
 
Το Toyota Yaris είναι ένα από τα απόλυτα best seller της ελληνικής αγοράς και όχι άδικα, αφού (ειδικά η 3η του γενιά) διακρίνεται για τον πρακτικό και ολοκληρωμένο του χαρακτήρα σε συνδυασμό πάντα με την αξιοπιστία και την υποστήριξη, που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία. Όπως και να έχει, αυτή είναι η 2η ανανέωση, που δέχεται η τρέχουσα γενιά του ιαπωνικού μικρού, κάτι το οποίο μόνο συνηθισμένο δεν είναι. Οι άνθρωποι της Toyota ωστόσο φρόντισαν αυτή τη φορά η ανανέωση να μην αφορά μόνο την εικόνα, αλλά και την ουσία: Έναν νέο, 1.500άρη κινητήρα, που πάει κόντρα στο turbo ρεύμα της εποχής και επιμένει στην φυσική αναπνοή με στόχο την κορυφαία σχέση μεταξύ απόδοσης και οικονομίας.
 
Εμπνευσμένο από τα… καταμαράν
Το Yaris διατηρεί τις βασικές του σχεδιαστικές γραμμές και αναλογίες, ωστόσο στυλιστικές παρεμβάσεις της ομάδας του Ευρωπαϊκού κέντρου σχεδίασης ED2 της Toyota στο εμπρός και στο πίσω μέρος κατάφεραν να προσφέρουν στο ιαπωνικό μικρό επιπλέον δυναμική. Έτσι το χαρακτηριστικό «Χ» του εμπρός μέρους έχει τονιστεί χάρη στα νέα φανάρια και στον προφυλακτήρα με το σύνολο να δείχνει όντως εμπνευσμένο από τη λογική των καταμαράν. Νέο είναι και το πλευρικό νεύρο χαμηλά στο μαρσπιέ, αλλά σίγουρα πιο «χτυπητή» είναι η αλλαγή στο πίσω μέρος με την οριζόντια διάταξη των φώτων, που θυμίζουν αρκετά το Auris, αλλά και που τονίζουν το φάρδος του Yaris.
 
Από 12.700 ευρώ και 6 χρόνια εγγύηση 
Με 12.700 ευρώ για την 5θυρη βασική έκδοση Live (13.100 μείον 400 ευρώ τρέχουσας προσφοράς), η τιμή του ανανεωμένου Toyota Yaris 1,5 VVT-iE είναι αρκετά ανταγωνιστική ειδικά αν στην εξίσωση μπει ο ικανοποιητικός στάνταρ εξοπλισμός άνεσης (μεταξύ άλλων 7 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ESP, air condition και ράδιο CD), τα 6 χρόνια εγγύησης (ή 180.000 χλμ.) και τα 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Επιπλέον όλες οι εκδόσεις του νέου Yaris προσφέρουν στάνταρ το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense με Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, Σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης και αποφυγής πεζών αλλά και το προσαρμοζόμενο σύστημα διατήρησης ταχύτητας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • GreekBoy

    t@kis: έχουν εξαφανιστεί τα Yaris; Που ζείς; Εσύ πάρε Golf ή Α3 για να γουστάρεις μαλακό πλαστικό στο χέρι και να είσαι όλη μέρα στα συνεργεία. Ευχαριστώ

      41
  • M.O.

    Το ότι κυκλοφορούν περισσότερα Clio και μικρά Citroen 20ετίας από αντίστοιχα Yaris το ακούσαμε, ή μάλλον το διαβάσαμε... Αλλά το ότι βγήκαν και πιό αξιόπιστα από τα Toyota... Γελάνε και οι πέτρες. Η μόνη υπεροχή των συγκεκριμένων έναντι του Yaris ήταν το καλύτερο περπάτημα στο δρόμο. Υ.Γ. Η μόνη περίπτωση να ψάχνεις στο δρόμο Yaris 15ετίας με τα κυάλια, είναι να ζείς στην Αλβανία που είναι τίγκα στο Μερτσεντέ

      35
  • billis

    Οπως προανεφερα τα μεταλλα να αντεξουν ειναι ευκολο να μην βγαλουν απολυτως καμια αλλη βλαβη απο περιφερειακα για τα ντιζελ ειναι δυσκολο,τι να το κανω να αντεξει και 1 εκατομυριο και να βγαλει ενα καρο περιφειακα.Αν δεις τους ταριφες ολες οι εξατμισεις τους ειναι μαυρες μια γκαζια πατανε και βγαζει ντουμανι, αυτο δεν ειναι σημαδι μακροζωιας .Σε πολλες εξατμισεις απο βενζινοκινητα που εχω βαλει δαχτυλο πεντακαθαρες και στο κατω κατω ρωτα τους τους να δεις τι μαρτυριο τραβανε απο βλαβες .Επισης ο νουνος μου κατεβαζει απο Γερμανια πετρελαιοκινητα συνεχεια και ολα εχουν τα προγουμενα προβληματα που ανεφερα dpf χαλασμενα,μπεκ βουλομενα(αυξηση καταναλωσης εως και 1 λιτρο)αντλιες τρομπες αστα .Το κραταω σε φιλικο επιπεδο σε καμια περιπτωση δεν επιβαλω την γνωμη μου απλα λεω αυτα που παρατηρω απο το δικο μας και απο τους γυρω. Και για τα τουοτα η σκληρη αληθεια ειναι οτι δεν βγαζουν τιποτα μα τιποτα οχι χαλασε το ενα και το αλλο .

      15
  • billis

    Τουλαχιστον στην επαρχια που μενω εγω (Δραμα) 1 στα 10 αυτοκινητο που κυκλοφορουν ειναι γιαρις πρωτης η δευτερης γενιας τολμω να πω κιολας 3 στα 10 ειναι τουοτα, και Καβαλα που πηγαινω το ιδιο, κατανταει και λιγο βαρετο ολοι να εχουν το ιδιο αυτοκινητο .Μου εκανε εντυπωση το σχολιο σου οτι δεν κυκλοφορουν πολλα αλλα για κατω δεν ξερω .Α και για τα ντιζελ ολα βγαζουν αντλιες ,μπεκ τρομπες (φυσικα φταει το καυσιμο της χωρας μας) α και σιγουρα μετα τς 200.000 η τουρμπινουλα θα βγαλει το θεματακι της ,ξεχασα και για τα απυρα χαλασμενα dpf φιλτρα, ουσιαστικα με το ντιζελ πας για μαλλι και βγαινεις κουρεμενος .Ενας κινητηρας να αντεξει να μην φρακαρει ειναι ευκολο στις μερες μας ολοι αντεχουν αλλα να παει πανω απο 300.000 χιλιομετρα διχως το παραμικρο προβλημα τα ντιζελ ουτε με σφαιρες για βενζινοκινητα εχω λιστα

      8
  • billis

    για τον φιλο yaris πρωτης γενιας υπαρχουν παρα πολλα και χωρις κανενα προβλημα,εχουμε του 2001 με 170.000 λειτουργει σαν καινουργιο και εχουμε δει παρα πολλους με 300.000 και πανω,οικογενειακος μας φιλος ειναι μηχανικος στην τουοτα και λεει τα πρωτης και δευτερης γενιας δεν βγαζουν απολυτος τιποτα φυσικα με τοσα πολλα χιλιομετρα πεφτει η αποδοση και η συμπιεση αλλα μην λεμε δεν αντεχουν και οσο για τα καινουργια τριτης γενιας ο μηχανικος απλα λεει οτι πολλα βγαζουν προβλημα στο λειτουργιμο του navigation και καποια στα μπουτον της εκκινης

      7
  • Apostolis

    Συγχαρητήρια για την αναλυτική σας παρουσίαση. Κατα την γνώμη μου, αγοράζεις αυτοκίνητο ανάλογα με την χρήση που θέλεις να κανεις. Εάν ζητάς οδηγική απόλαυση παίρνεις - ιεραρχικά -fiesta, Ibiza, Clio. Εάν θέλεις απλή μετακίνηση, μικρότερο αυτοκίνητο με καλύτερους χώρους παίρνεις Yaris. Επιπλέον εάν θέλεις και αυτόματο κιβώτιο τότε νομίζω οτι το Yaris είναι μονόδρομος. Άλλωστε είναι το μοναδικό που δίνει εγγύηση 180000 χλμ ενώ τα νεοαφηχθεντα fiesta & Ibiza εάν δεν κάνω λάθος δίνουν μόνο 80000 χλμ.

      6
  • νικος

    μεγαλες διαφορες με τον κινητηρα 1.33 δεν βλεπω, θα περιμενα με τον 1.5 καλυτερες επιδοσεις μπορει να μην ειναι τουρμπο αλλα κατι κοντα στον ντιζελ 1.4 που φυσαει. με απογοητευσε μπορω να πω παρ οτι τογιοτακιας απ το 1990 μεχρι σημερα. καλο μεν αλλα θα ηθελα κατι παραπανω απ τον 1.5.

      4
  • t@kis

    Γι αυτό όλα τα taxi επαγγελματικα jeep κλπ αυτοκίνητα είναι diesel! Αρέσει στους επαγγελματίες να έχουν αυτοκίνητα που βγάζουν βλάβες! Μόνο από εσένα φίλε ακούω ότι τα οχήματα με βενζίνη αντέχουν, ο πετρελαιοκινητήρας είναι έτσι φθιαγμένος για να αντέχει στις υψηλές πιέσεις και συνεπώς έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ίσως και διπλάσια από ένα αντίστοιχο βενζινοκινητήρα γι αυτό και ακριβοτερος Διάβασε και λίγο, δεν βλάπτει, το αν στο χωριό σου έχει πολλά Toyota ,έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο. Εγώ είπα ότι πανελλαδικά είχαν πουληθεί πάρα πολλά, και τώρα δεν υπάρχουν τα περισσότερα! Είχα πάει για να πάρω τότε, παρά τρίχα να την πατήσω πήρα τελικά clio και το έχω ακόμα, τα yaris που πουλήθηκαν στην περιοχή τα ξέρω πολύ καλά γιατί μένω επαρχία απλά δεν υπάρχουν Αλλά και Αθήνα δεν βλέπεις ..κανένα..η αλήθεια εκ πείρας!!!

      3
  • t@kis

    Φίλε billy, οι εξαιρέσεις είναι για να επιβεβαιώνουν, δεν είπα ότι δεν υπάρχει κανένα yaris 10-25 ετών που να κυκλοφορεί ακόμα στους δρόμους είπα ότι τα ψάχνεις με τα κυάλια (τα αξιόπιστα Toyota), ενω τα αντίστοιχα που τα βγάζουν αναξιόπηστα ευρωπαϊκά (Clio Citroen ) κλπ είναι γεμάτοι οι δρόμοι με 20 ετίας αυτοκίνητα Κατά τα άλλα μακάρι φίλε μου να σου κρατήσει 20 χρόνια και να κάνεις την έκπληξη! Όσο για τους μηχανικούς αυτοί το πιο παλιό και φθαρμένο θέλουν να έχεις! Αν σου πουν πάρε καινούργιο..χάνουν την δουλειά τους Τα καινούργια δεν πάνε στα συνεργεία και ...ειδικά τα turbo και diesel δεν πολυπατάνε και στα βενζινάδικα! Η εξέλιξη οδηγεί στα diesel ,και turbo όσοι τα αμφισβητούν θίγονται Θυμάμαι και τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν με καταλύτη! Έλεγαν τότε πάλι τα κατατοπισμένα περιοδικά κλπ Μην πάρετε καινούργιο, θα καταστραφεί γρηγορα ο καταλύτης θα μυρίζει και ...αν το παρκάρετε και έχει χορτα .. Θα πάρει φωτιά! Οι μπαρούφες που λένε και τώρα γιατα diesel και τα turbo Σε μικρό όμως διάστημα θα κυκλοφορούν μόνο diesel, και περισσότερο εξελιγμένοι turbo ,με βενζίνη η άλλο οικονομικό καυλσιμο π.χ υγραέριο. Τα ατμοσφαιρικά πέθαναν!

      3
  • Kostas

    Νομίζω ότι τη σήμερον ημέρα, στην εποχή του turbo, είναι μεγάλο λάθος να πάρεις ατμοσφαιρικό αμάξι. Μακάρι να του έβαζαν τον 1.2 turbo του auris...

      3
  • t@kis

    Greekboy, αναφέρομαι στα πρώτα yaris, τα οποία είχαν πουληθεί κατα' χιλιάδες (αυτά με το πρώτο ψηφιακό ταχύμετρο), πόσα τέτοια αντεξαν την...δεκαετία; Τα σημερινά yaris θα τα δούμε σε 10-15 χρόνια!

      3
  • t@kis

    Η άποψή μου είναι ότι δεν πετάει κάποιος τα χρήματά του, να πάρει ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο με ατμοσφαιρικό κινητήρα που καίει πολύ, γυμνό από εξοπλισμό και να δώσει 13100-400 που λέτε σύν 610 ευρώ που χρεώνει η τουοτα το μεταλικό 13310. Τελικό γύρω στα 13500! Υπάρχουν καλύτερες επιλογές σε αυτή την τιμή! Το δε diesel που είδα γύρω στα 17.500! Υπερτιμημένα αυτοκίνητα! Οσο για την αξιοπιτία; εγώ την αμφισβητώ! Είναι θέμα μαρκετινγκ! Αξιοπιστία για μένα είναι πόσα αυτοκίνητα της ίδιας μάρκας και σε τι κατάσταη κυκλοφορούν στους δρόμους; Γιατί εξασφανίστηκαν τα παλιά yaris; Τα corolla ναι άντεξαν στον χρόνο, αλλά μήπως όταν τα έπαιρνες ήταν κόντρα ο εξοπλισμός και τελική τιμή ήταν διπλάσια από άλλα όμοια αυτοκίνητα; Αλλά και τα toyota τα παλιά που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι χάλια μέσα σε λίγα χρόνια ξεφλουδίζει το χρώμα κόβει, τα πλαστικά ασπρίζουν. Κακά τα ψέματα αυτοκίνητο είναι ένα σύνολο, δεν είναι μόνο η μηχανή!

      3
  • t@kis

    Δεν ισχυρίστηκα ΜΟ ότι είναι αξιόπιστα τα χψ και όχι τα Toyota Αν πρόσεξες μάλιστα είπα ότι ειδικά τα corolla αντεξαν στο χρόνο βλέπω αρκετά 20 ετίας (που όμως ήταν ακριβά γιατί μαζί με τον εξοπλισμό στοίχιζαν όσο 2 αντίστοιχα ευρωπαϊκά) όχι όμως τα yaris. Απλα για μένα αξιοπιστία σημαίνει διαφήμηση και πλασάρισμα Billy δεν διαφωνώ ότι μεταχειρισμένα diesel σίγουρα θα βγάζουν προβλήματα όπως και όλα τα παλιά Παίζουν πολλά ρόλο Χρήση σέρβις συνθήκες κυκλοφορίας για τα εισαγόμενα κλπ Οχήματα από βορά αυστρία κλπ μπορεί να έχουν ζημιές από υγρασία αλάτι πάγου κλπ Άλλωστε φίλε μου εσύ αν είχες ένα αυτοκίνητο αστέρι θα το πούλαγες; Αν όμως σου έβγαζε προβλήματα ακόμα και από δικάσου λάθη (π.χ ένα τρακάρισμα η ακινησία ή το πάρκαρες κάπου που είχε υγρασία κλπ. Δεν θα το πουλαγες Η είνα βλάκες οι ξένοι; Μας πουλάνε αυτοκινητα που νοικιάζονται ή δίνονται με χρονομίσθωση και δεν ειναι καθόλου προσεγμένα! Όσο για την κατανάλωση, μην σου τύχει βενζινοκίνητο παλιό Καίει 10 λίτρα! Και για τα ταξι που λές δικαιολογημένα βγάζουν βλάβες είναι αιωνώβια τα 9 στα 10 είναι 15-25 ετών ή και περισσότερο και δουλεύουν όλο το 24ωρο φίλε μου Όλα αυτά για να ανταλάσσουμε απόψεις, έτσι φίλε...

      2