ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Αρχοντικές και ήσυχες μετακινήσεις

1.143 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2025)
Στις εκδρομικές του εξορμήσεις, το Tayron είναι εντυπωσιακά σταθερό με την πρόσφυση να θυμίζει… τετρακίνητη έκδοση και την ουδετερότητα να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά του κατά κύριο λόγο.
2 Φωτογραφίες »

Στις εκδρομικές του εξορμήσεις, το Tayron είναι εντυπωσιακά σταθερό με την πρόσφυση να θυμίζει… τετρακίνητη έκδοση και την ουδετερότητα να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά του κατά κύριο λόγο.

Η ποιότητα κύλισης είναι χωρίς αμφιβολία το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Tayron, η καμπίνα του οποίου σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση και τα διπλά ηχοαπορροφητικά κρύσταλλα – οι μετρήσεις μας έδειξαν πως μειώνουν τον εξωτερικό θόρυβο έως και 2 dB σε σχέση με το Tiguan – θυμίζει κάψουλα… ζεν, με τους επιβάτες να παραμένουν «ατσαλάκωτοι» σε κάθε διαδρομή. Είναι και η ανάρτηση (γόνατα Mc Pherson εμπρός και ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων πίσω) που σε συνδυασμό με την σωστή διάσταση των τροχών (235/50 R19) «γλυκαίνει» τους κραδασμούς και τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου παρότι δεν διαθέτει στάνταρ (σ.σ. κρίμα) την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση DCC Pro από το Touareg. Σε αυτή κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά και να προσαρμόζουν ηλεκτρονικά την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.


Η ποιότητα κύλισης είναι χωρίς αμφιβολία το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Tayron.
2 Φωτογραφίες »

Η ποιότητα κύλισης είναι χωρίς αμφιβολία το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Tayron.


Από εκεί και πέρα, το Tayron που έχει εξαιρετικά άνετα καθίσματα, στο ταξίδι είναι συγκλονιστικά ευθύβολο έως και απολαυστικό, με χαμηλό θόρυβο (68,6 db στα 140 χλμ./ώρα) δίνοντας την αίσθηση πως «γλιστράει» στον αέρα. Στην πόλη φυσικά εκτιμάς δεόντως την ευκολία του αυτόματου, την εξαιρετική λειτουργία του start-stop, αλλά και την «κρατημένη» κατανάλωση ελέω ήπια υβριδικού συστήματος, αλλά κακά τα ψέματα τα 4,8 μέτρα μήκους και τα 12,1 μέτρα κύκλου στροφής δεν κρύβονται.

Στις εκδρομικές του εξορμήσεις, το Tayron είναι εντυπωσιακά σταθερό με την πρόσφυση να θυμίζει…. τετρακίνητη έκδοση και την ουδετερότητα να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά του κατά κύριο λόγο. Χάρη στο άμεσο και ακριβές τιμόνι, τα δυνατά και προοδευτικά φρένα, καθώς και την εξαιρετική σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, η συνολική αίσθηση προσφέρει σιγουριά στον οδηγό για να κινηθεί πολύ πάνω από τους οικογενειακούς ρυθμούς με την αναπόφευκτη υποστροφική διάθεση όταν το παρακάνεις να έχει εντελώς προοδευτική αντίδραση και εξέλιξη.

Σελίδα 1Δοκιμή: VW Τayron 1,5 eTSI 150 PS DSG7 -Η XL πλευρά του Tiguan
Σελίδα 2Στάνταρ αυτόματο με τα πάντα όλα και… 50 χιλιάρικα
Σελίδα 3Eσωτερικό: Top ποιότητα & τεχνητή νοημοσύνη
Σελίδα 4Χώροι: Κινητό διαμέρισμα…
Σελίδα 5Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτο σε επιδόσεις με «συγκρατημένη» κατανάλωση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αρχοντικές και ήσυχες μετακινήσεις
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά