Επιβλητική όψη και προσεγμένη αεροδυναμική για το νέο μεσαίο SUV της VW, που κρύβει περίτεχνα τον όγκο του.
Επί του παρόντος το Volkswagen Tayron διατίθεται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance. O εξοπλισμός είναι πλούσιος και προσφέρει μεταξύ άλλων εννέα αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών, οθόνη 15 ιντσών για το σύστημα infotainment με Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων, προβολείς LED συμπεριλαμβανομένου αυτόματου ελέγχου μεγάλης σκάλας (Light Assist), ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σύστημα Keyless Access, σύστημα εύκολου ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών (ενεργοποίηση μέσω ανίχνευσης της κίνησης ποδιού ή με τηλεχειρισμό), λειτουργία μνήμης για Park Assist, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας και άλλα.
Το μοντέλο της δοκιμής με τα 150 άλογα από τον 1,5 eTSI κινητήρας, που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG (δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή για κανένα κινητήριο σύστημα) κοστίζει 48.980 ευρώ, που σίγουρα είναι πολλά λεφτά. Συγκριτικά, το αντίστοιχου μεγέθους Skoda Kodiaq με το ίδιο κινητήριο σύστημα κοστίζει 39.800 ευρώ, (όσο και το VW Tiguan των 150 ίππων).