Οι χώροι για τους επιβάτες χωρίς να είναι κορυφαίοι για την κατηγορία εξασφαλίζουν άνετη φιλοξενία ακόμα και σε 5 δίμετρους, με τους πίσω να κάθονται σταυροπόδι.
Το Tayron έχει χώρους διαμερίσματος προσφέροντας ακόμα καλύτερη ευρυχωρία από το Tiguan, εκμεταλλευόμενο το μεγαλύτερο μήκος, αλλά και μεταξόνιό του. Οι χώροι για τους επιβάτες χωρίς να είναι κορυφαίοι για την κατηγορία εξασφαλίζουν άνετη φιλοξενία ακόμα και σε 5 δίμετρους, με τους πίσω να κάθονται σταυροπόδι -ειδικά με το συρόμενο πίσω κάθισμα στην κατάλληλη θέση (ανάλογα με τις απαιτήσεις αυξάνει το χώρο για αποσκευές αν τραβηχτεί μπροστά ή για τα γόνατα αν πάει τέρμα πίσω).
Με το πίσω κάθισμα σε θέση που να χωράει άνετα άτομα του 1,75 μ., το Tayron «τερμάτισε» τη διαδικασία μέτρησης από το Auto Τρίτη Test Center δείχνοντας 800 πραγματικά λίτρα (850 υπόσχεται η VW με το κάθισμα τέρμα μπροστά).
Το μεγάλο άνοιγμα των θυρών διευκολύνει την είσοδο, αν και η δεύτερη σειρά δε σύρεται αυτόματα μπροστά όταν ρίξεις την πλάτη για πρόσβαση στα 2 καθίσματα της 3ης σειράς. Αυτά παραμένουν κατάλληλα για παιδιά ή για πολύ μικροκαμωμένους, τουλάχιστον «χώνονται» στο πάτωμα και δεν χαλάνε το επίπεδο του πράγματος στο πορτ-μπαγκάζ, που είναι τεράστιο.
Με το πίσω κάθισμα σε θέση που να χωράει άνετα άτομα του 1,75 μ., το Tayron «τερμάτισε» τη διαδικασία μέτρησης από το Auto Τρίτη Test Center δείχνοντας 800 πραγματικά λίτρα (850 υπόσχεται η VW με το κάθισμα τέρμα μπροστά). Το κανονικό σχήμα, οι διακόπτες για αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων και η ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας αποτελούν έξτρα bonus πρακτικότητας.