Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Πρωτιά για την Peugeot Gallo S.A. στη κατηγορία RC4

1.585 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2024)
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Πρωτιά για την Peugeot Gallo S.A. στη κατηγορία RC4
4 Φωτογραφίες »

- Ένα από τα πιο σκληροτράχηλα EKO Ράλλυ Ακρόπολις στην ιστορία
- Πρώτο το πλήρωμα Peugeot Gallo S.A. στη κατηγορία RC4 στα βουνά της Λαμίας
- Ο αγώνας τους σημαδεύτηκε από δυσκολίες

Ένα από τα πιο σκληροτράχηλα EKO Ράλλυ Ακρόπολις στην ιστορία

To EKO Ράλλυ Ακρόπολις του 2024 θα έλεγε κανείς ότι έμοιαζε με ένα ταξίδι στο χρόνο. Η φετινή εκδοχή μας μετέφερε σε εποχές που το κλειδί της επιτυχίας δεν ήταν η απόλυτη ταχύτητα, αλλά ο συνδυασμός επίδοσης και αξιοπιστίας. Ο εθνικός μας αγώνας αποτέλεσε φέτος έναν πραγματικό μαραθώνιο. Μία μάχη διαρκείας ανθρώπου και μηχανής απέναντι στις πιο σκληρές επιφάνειες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Μία πρόκληση, η οποία μετά από τρεις μέρες στα βουνά της Φθιώτιδας, της Βοιωτίας και της Κορινθίας, κατέστησε τον τερματισμό στη Λαμία έναν πραγματικό άθλο.
 

Πρώτο το πλήρωμα Peugeot Gallo S.A. στη κατηγορία RC4 στα βουνά της Λαμίας

Ανάμεσα στις 52 συμμετοχές που κατάφεραν να καλύψουν και τα 1.392 χιλιόμετρα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν και αυτή της Peugeot Gallo S.A. Ο Σάββας Λευκαδίτης, πάντα με τον Βαγγέλη Ακράτο στο δεξί του μπάκετ, έφεραν το Peugeot 208 Rally4 στον τερματισμό της Λαμίας στην πρώτη θέση της κατηγορίας RC4. Η πολύχρονη παρουσία του πληρώματος στους αγώνες, έχει σαν αποτέλεσμα να διαθέτουν σήμερα σημαντική εμπειρία! Στοιχείο, που αποτέλεσε ισχυρό όπλο στα χέρια τους. Και ειδικά στη φετινή εκδοχή του εθνικού μας αγώνα, η οποία κατά κοινή παραδοχή ήταν η πιο σκληρή και απαιτητική των τελευταίων ετών. Το πλήρωμα της Peugeot Gallo S.A. ξεχώρισε στις ειδικές διαδρομές και σημείωσε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην κατηγορία RC4.
 

Ο αγώνας τους σημαδεύτηκε από δυσκολίες

Ο αγώνας για το Σάββα Λευκαδίτη και το Βαγγέλη Ακράτο εξελίχθηκε σε μάχη από την πρώτη μέρα. Προβλήματα προπορευόμενων πληρωμάτων στη Δάφνη, αλλά και στον Ταρζάν, είχαν σαν αποτέλεσμα να οδηγήσουν για αρκετά χιλιόμετρα στη σκόνη τους. Βέβαια, οι χρόνοι τους στις υπόλοιπες ειδικές της ημέρας ήταν αρκετές για να τους θέσουν επικεφαλής της κατηγορίας. Τα προβλήματα ξεκίνησαν τη δεύτερη μέρα, όταν πριν την ειδική Θήβα έσπασε η βάση του σαζμάν. Αφού έχασαν σημαντικό χρόνο, κατάφεραν να την επισκευάσουν με ό,τι διαθέσιμα ανταλλακτικά είχαν στο αυτοκίνητο και να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Το τέλος τη δεύτερης μέρας τους βρήκε στην κορυφή της κατηγορίας RC4. Την επόμενη και τελευταία, το ελληνικό πλήρωμα έκανε ό,τι ήταν απαραίτητο για να επιστρέψει στη Λαμία και να μοιραστεί τη χαρά της επιτυχίας μαζί με τα μέλη της ομάδας της Peugeot Gallo S.A στη ράμπα του τερματισμού.
 

ford
MICHELIN PILOT 5