Δύναμη και ροπή που προσφέρουν σπορ επιδόσεις εξασφαλίζει ο 2λιτρος τούρμπο βενζινοκνητήρας της X1 xDrive20i.

Δύναμη και ροπή που προσφέρουν σπορ επιδόσεις εξασφαλίζει ο 2λιτρος τούρμπο βενζινοκνητήρας της X1 xDrive20i.

Kινητήρας-Επιδόσεις

56.867 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2013)

Ο 2λιτρος, 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής (1.250 – 4.500 σ.α.λ.). Ο κινητήρας σίγουρα δεν έχει τη ροπή του ντίζελ (380 Nm), αλλά είναι πιο εκρηκτικός, πιο ήσυχος και πιο πολιτισμένος. Οι επιδόσεις είναι δυναμικές (0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ.), αλλά χωρίς μεγάλη διαφορά από το ντίζελ (7,6 δλ.) Κοινός τόπος στα μοντέλα που δοκιμάσαμε ήταν το εξαιρετικό αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων με την αμεσότητά του και την ραφιναρισμένη λειτουργία του. Από εκεί και πέρα, η X1 xDrive20i έχει εμφανώς μεγαλύτερο κόστος χρήσης λόγω αυξημένης κατανάλωσης (7,1 λτ/ 100 χλμ. έναντι 5,4 λτ./100 λτ), αλλά και τελών, που προκύπτουν από τα 167 γρ. CO2/χλμ (έναντι 145 γρ. CO2/χλμ. Και στις δύο περιπτώσεις δεν επιτρέπεται η είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center