2 φωτογραφίες »

Το Ford Fiesta είναι σε δική του κλάση όσον αφορά στα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Στο δρόμο: Τα πιο «στριφτερά» της κατηγορίας

50.420 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2020)

Σκληρή μάχη και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Το Fiesta είναι πιο στοχευμένο στην ικανοποίηση του οδηγού με κορυφαίο τιμόνι και απόλυτη αμεσότητα αντιδράσεων. Δεν είναι τυχαίο που στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (elk test) κατάφερε την κορυφαία επίδοση με 77 χλμ./ώρα. Η ανάρτησή του είναι αρκετά σφικτή, αλλά χωρίς να ενοχλεί, το πίσω μέρος δεν βυθίζεται και δεν εκτινάσσεται ανεξέλεγκτα όταν πιεστεί, γεμίζοντας έτσι με σιγουριά τον οδηγό.

Το Peugeot 208 αντιπαρατάσσει ένα επίσης πολύ καλό, αλλά όχι «χειρουργικό» τιμόνι, ένα πλαίσιο που δεν επιτρέπει την εμφάνιση έντονων κλίσεων αλλά κι ένα σετ από δυνατά φρένα με 4 δίσκους (οι μικρές εκδόσεις του Fiesta έχουν πίσω ταμπούρα). Αυτό ξεχωρίζει στο Peugeot είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και ο ιδιαίτερος τρόπος που ισορροπεί ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα (75 χλμ./ώρα στο ELK TEST) και στην άνεση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
VOLVO ELECTRIFY
FALKEN SINCERA