Οικονομία στην κατανάλωση
2 φωτογραφίες »

Κινητήρες: Για κάθε γούστο

50.357 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2020)

Με 1.000άρη ατμοσφαιρικό, 1,0 Ecoboost και 1,5 Ecoboost με 95, 125 και 200 ίππους αντίστοιχα έρχεται η γκάμα 3κύλινδρων βενζινοκινητήρων του Fiesta. Από την άλλη το 208 προσφέρει 3κύλινδρες επιλογές βενζίνης 1,2 λτ. με 75 (χωρίς turbo), 100 και 130 ίππους. Αρτι αφιχθείσα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-208.

Πάντως και τα δυο μοντέλα προσφέρουν και diesel επιλογή. Tο Peugeot 208 χάρη στον σύγχρονο 1,5 BlueHDi (με υγρό εξάτμισης Adblue) των 100 ίππων είναι πιο σβέλτο και πολιτισμένο, χωρίς να ξεφεύγει σε οικονομία, η οποία είναι ανάλογη του Ford Fiesta. Ο 1,5 TDCi του μικρού της Ford αποδίδει 85 άλογα, είναι διακριτικός ηχητικά, καίει ελάχιστα λιγότερο από του 208 (5,1 έναντι 5,2 λτ./100 χλμ.), αλλά πληρώνει τέλη σε αντίθεση με τον πιο σύγχρονο κινητήρα του 208.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
TEST ELASTIKON MENO VOREIA ELLADA
NRG H HLEKTROKINISI PRAGMATIKOTHTA