Ο Multijet 1,6 λτ. απόδοσης 120 ίππων του Fiat Tipo στην πράξη χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο πεντάθυρο μοντέλο, αν και είναι λίγο τραχύς στη λειτουργάι του.

Κινητήρες: Πιο οικονομικό το Pulsar

32.189 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2017)

Εντυπωσιακό είναι το νέο Fiat Tipo στον τομέα των επιδόσεων αφού στις μετρήσεις μας κατέγραψε εξαιρετικά νούμερα, εντυπωσιάζοντας με το 0-100 και τις ρεπρίζ του, απόρροια της αυξημένης ροπής του (320 Νm). Βέβαια από την άλλη κατέγραψε και την υψηλότερη μέση κατανάλωση με 6,1 λτ./100 χλμ. Γενικότερα η λειτουργία του 1,6 Multijet του ιταλικού μοντέλου, χαρακτηρίζεται από καλή απόκριση στις χαμηλές και θετικό τράβηγμα στις μεσαίες στροφές, ωστόσο παρουσιάζει μια τραχύτητα στη λειτουργία του, που γίνεται αντιληπτή στην καμπίνα του εσωτερικού, σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. To  Pulsar από την πλευρά του «φοράει» τον 1,5 dCi κινητήρα της Renault-Nissan με 110 ίππους και 260 Nm. Έχει μεστό τράβηγμα από χαμηλά και πολιτισμένη λειτουργία μέχρι το υψηλότερο φάσμα περιστροφής του, ωστόσο η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, αμβλύνει κάπως τις ρεπρίζ. Πάντως διακρίνεται για τον οικονομικό του χαρακτήρα, αφού θα χρειαστεί μόλις 5 λτ. πετρελαίου για κάθε 100 χλμ. Το Focus με το 1,5 TDCi κινητήρα των 120 ίππων, έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, ενώ σημείο αναφοράς του αποτελεί το μεγάλο εύρος λειτουργίας του, το οποίο δεν απαιτεί επί της ουσίας πολλές εναλλαγές σχέσεων κατά την καθημερινή χρήση. Σε πολύ καλά επίπεδα και η κατανάλωσή του (5,4 λτ./100 χλμ.)

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

OPEL NEA MONTELA
test center