Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

352.757 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2023)
Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS 
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Aμ. Ψεκ. Βενζίνης+turbo+ mild hybrid 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.400-4.500 (210/1.750 με overboost)
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.280
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,2/9,5
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,6/13,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 191
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 4,2
Μέση δοκιμής 6,5
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 42
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 96
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma EcoBoost mHEV 125 PS 
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός *
Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */ έγχρωμη αφής 8''
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * (17")
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Titanium
Τιμή από (ευρώ) 23.995 (με έκπτωση)
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma EcoBoost mHEV 125 PS Auto
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 278 χλστ.
Πίσω φρένα Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.567/1.526
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,2/69,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής (Ε-Π) 215/55 R17
Διαστάσεις (χλστ.) Ford Puma EcoBoost mHEV 125 PS Auto
Κεφάλι οδηγού 110
Κεφάλι πίσω 31
Πλάτος εμπρός 1.372
Πλάτος πίσω 1.297
Πόδια πίσω 112
Χώρος αποσκευών (λτ.) 456+80 Mega Box
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.186x1.805x1.554
Μεταξόνιο 2.588
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Puma mild hybrid με 125 PS
Σελίδα 2Κινητήρας: Ικανοποιεί σε επιδόσεις, ενθουσιάζει σε κατανάλωση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Με ουσία & high-tech χαρακτήρα
Σελίδα 4Πιο ευρύχωρο από Fiesta, περισσότερα λίτρα από Focus
Σελίδα 5Στο δρόμο: Όπως η Ford ξέρει…
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά Χαρακτηριστικά
EURO NCAP ALL VANS
elk test