• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ford Puma με 125 PS

179.733 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2020

Ποτισμένο με το ξεχωριστό οδηγικό φίλτρο της Ford, το Puma έχει έρθει με φόρα στην πολυπληθή κατηγορία των κόμπακτ crossover. Δοκιμάζουμε την mild hybrid έκδοση με τον 1.000άρη Ecoboost με τους 125 ίππους.


Με μια ματιά
- Μικρό crossover βασισμένο στο Fiesta
- Ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost με 125 άλογα
- Καίει 7,2 λτ./100 χλμ.
- Πιο ευρύχωρο από Fiesta, μεγάλο πορτ μπαγκάζ
- Από 20.932 ευρώ

Επιδημία! Eυτυχώς όχι κάποιου επικίνδυνου ιού, αλλά κόμπακτ crossover μοντέλων. Μιλάμε για μια τρέλα, με τους κατασκευαστές, που βλέπουν τα crossoverάκια να πουλάνε σα ζεστά ψωμάκια, να τρέχουν να καλύψουν τη ζήτηση. Έτσι  από τα 2-3 μοντέλα του 2010, η κατηγορία των κόμπακτ crossover σήμερα έχει φτάσει στις 20 και πλέον προτάσεις. Κινούμενη σε αυτόν το ρυθμό, η Ford λανσάρει το Puma, το οποίο αποτελεί τον τρίτο (!) εκπρόσωπό της σε αυτήν την κατηγορία, συμπληρώνοντας προς τα πάνω τη γκάμα μετά το Fiesta Active και το EcoSport, τα οποία πωλούνται παράλληλα! Όπως και να έχει το Ford Puma είναι μια από τις πιο σημαντικές  αφίξεις του 2020. Το AutoΤρίτη δοκιμάζει πρώτο το νέο πολυαναμενόμενο παίχτη της πιο hot κατηγορίας. Μπορεί το νέο Puma να κερδίσει την μάχη του τίτλου; Η απάντηση στις γραμμές που ακολουθούν!  

It has the look
Καλώς ή κακώς, βασικό συστατικό μιας επιτυχημένης συνταγής στην κατηγορία είναι το look. Και το νέο Puma το έχει. Πατώντας στην ευμετάβλητη πλατφόρμα του Ford Fiesta, με εμφανώς μεγαλύτερες διαστάσεις και μεταξόνιο, το Puma έχει δυναμική παρουσία, κυρίως χάρη στο φαρδύ, καμπυλωτό του αμάξωμα , στους τονισμένους θόλους, αλλά και στη μεγάλη γρίλια της μάσκας. Ναι μας άρεσε, το Puma και αν κρίνουμε και από τις αντιδράσεις του κόσμου στο πέρασμά του, αρέσει γενικώς... Δεν είναι ρισκαδόρικο σαν το παλιό Juke, αλλά σίγουρα δεν είναι αδιάφορο. Είναι τόσο, όσο διαφορετικό και μοντέρνο για να σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι να το δεις. Mε λίγη φαντασία μπροστά ίσως να δείς και μια μικρή Porsche Macan. Ένας πόντος για το νέο Puma, όνομα  το οποίο δεν το συναντάμε για πρώτη φορά στη γκάμα της Ford: Για πρώτη φορά μας είχε συστηθεί το 1997 ως ένα προσθιοκίνητο κουπέ μοντέλο. Όμως τα πάντα ρει…

Πλήρες πακέτο με 20.932 ευρώ
Το Ford Puma είναι διαθέσιμο με τον 1,0 Ecoboost mHEV των 125 ή 155 ίππων και εκδόσεις Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST-Line Vignale. Αν και… βασική, η έκδοση Τitanium διαθέτει πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ (κάτι πρωτόγνωρο για την κατηγορία), πρωτοποριακή τεχνολογία διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου με ενσωματωμένο modem που επιτρέπει στο νέο Puma να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet, σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3 με οθόνη αφής 8 ιντσών (συμβατό με AppleCarPlay και AndroidAuto), ασύρματη φόρτιση, φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED, αυτόματους προβολείς», πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με αυτόματο φρενάρισμα και «έξυπνο» cruise control, σύστημα παραμετροποίησης με 5 προγράμματα λειτουργίας,  πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Με όλα αυτά και τιμή των 20.932 ευρώ το πακέτο φαντάζει αρκούντως ανταγωνιστικό. Δεύτερος πόντος για το Ford Puma.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε το νέο χρηματοδοτικό «hybrid-bonus» της Ford για τα νέα Puma και Kuga, με προνομιακό επιτόκιο 3,49% και πρώτη δόση 3 μήνες μετά την αγορά. Παράλληλα, προσφέρεται 8ετής εργοστασιακή εγγύηση και το πρώτο service δωρεάν.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

17 διαθέσιμα άρθρα για FORD  PUMA

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια