Ράλλυ Τουρκίας: Φουλ της... ανατροπής

4.835 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2018)

Ακρως ανατρεπτική ήταν η σημερινή μέρα στο Ράλλυ Τουρκίας, αφού περιλάμβανε το «κου-κου-τσα» ενός αμορτισέρ από το θόλο του Hyundai του Νεβίλ, ένα σπασμένο ψαλίδι στο Ford του Οζιέ και ένα ολοσχερώς καμένο Citroen C3!

Αν υπάρχει κάπου ορισμός για μια εφιαλτική ημέρα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η σημερινή μέρα μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως τέτοια. Σίγουρα κανείς δεν περίμενε να είναι εύκολη η ζωή των συμμετεχόντων στο Ράλλυ Τουρκίας, καθώς οι σημερινές, τέσσερις συνολικά, ειδικές διαδρομές μήκους περί τα 65 χλμ. θα έκρυβαν δυσκολίες, όμως τίποτα δεν προμήνυε όλα όσα θα διαβάσετε παρακάτω. 

Αρχικά, σημειώνουμε πως η μέρα ξεκίνησε με τους Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) και Σεμπαστιάν Οζιέ (Ford Fiesta WRC) να έχουν μόλις 0,3 δλ. διαφορά, με πρωτοπόρο τον Νεβίλ. Και ενώ όλα πήγαιναν καλά για τον Βέλγο οδηγό, η ατυχία του χτύπησε την πόρτα, καθώς πριν τον τερματισμό της πρώτης ε.δ. είδε το αμορτισέρ να κάνει «κου-κου-τσα» από το θόλο του i20, κάτι που τον έκανε να χάσει λίγο-πολύ 3,5 λεπτά. Φυσικά, δεν μπόρεσε να επισκευάζει τη μεγάλη ζημιά, οπότε πήρε το δρόμο για το service park αφήνοντας στην ουσία ξέφραγο αμπέλι την υπόθεση νίκης.
 

Οι άνθρωποι της Ford μαζί με τον Οζιέ έτριβαν τα χέρια τους με την εξέλιξη του αγωνιστικού του Νεβίλ, αφού ο Γάλλος οδηγός βρέθηκε επικεφαλής, όμως ούτε εκείνοι ήξεραν τι τους περίμενε. Μετά από ένα γιαμπ στη δεύτερη ε.δ. το δεξί ψαλίδι του Fiesta έσπασε οδηγώντας το πλήρωμα να χάσει πολύτιμο χρόνο για την αλλαγή. Παρόλα αυτά έμειναν προσωρινά στην κορυφή, όμως επειδή άργησαν να εμφανιστούν στον έλεγχο για την επόμενη ε.δ. δέχτηκαν ποινή ενός λεπτού και βούτηξαν στην 4η θέση. Νέος επικεφαλής της κατάταξης ορίστηκε ο Αντρέας Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) ακολουθούμενος από τα δύο Toyota Yaris WRC των Οττ Τάνακ και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Αν, όμως, πιστέψατε πως εδώ τελείωσαν όλα... πλανάσθε πλάνην οικτρά.

Ο Μίκελσεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μετάδοση έχοντας κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και ένα σκασμένο λάστιχο, ενώ σαν να μην έφταναν αυτά το i20 ρέταρε στα χαμηλά. Για να μην τα πολυλογούμε, όμως, πρωτοπόρος αυτή τη στιγμή είναι ο Τάνακ, όντας 13,1 δλ. μπροστά από τον ομόσταβλό του, Λάτβαλα, ενώ τρίτος στην κατάταξη βρίσκεται ο Χέιδεν Πάντον (Hyundai i20).

Επειδή όμως νωρίτερα αναφέραμε και ένα ολοσχερώς καμένο Citroen C3 σημειώνουμε πως το αγωνιστικό του Κρέγκ Μπρίν παραδόθηκε στις φλόγες λίγες στιγμές αφότου ξεκίνησε να βλέπει καπνό από το αυτοκίνητο του. Επιπλέον, τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά για τη Citroen καθώς ο Όστμπεγκ δεν εκκίνησε σε αυτό το σκέλος λόγω μηχανικής βλάβης.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως το φινάλε του Ράλλυ Τουρκίας θα γραφτεί αύριο με τέσσερις ε.δ. συνολικού μήκους 34,98 χλμ. και φυσικά το πέρασμα από την Power Stage μήκους 7,14 χλμ..

home pro
moto