ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί Recaro & BBS, 2 τεράστια ονόματα της βελτίωσης βάρεσαν «κανόνι»;

 Σχολιάστε 
4.995 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2024)
Γιατί Recaro & BBS, 2 τεράστια ονόματα της βελτίωσης βάρεσαν «κανόνι»;

- Σπουδαία ονόματα προμηθευτών που άφησαν εποχή βρίσκονται σε χρεοκοπία
- Τα καθίσματα της Recaro εκτός από ΟΕΜ δεν έχουν κοινό ως after-market
- Οι ζάντες της BBS έχουν να φανούν με το όνομα της φίρμας από τη δεκαετία του 90
- Η βελτίωση στα νέα αυτοκίνητα έχει σχεδόν εξαφανιστεί και μαζί τους και οι μεγάλες μάρκες

Σπουδαία ονόματα προμηθευτών που άφησαν εποχή βρίσκονται σε χρεοκοπία

Πότε είδες τελευταία φορά αυτοκίνητο με ζάντες της ΒΒS; Όχι κάποια E30 3άρα 30 ετών και βάλε, αλλά κάποιο καινούργιο. Και φυσικά για σαλόνια και καθίσματα Recaro ούτε λόγος. Αν δεν υπάρχει αγορά που να ξαναφέρει τις μάρκες αυτές στο προσκήνιο, τι άλλο μπορεί να κάνουν από το να κλείσουν;
 
Εντάξει η Recaro δεν φτιάχνει μόνο καθίσματα αυτοκινήτων. Από αεροπλάνα μέχρι καρέκλες για video gamers, το όνομα της Recaro είναι γνωστό σε όλους. Όμως είναι ο τομέας αυτοκινήτων που κήρυξε πτώχευση, ενώ τόσο η αεροπορική δραστηριότητα, όσο και αυτή των computer gaming παραμένουν ως έχουν. To ίδιο και η BBS που δυσκολεύεται εδώ και χρόνια να βρει χώρο στην αγορά εκτός από το ΟΕΜ.

Τα καθίσματα της Recaro εκτός από ΟΕΜ δεν έχουν κοινό ως after-market

 Η Recaro φτιάχνει καθίσματα ως προμηθευτής για τις VW, Ford, BMW, Renault και Honda. Ως εταιρεία ΟΕΜ δηλαδή, η Recaro δεν ξέμεινε από πελάτες. Το μεγάλο χτύπημα της μάρκας είναι η ολική εξαφάνιση της αγοράς του after-market. Στον ιδιώτη, η Recaro είναι ένα σημαντικό όνομα και με την ιδιαίτερη σχεδίαση και το σήμα Recaro στην ούγια, το κόστος για την αναβάθμιση του σαλονιού ήταν μεν σημαντικό, αλλά άξιζε τον κόπο.

Οι ζάντες της BBS έχουν να φανούν με το όνομα της φίρμας από τη δεκαετία του 90

Πότε είδες το όνομα της BBS να «μοστράρει» σε μια ζάντα καινούργιου αυτοκινήτου. Όχι αυτό το ανάγλυφο στο πίσω μέρος, εκεί που κολλάνε τα βαρίδια της ζυγοστάθμισης. Μπροστά, στο καπάκι. Εκεί που σήμερα έχει τη μάρκα του αυτοκινήτου, αλλά κάποτε άξιζε να το βγάλεις και να βάλεις το σήμα της ΒΒS για να δείχνεις την προτίμησή σου στην διαφορετική (και ακριβή) ζάντα.
 

Η βελτίωση στα νέα αυτοκίνητα έχει σχεδόν εξαφανιστεί και μαζί τους και οι μεγάλες μάρκες

Ποιος αλλάζει όμως ζάντες σε καινούργιο αυτοκίνητο; Δεν είναι μόνο το ότι τα αυτοκίνητα έρχονται πλέον με αλουμινένιες ζάντες από το εργοστάσιο. Είναι και ότι η ζάντα αποτελεί σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου που δύσκολα μπορεί κανείς να αφαιρέσει και να αντικαταστήσει με άλλο, ακόμη και αν αυτό είναι από μία μάρκα όπως η BBS. H αισθητική βελτίωση στα νέα αυτοκίνητα είναι πλέον περιορισμένη. Χωρίς γρήγορες εκδόσεις στις περισσότερες σειρές μοντέλων, αλλά και με όσα γρήγορα έχουν μείνει να είναι δύσκολο να ξεφύγουν από το εργοστασιακό λουκ, ποιος θα αλλάξει καθίσματα ή ζάντες. Η εποχή που τα άλλαζες, ή που έβγαζες το εργοστασιακό και «κούμπωνες» ένα μικρό τριάκτινο τιμόνι Momo έχουν περάσει. 
 
Εσύ σκέφτηκες ποτέ να αλλάξεις σαλόνι ή ζάντες στο αυτοκίνητό σου; Πως θα ζήσουν οι Recaro και η BBS αν παραμείνεις «εργοστασιακός»;
 

Hyundai
VW