Γιατί η Renault θέλει νέο Kadjar και σε ουσία και σε όνομα;

Γιατί η Renault θέλει νέο Kadjar και σε ουσία και σε όνομα;

4.157 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2022)

Για να παραμείνει το Kadjar ένα από τα best seller SUV στην Ευρώπη, πρέπει να αλλάξει. Και αυτό θα κάνει!

RENAULT: CLIO με εργοστασιακό LPG. Εξοικονομείστε έως και 50% στην τιμή του καυσίμου!

Στην ίδια πλατφόρμα με το «αδελφό» νέο Qashqai!

Μπορεί το Renault Kadjar να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή οικογενειακά στην Ευρώπη, όμως όταν στη γκάμα της μάρκας έρχονται μοντέλα όπως το νέο Megane, οι απαιτήσεις ανεβαίνουν. Και έτσι το μοντέλο αλλάζει ριζικά, μέχρι και όνομα. Γιατί;
 
Το νέο μοντέλο θα λέγεται Austral, ένα όνομα που παραπέμπει φυσικά στην Αυστραλία. Μπορεί το Austral να μην διατίθεται στην εκεί αγορά, όμως, όπως λέει η Renault, το όνομα παραπέμπει στη ζέστη του νότου, τη φύση, τις ανοιχτές εκτάσεις και την περιπέτεια. Είναι η νότα που χρειάζεται ο κάθε οικογενειάρχης ώστε το αυτοκίνητο που αγοράζει για να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας να «φέρνει» σε κάτι συναρπαστικό. Γιατί όχι.
 
Όμως η Renault δεν αρκείται στο όνομα. Το Austral είναι ολοκαίνουργιο σε κάθε του μέρος. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-C όπως το νέο (αδελφό) Nissan Qashqai, και θα έχει κινητήρες βενζίνης, με σύνολα υβριδικά και plug in. Αναμένουμε την απόφαση της Renault γύρω από το ντίζελ και κατά πόσο το νέο Austral θα διαθέτει πετρελαιοκινητήρες.
 
Από κει και πέρα η σχεδίαση είναι ολόφρεσκια με σαφείς αναφορές στο νέο Megane, το μοντέλο που καθορίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, στην επόμενη φάση της, μετά από το ουσιαστικό επαναλανσάρισμα της Renault με τη σχεδίαση που μας έφερε το προηγούμενο Clio.
 
To Megane δεν καθορίζει μόνο τη σχεδίαση αλλά και την ποιότητα που απαιτείται πλέον να έχει ένα Renault. Αναμένουμε νέα υλικά, και σημαντικά διαφορετική καμπίνα, σχεδιασμένη γύρω από μία μεγάλη κεντρική οθόνη. Η τεχνολογία είναι ο τρίτος πυλώνας του Megane που θα καθορίσει και το Austral, αφού παρά την «συμβατική» του τεχνολογία (δεν είναι ηλεκτρικό), θα βρίσκεται στην ίδια «σελίδα» με τα ηλεκτροκίνητα της μάρκας σε όλους τους άλλους τομείς.
 
Και ίσως αυτό είναι και αυτό που μετράει περισσότερο. Το νέο Austral παραμένει όχι-ηλεκτρικό, ώστε να απευθυνθεί σε ένα ακροατήριο που δεν θέλει πειραματισμούς και ριζικές ρήξεις με το παρελθόν. Για την Ελλάδα αν το Austral  ακολουθήσει και την τιμολογιακή πολιτική του Kadjar, που για ένα μεγάλο διάστημα ήταν πάρα πολύ προσιτό, είναι μια πολύ καλή πρόταση. Χωρίς ηλεκτροκίνηση αλλά με όλα όσα περιμένει κανείς από ένα Renault το 2022.
 
Εσείς τι λέτε; κάνει καλά η Renault που επαναλανσάρει το Kadjar ώς Austral; Ή είναι ρίσκο να αλλάζεις τόσο πολύ ένα μοντέλο με τόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία; Και τελικά, πως σας φαίνεται πως θα προσφέρεται χωρίς ηλεκτροκινητήρα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Διαβάστε περισσότερα για το RENAULT AUSTRAL