" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Audi λανσάρει το σύστημα Traffic Light Information (TLI). Η εν λόγω τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη στο Λας Βέγκας, που έγινε η πρώτη πόλη με υποδομές για επικοινωνία από όχημα σε όχημα.

Η λειτουργία Time-to-Green εξαρτάται από τη συνδεσιμότητα 4G/LTE για να λάβει δεδομένα. Αν είναι κόκκινο το φανάρι, εμφανίζεται στο παρμπρίζ (Head-Up Display) μία αντίστροφη μέτρηση του χρόνου που απαιτείται για να γίνει πράσινο.

Προς το παρόν το TLI προσφέρεται μόνο στα Α4 και Q7 της Αμερικής, που εξοπλίζονται με το Audi Connect.

Η Audi μας λέει το φανάρι

Διαβάστηκε από 4677 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/12/2016

Κάνοντας αρχή από το Λας Βέγκας, η Audi προσφέρει στα μοντέλα της το σύστημα Traffic Light Information, μέσω του οποίου ο οδηγός μαθαίνει σε πραγματικό χρόνο αν τα φανάρια που θα συναντήσει είναι πράσινα ή κόκκινα.

 
Η Audi κάνει άλλο ένα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση, λανσάροντας το σύστημα Traffic Light Information (TLI). Η εν λόγω τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη στο Λας Βέγκας, που έγινε η πρώτη πόλη με υποδομές για επικοινωνία από όχημα σε όχημα (V2Ι). Προς το παρόν το TLI προσφέρεται μόνο στα εκεί Α4 και Q7, που εξοπλίζονται με το Audi Connect. Τα κέντρα διαχείρισης της οδικής κυκλοφορίας της πόλης, επικοινωνούν τα δεδομένα από τους φωτεινούς σηματοδότες με τον συνεργάτη της Audi, Traffic Technology Services (TTS).
 
Ο επικεφαλής του τμήματος Electronics Pre-Development της Audi AG, Andreas Reich, είπε σχετικά: «Για πρώτη φορά τα αυτοκίνητά μας ανταλλάσσουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους στις συνθήκες και να κινηθούν μέσα στην πόλη με έναν πιο ήρεμο τρόπο. Αυξάνουμε και την αποδοτικότητα σε καύσιμα, όταν συνδέουμε τα Audi με τις έξυπνες πόλεις. Περισσότερες V2Ι υπηρεσίες θα ακολουθήσουν, κάνοντας το αυτοκίνητο μια κινητή διαδραστική συσκευή. Βλέπουμε την αυτόνομη οδήγηση ως το τέλος αυτής της ανάπτυξης.».  
Η πρώτη λειτουργία του συστήματος λέγεται Time-to-Green και εξαρτάται από τη συνδεσιμότητα 4G/LTE για να λάβει δεδομένα. Δείχνει στον οδηγό ότι θα συναντήσει πράσινο φανάρι, μέσω του Audi Virtual Cockpit ή προβάλλοντας το μήνυμα στο παρμπρίζ (Head-Up Display). Αν είναι κόκκινο, εμφανίζεται μία αντίστροφη μέτρηση του χρόνου που απαιτείται για να γίνει το φανάρι πράσινο. Έρευνες που έγιναν στην Ευρώπη έδειξαν πως αν το TLI χρησιμοποιηθεί σωστά, συμβάλει στη βελτίωση της ροής της κυκλοφορίας, αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης των οχημάτων.
 
Η Audi σχεδιάζει να λανσάρει το σύστημα TLI και σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ, ενώ θα ακολουθήσει και η Ευρώπη. Ο Project Manager του Audi TLI, Michael Zweck, είπε σχετικά: «Στην Ευρώπη χρησιμοποιείται διαφορετική τεχνολογία, ενώ η υποδομή αναπτύχθηκε τοπικά. Δουλεύουμε στην εναρμόνιση των δεδομένων και μόλις γίνει αυτό, θα μπορούμε να προσφέρουμε το Traffic Light Information και στην Ευρώπη.».