mono-sto-autotriti
4 φωτογραφίες »

Το πρώτο μοντέλο που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την, ξεχωριστή πλέον, σπορ μάρκα της SEAT είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στην αγορά. Η σιλουέτα του CUPRA Formentor δικαιολογεί απόλυτα τον όρο crossover coupe και χαρακτηρίζεται από τον αιχμηρό σχεδιασμό με πολλές γωνίες και έντονες νευρώσεις. Πλήρως ψηφιοποιημένο είναι το εντυπωσιακό εσωτερικό, ενώ το σπορτίφ προσανατολισμό του μοντέλου ορίζουν οι δύο επιλογές κινητήρα: Mια συμβατική 2,0 TSI με 310 άλογα και μία plug-in υβριδική με συνδυαστική ισχύ 245 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων. Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν 4κίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

CUPRA Formentor

2.609.956 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Το CUPRA Formentor αποτλεί το πρώτο concept το οποίο είναι 100% δημιούργημα της CUPRA από τη στιγμή που έγινε αυτόνομη μάρκα. Μάλιστα, πρόσφατα ξεκίνησε και επίσημα η παραγωγή του μοντέλου.

Το νέο Formentor συγκεντρώνει πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά με τη φίρμα να αναφέρει πως πρόκειται για ένα crossover, το οποίο έχει υψηλές επιδόσεις. Το νέο CUPRA Formentor χαρακτηρίζεται από ένα αιχμηρό σχεδιασμό με πολλές γωνίες, αλλά και έντονες νευρώσεις που βρίσκονται σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου. Θα λέγαμε ότι το πιο εντυπωσιακό μέρος είναι το οπίσθιο, όπου υπάρχει μια λεπτή φωτιζόμενη γραμμή που θυμίζει το SEAT Tarraco και εκτείνεται από τη μία πλευρά στην άλλη για να ενώσει τα δύο φωτιστικά σώματα. Μένοντας στο πίσω μέρος οι τέσσερις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης συνηγορούν στον σπορ χαρακτήρα του Formentor.



Από εκεί και πέρα στο πλαϊνό μέρος «τρέχει» μία πολύ έντονη νεύρωση που καταλήγει στα φωτιστικά σώματα, τα οποία συνεχίζουν τη γωνιακή σχεδιαστική αντίληψη. Στο μπροστά μέρος κυριαρχεί η γρίλια με το σήμα της CUPRA αλλά και οι αεραγωγοί που ενσωματώνονται στον προφυλακτήρα.

Το πορτάκι που υπάρχει στο μπροστά αριστερά φτερό, υποδηλώνει πως έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση και πιο συγκεκριμένα με ένα σύνολο που έχει ως βάση τον 1,4 TSI turbo βενζίνης σε δύο εκδόσεις συνδυαστικής ισχύος 204 ή 245 ίππων. Επιπλέον, υπάρχουν και συμβατικές λύσεις με τον εισαγωγικό 1,5 TSI των 150 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή DSG κιβώτιο. Στο επόμενο στάδιο βρίσκεται ο δίλιτρος TSI με 190 ίππους και τετρακίνηση 4Drive ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας με 245 άλογα. Αμφότερες οι εκδόσεις συνδυάζονται με DSG κιβώτιο. Στo diesel από την άλλη, προσφέρεται ο 2λιτρος TDI κινητήρας με απόδοση 150 ίππων με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση.



Ο σπορ χαρακτήρας συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου ένα ζευγάρι μπάκετ καθισμάτων δίνει το παρόν, ενώ μέρος της καμπίνας είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
TEST ELASTIKON MENO VOREIA ELLADA
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel