• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
8 φωτογραφίες »

Το ευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία των μικρών SUV άλλαξε γενιά, μεγάλωσε σε διαστάσεις και υιοθέτησε μοντέρνες τεχνολογίες και δυνατότητα υβριδικής κίνησης! Ποια άλλα «όπλα» έχει στην φαρέτρα του;

Renault Captur

2.478.410 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/11/2020

Το Renault Captur είναι ένα από τα πρώτα μικρά SUV/crossover το οποίο παρουσιάστηκε το 2013. Έκτοτε έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στην αγορά της Ευρώπης αποτελώντας το best seller της κατηγορίας αυτής βασιζόμενο στο επίσης δημοφιλέστερο μοντέλο στα μικρά, το Renault Clio. Η νέα, δεύτερη στη σειρά, γενιά του Captur βασίζεται στην CMF-B πλατφόρμα που επιτρέπει στην Renault να εξοπλίσει το μικρό της crossover με μοντέρνες τεχνολογίες και δυνατότητα υβριδικής κίνησης, αλλά και να του προσδώσει μεγαλύτερες διαστάσεις και τροχούς.



Μια ματιά είναι αρκετή για να γίνει αντιληπτή η αύξηση όλων των διαστάσεων του νέου Captur με πιο χτυπητή αυτή του μήκους, που κέρδισε 105 χλστ. Έτσι, το νέο Captur των 4.227 χλστ. αγγίζει πλέον τα κάτω όρια της μεγαλύτερης, μικρομεσαίας, κατηγορίας των crossover. Το νέο Captur είναι  αισθητά κομψότερο και πιο χορταστικό στο μάτι. Την παράσταση κλέβουν τα νέα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους που έχουμε δει στα καινούρια Megane και Clio. Αρκετά διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, αφού περιλαμβάνει δύο νέας σχεδίασης αεραγωγούς, ενώ το καπό είναι πιο μυώδες. Οι αεραγωγοί έχουν ενεργή συμμετοχή στη ροή του αέρα και μαζί με άλλα χαρακτηριστικά, το νέο Captur παρότι φαρδύτερο και υψηλότερο από το προηγούμενο, όχι μόνο διατηρεί, αλλά και βελτιώνει (ελάχιστα) την ήδη καλή αεροδυναμική του. Ριζικά διαφοροποιημένη είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους, αφού τα νέα φώτα έχουν σχήμα C (για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault), ενώ παράλληλα ο προφυλακτήρας και, χαμηλότερα ο διαχύτης, δεν θυμίζουν σε τίποτα το προηγούμενο Captur.



Το νέο Renault Captur προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών, τη στιγμή που άλλοι 18 προσφέρονται για το εσωτερικό.



Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου γαλλικού crossover, η εικόνα διαφέρει αισθητά από το προηγούμενο ακολουθώντας τη λογική «Smart Cockpit» που μας έκανε γνωστή η Renault με το νέο Clio.Αυτή χαρακτηρίζεται από την ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και την αναβάθμιση της απτής ποιότητας του εσωτερικού σε συνδυασμό με την πιο digital εικόνα αλλά και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που περιλαμβάνει. To μοντέρνο χαρακτήρα τονίζουν οι 18 διαφορετικές δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει. Από εκεί και ύστερα και μέσω της αύξησης των διαστάσεών του, το νέο Captur είναι σε θέση να προσφέρει καλύτερα επίπεδα χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους με σημαντικότερη την αύξηση στο χώρο για τα πόδια των πίσω και τα 78 επιπλέον λίτρα του χώρου αποσκευών (536 λτ.) που αυξομειώνεται ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος, αφού όπως και στο προηγούμενο Captur έχει παραμείνει ο πολυχρηστικός και πρακτικός χαρακτήρας.



Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, τέλος, το νέο Renault Captur, εκτός από την 1,3 TCe έκδοση των 130 ίππων που προϋπήρχε, διαθέτει επιπλέον τον νέο 1.000άρη των 100 ίππων καθώς και την ήδη υπάρχουσα έκδοση 1,3 ΤCe, αλλά τώρα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 155 ίππους. Στους diesel παραμένει ο 1,5 Blue dCi με 95 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με 115 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή EDC7. Βέβαια τα highlight του νέου Captur είναι η Plug-in υβριδική έκδοση Ε-Τech (160 PS και αυτονομία 50 χλμ.), την οποία αναλύουμε ξεχωριστά μέσα στο stand της Renault, καθώς και η έκδοση LPG (1.0 λτ. 100 PS) που «απογειώνει» την οικονομία καυσίμου.

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Σχολιάστε