Στη νέα Skoda Octavia RS 230, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,7 δλ., ενώ η βελόνα του κοντέρ ανεβαίνει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη νέα Skoda Octavia RS 230, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,7 δλ., ενώ η βελόνα του κοντέρ ανεβαίνει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα.

Η ταχύτερη Octavia ever

8.152 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)

Ντεμπούτο στη Γενεύη έκανε η γρηγορότερη Octavia όλων των εποχών, η RS 230 των 230 ίππων που κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, ενώ είναι το 1ο μοντέλο της Skoda με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο διαφορικό.

Στην έκθεση της Γενεύης έκανε ντεμπούτο η Octavia RS 230, η ταχύτερη έκδοση του μοντέλου που έφτιαξε ποτέ η Skoda. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2.0 TSΙ κινητήρας της «κανονικής Octavia RS. Όπως υποδηλώνει και το όνομα του νέου μοντέλου, η ισχύς έχει αυξηθεί στους 230 ίππους, με την μετάδοση στους εμπρός τροχούς να αναλαμβάνει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ εναλλακτικά υπάρχει και η επιλογή του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG-6. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,7 δλ., ενώ η βελόνα του κοντέρ ανεβαίνει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα.Η νέα Skoda Octavia RS 230 εφοδιάζεται με ένα διαφορικό στον εμπρός άξονα που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο σετ, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στο διαφορικό και στο δεξί ημιαξόνιο και το οποίο έχει τη δυνατότητα κλειδώματος του εσωτερικού τροχού στην διάρκεια στροφής. Αυτός ο τύπος διαφορικού (VAQ) συνιστά άλλη μια πρωτιά για μοντέλο της Skoda. Έχει την δυνατότητα να στέλνει την ροπή στον ένα μπροστινό τροχό έως 100%, λειτουργώντας ως ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και περιορίζοντας την υποστροφή. Το VAQ συνεργάζεται στενά με το σύστημα ESP και όπως στη «νορμάλ» RS, έτσι και στην RS 230, η σπορ ανάρτηση είναι στάνταρ με χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 χλστ.Τον «μάχημο» χαρακτήρα της Octavia RS 230 τονίζει το πακέτο «Black design», που αποτελείται από σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, κυψελωτή γρίλια του προφυλακτήρα, «Xtreme» σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών, τραπεζοειδούς σχήματος απολήξεις με ειδική ρύθμιση για σπορ ήχο κ.α. Στο εσωτερικό κυριαρχεί και εδώ το σπορ στοιχείο, με την μαύρη επένδυση του σαλονιού να δημιουργεί αντίθεση με τις κόκκινες λεπτομέρειες και ραφές. Τα μπάκετ καθίσματα έχουν ειδική σχεδίαση για να προσφέρουν αναβαθμισμένη πλευρική στήριξη, ενώ -όπως και στο αμάξωμα- τα λογότυπα vRS τονίζουν τον εκρηκτικό χαρακτήρα της ταχύτερης Octavia.Το μενού «Performance Mode» είναι στάνταρ και προσφέρει τέσσερις επιλογές: Standard, Sport, Eco και Individual, προσαρμόζοντας ανάλογα τον κινητήρα, το κιβώτιο DSG, την υποβοήθηση του τιμονιού, τον κλιματισμό κ.α. Επίσης, η Octavia RS 230 με το αυτόματο κιβώτιο DSG συνδυάζεται με διακόπτες αλλαγής σχέσεων (paddles) στο τιμόνι.

Τα μπάκετ καθίσματα έχουν ειδική σχεδίαση για να προσφέρουν αναβαθμισμένη πλευρική στήριξη, ενώ -όπως και στο αμάξωμα- τα λογότυπα vRS τονίζουν τον εκρηκτικό χαρακτήρα της ταχύτερης Octavia.

Τα μπάκετ καθίσματα έχουν ειδική σχεδίαση για να προσφέρουν αναβαθμισμένη πλευρική στήριξη, ενώ -όπως και στο αμάξωμα- τα λογότυπα vRS τονίζουν τον εκρηκτικό χαρακτήρα της ταχύτερης Octavia.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center