Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Ηλεκτρικό κάτω από 20.000; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

 Σχολιάστε 
5.925 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2024)
Ηλεκτρικό κάτω από 20.000; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

- Οι κατασκευαστές κάνουν αγώνα δρόμου για το φθηνότερο ηλεκτρικό
- Η τιμή είναι ο βασικότερος λόγος που οι πωλήσεις των ηλεκτρικών έπεσαν
- Τα πρώτα μοντέλα στις 25.000 εμφανίστηκαν και δεν είναι μόνο κινέζικα
- Ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 20 χιλιάρικα θα έχει πολλές εκπτώσεις σε ποιότητα/εξοπλισμό

Οι κατασκευαστές κάνουν αγώνα δρόμου για το φθηνότερο ηλεκτρικό

Τα ηλεκτρικά σήμερα δύσκολα κατεβαίνουν κάτω από τις 30.000 ευρώ, με τον επόμενο στόχο να είναι στις 20 χιλιάδες. Δύσκολο, αν σκεφτεί κανείς πόσο ακριβή είναι η τεχνολογία και τα υλικά που χρειάζεται ένα ηλεκτρικό. Για να φτάσουν τόσο κάτω οι τιμές, τι θα πρέπει να «κόψουν» οι κατασκευαστές από τα φθηνότερα μοντέλα;
 
Ειδικά μετά τη βουτιά που έκαναν οι πωλήσεις τους τελευταίους 8 μήνες, οι κατασκευαστές «τρέχουν» να λανσάρουν πρώτοι ένα μοντέλο που θα βρεθεί στα λεφτά που μπορεί να δώσει ο μέσος ιδιώτης. Τουλάχιστον αυτή είναι η ιδέα, αφού όσοι «αντέχουν» τα ακριβότερα αγόρασαν ήδη, ενώ όσοι δεν πληρώνουν το αυτοκίνητο που οδηγούν, δηλαδή οδηγούν εταιρικό, δεν νοιάζονται για την τιμή.

Η τιμή είναι ο βασικότερος λόγος που οι πωλήσεις των ηλεκτρικών έπεσαν

Είναι όμως η τιμή αυτό που θα σώσει τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή; Η αγορά δείχνει μια δυσαρέσκεια απέναντι στα ηλεκτρικά και αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με την τιμή. Ποτέ πριν δεν έπρεπε να δώσεις 30.000 ευρώ και ίσα που να μπορείς να «αγγίξεις» τη βάση μιας κατηγορίας. Μάλιστα, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών άρχισαν να πέφτουν φέτος και σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται και στο ότι κόπηκαν οι επιδοτήσεις σε πολλές χώρες. Όμως δεν είναι μόνο η τιμή. Υπάρχει καχυποψία απέναντι στην τεχνολογία και τον τρόπο μετακίνησης που υπόσχεται. Υπάρχει καχυποψία απέναντι στις υποδομές, αλλά και απέναντι στις νέες μάρκες που έρχονται.

Τα πρώτα μοντέλα στις 25.000 εμφανίστηκαν και δεν είναι μόνο κινέζικα

Και μαζί με τις νέες μάρκες, βασικά από την Κίνα, είδαμε και τα πρώτα δείγματα φθηνότερων ηλεκτρικών. Και η απάντηση σε αυτά, τα μοντέλα από τις παραδοσιακές μάρκες που λανσαρίστηκαν ήδη, στο ενδιάμεσο όριο των 25.000 ευρώ. Μοντέλα όπως το Citroen e-C3 και τα συγγενή του μοντέλα, Opel Frontera, Fiat Grande Panda, και ακόμη περισσότερα που θα δούμε μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 20 χιλιάρικα θα έχει πολλές εκπτώσεις σε ποιότητα/εξοπλισμό

Όταν όμως στις 25.000 ευρώ ήδη τα ηλεκτρικά είναι στο κάτω άκρο από πλευράς κατηγορίας, αλλά και γενικά δείχνουν πως έχουν κόψει αρκετό δρόμο για να πετύχουν την τιμή, στις 20.000 τι έχουμε να περιμένουμε. Εδώ σε ηλεκτρικά μοντέλα με διπλή τιμή, και οι οικονομίες στην καμπίνα βγάζουν μάτι. Ποιότητα, ελλείψεις σε βασικό εξοπλισμό, και απλοποιημένα μηχανικά, όπως τα ταμπούρα πίσω, δείχνουν πόση προσπάθεια γίνεται για να συγκρατηθούν οι τιμές.  Στις 20.000 ευρώ δηλαδή τι θα περιμένουμε: Καροτσάκι του σούπερ μάρκετ με μπαταρία;
 
Εσύ τι λες; Πόσο καλό μπορεί να είναι ένα ηλεκτρικό κάτω από 20.000 αν αυτά με 30 χιλιάρικα είναι ήδη λίγο «κάπως»; Και αν είναι έτσι, μήπως η στρατηγική του φθηνού ηλεκτρικού θα γίνει μπούμερανγκ και ακόμη ένα πρόβλημα για τους κατασκευαστές; Εσύ, θα το αγοράσεις;
 

VW LEASE PRO 1
VW