• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ρίχνουμε στην αρένα του Auto Τρίτη δύο «καυτά» μοντέλα, σε μια μάχη 630 ίππων. Ποια σχολή θα επικρατήσει τελικά; Γερμανική ή Ιαπωνική;

Ο τρόπος που το Type R επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει με 320 ίππους είναι συγκλονιστικός και παράλληλα προσφέρει απαράμιλλη αγωνιστική αίσθηση.

Με το Golf R όλα εξελίσσονται γραμμικά και προοδευτικά και μπορείς να καρπωθείς τον τελευταίο από τους 310 ίππους του οδηγώντας το ακόμα και «με το ένα χέρι».

Όμορφο ποιοτικό και ευχάριστο είναι το εσωτερικό του Golf R, έναντι του και εδώ πιο σκληροπυρηνικού εσωτερικού του Type-R.

Όμορφο ποιοτικό και ευχάριστο είναι το εσωτερικό του Golf R, έναντι του και εδώ πιο σκληροπυρηνικού εσωτερικού του Type-R.

«Κεντάνε» και οι δύο κινητήρες στα 2λίτρα σε επιδόσεις, ήχο και λειτουργία. Ο ΤSI του Golf κερδίζει σε επιδόσεις μέσω της 4κίνησης και του DSG κιβωτίου του.

Honda Civic Type R Vs VW Golf R

Διαβάστηκε από 17885 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/8/2018
 

Ο Ηράκλειτος έλεγε πως όλα αλλάζουν, τίποτα δεν μένει σταθερό ή ακίνητο… Και μάλλον είχε δίκιο αν αναλογιστούμε πως φτάσαμε στο σημείο να συγκρίνουμε 2 μικρομεσαία hothatch με 310 και 320 ίππους και μετάδοση της κίνησης στους 4 και στους εμπρός τροχούς αντίστοιχα…

Οι εποχές που τα μικρομεσαία GTi έβγαζαν περί τους 200 ίππους φαίνονται πολύ μακρινές, άσχετα αν δεν είναι και τόσο. Και τα δύο μικρομεσαία που συγκρίνουμε στις κορυφαίες τους εκδόσεις έχουν ξεπεράσει πλέον τους 300 ίππους όμως αυτό μαζί με την τιμή τους είναι και τα μοναδικά στοιχεία που τα ενώνουν (47.850 ευρώ για το 5θυρο Golf R με DSG 7 σχέσεων και 49.740 ευρώ για το Type-R στην βασική έκδοση με συγκριτικά υποδεέστερο εξοπλισμό και χειροκίνητο κιβώτιο). 

Εμφάνιση: Βόλτες με αγωνιστική φόρμα ή με κοστούμι;
Το Honda Civic Type-R είναι ο «δράκος» της κατηγορίας αισθητικά, έτοιμος να βάλει φωτιά συθέμελα σε αυτή με τον εκρηκτικό του χαρακτήρα. Το Golf R από την άλλη, «φοράει» έναν διακριτικό μανδύα που κρύβει τις υπερδυνάμεις του. Εκ διαμέτρου αντίθετα λοιπόν σε εμφάνιση και το ποιο αρέσει είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Αν θες να αδειάζουν οι δρόμοι μπροστά σου, επιλέγεις το Type-R, αν πάλι δεν θες να σε κοιτάζουν «περίεργα», επιλέγεις Golf R. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα δυσκολευτείς να μείνεις μόνος σου σε μια διαδρομή…

Εσωτερικό-Χώροι: Ο καθένας το δρόμο του…
Στο ποιοτικό, εξαιρετικά φινιρισμένο και πρακτικό εσωτερικό του Golf R η εικόνα είναι και πάλι διακριτική, περιλαμβάνοντας ωστόσο κάποια στοιχεία που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα αυτής της έκδοσης. Το Type-R από την άλλη και πάλι εκφράζει άμεσα τον πιο «απολίτιστο» χαρακτήρα του. Και αυτό είναι πολύ καλό ποιοτικά και σύγχρονο σε διάκοσμο, ωστόσο είναι αυτές οι κόκκινες επενδύσεις και τα πιο εντυπωσιακά μπάκετ που γεμίζουν την καμπίνα, τα οποία δημιουργούν ένα πολεμικό περιβάλλον «εργασίας». 

Κινητήρες-Επιδόσεις: 150+ άλογα στο λίτρο... 
Με 310 και 320 ίππους για το Golf και το Civic αντίστοιχα, τα δύο καυτά αυτοκίνητα δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης των δυνατοτήτων τους. Στην πρώτη περίπτωση εκείνοι συνδυάζονται με τετρακίνηση 4MOTION και 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (προσθιοκίνητο με 6τάχυτο μηχανικό το Civic) δίδοντάς του σαφές προβάδισμα σε επίπεδο επιδόσεων. Και οι δυο κινητήρες ωστόσο εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις και την λειτουργία τους, καταναλώνουν ωστόσο αρκετά υπό πίεση, κάτι απόλυτα φυσιολογικό. 

Οδική συμπεριφορά: Γρήγορα ΝΑΙ... Πρόχειρα ΟΧΙ
Η βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς διαμορφώνεται από την φιλοσοφία τους και όχι από το τεχνολογικό τους υπόβαθρο. Η τετρακίνηση του Golf R συντελεί στη διαμόρφωση του γρηγορότερου Golf αλλά και ενός πολύ γρήγορου μοντέλου γενικότερα, ενώ την ίδια στιγμή παραμένει ένα σαφώς πιο σκληρό αλλά καθημερινό Golf. Το Type-R είναι το πιο εστιασμένο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο της κατηγορίας σε αίσθηση και στην πράξη είναι πιο αποτελεσματικό από το προηγούμενο σε πίστα η σε απαιτητικές διαδρομές, αλλά και σημαντικά πιο πολιτισμένο στο δρόμο και την καθημερινότητα. Όπως και στο Golf το πρόγραμμα παραμετροποίησης αλλάζει μεταξύ άλλων και τη ρύθμιση της ανάρτησης, με το αποτέλεσμα της Comfort επιλογής να σε αφήνει άφωνο στο Civic παρά τα 20 ιντσών ελαστικά του. Το Type-R δεν έχει τετρακίνηση αλλά έχει ένα μπλοκέ διαφορικό που φροντίζει για την σωστή παροχή των ίππων στο δρόμο, ενώ γενικότερα είναι πιο εθιστικό αλλά και πολύ πιο απόλυτο στο όριο, στις περισσότερες δε περιπτώσεις, και πιο γρήγορο. 

Η άποψή μας
Aπόντι μη μάχου

Το Golf R είναι πιο αξιοποιήσιμο από τον λιγότερο μυημένο και ικανό να ευχαριστήσει τον καθένα γενικότερα και αποτελεί την ορθολογιστική επιλογή, όμως το συναίσθημα περισσεύει στην περίπτωση του Type-R χαρίζοντάς του και την διάκριση εν τέλει. Υπάρχουν κι άλλα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία με άλλα χαρίσματα, ωστόσο όπως έλεγε και ο Ηράκλειτος, δεν μάχεσαι τους απόντες...

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Antonisim1

    Δε βλεπω κανενα λογο να παρεις το golf. Οποιος θελει 300+ αλογα σε τετοιου ειδους αμαξι θα παρει το honda. Και νομιζω οτι οταν δινεις 50000 για ενα πολυ γρηγορο αμαξι πρεπει να σε κοιτανε στο δρομο οπως γινοταν και γινεται ακομα με τα sti και evo. Αυτο ηθελε η honda και το καταφερε. Οχι να σε μπερδευουν με το 1.5 tsi. Ελεος ρε vw...

      27
  • Χαλαρός

    ...μπορει να βγήκαμε απο τα μνημόνια!! αλλα και παλι, 50 χιλιαρικα για μικρομεσαιο ειναι παρα πολλα λεφτα για τον Ελληνα, ακομα και αν προκειται για τοσο δυνατά, γρηγορα και καλοστημένα μοντέλα. Μεταξύ αυτων των 2 ...μαλλον το Χόντα. Ετσι για να είχαμε να λεγαμε!!

      3
  • sgavriil

    Παιδιά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, γνωστό και ως "όπως την βρίσκει ο καθένας". Εγώ για παράδειγμα σαν χαρακτήρας είμαι διακριτικός και δεν μου αρέσει πολύ η επίδειξη και το να τραβάω τα βλέμματα. Επίσης είμαι φανατικός λάτρης της τετρακίνησης. Έτσι από τα 2 αυτοκίνητα του τεστ θα έπαιρνα το Audi S3!!, το οποίο και ελπίζω να αποκτήσω στην επόμενη διετία αν πάνε τα πράγματα όπως τα σχεδιάζω.