ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρες turbo, όπως ο εικονιζόμενος EcoBoost της Ford, προσφέρουν οικονομία και υψηλή απόδοση.

Κινητήρες turbo, όπως ο εικονιζόμενος EcoBoost της Ford, προσφέρουν οικονομία και υψηλή απόδοση.

Ήρθε το τούρμπο για να μείνει; Εσείς επιμένετε στα ατμοσφαιρικά μοτέρ;

5.011 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2014)

Από τη στιγμή που το τούρμπο αποτελεί σήμερα το στάνταρ συνοδευτικό σε βενζινοκινητήρες και κινητήρες ντίζελ, εσείς γιατί επιμένετε να θέλετε τον κινητήρα σας ατμοσφαιρικό; Μήπως ήρθε για να μείνει;

autotriti team

Το ότι το τούρμπο πέρασε στα αγωνιστικά της F1 προφανώς δε σημαίνω πως έγινε η ντε φάκτο τεχνολογία στους κινητήρες βενζίνης, αν όμως πάρει κανείς το σύνολο της εφαρμογής που περιλαμβάνει υβριδικά μέρη που σχετίζονται και με την φτερωτή του τούρμπο, τότε τα επόμενα βήματα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι μάλλον εμφανή. 
Το τούρμπο αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης, βενζίνης ή πετρελαίου. Αν όμως ήρθε για να μείνει, γιατί τόσοι κατασκευαστές δεν το χρησιμοποιούν;
Υπάρχουν σήμερα αρκετές μάρκες που επιμένουν ατμοσφαιρικά. Βενζινοκινητήρες λανσαρίστηκαν το τελευταίο διάστημα που επιμένουν πως μπορούν να πετύχουν τα οφέλη του τούρμπο χωρίς τα επιπλέον κινούμενα μέρος και τα υδραυλικά (σωλήνες ζεστού αέρα, κύκλωμα ψύξης κλπ).Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που σχεδιάζουν προκειμένου να μειώσουν κατανάλωση και ρύπους να αυξήσουν τα κυβικά, να κάνουν το αντίθετο δηλαδή από τη σμίκρυνση που πετυχαίνουν τα μοτέρ τούρμπο.
H Mazda για παράδειγμα, έχει έτοιμο ένα δίλιτρο μοτέρ που αποδίδει, καίει και εκπέμπει ρύπους όσο ένα τούρμπο 1,400άρι. Δηλαδή οι όροι αντιστράφηκαν, και η Mazda θεωρεί πως με μοτέρ σαν το δικό της θα πετύχει υψηλή διάρκεια ζωής, χαμηλό κόστος συντήρησης και ίδια οφέλη χωρίς την πολυπλοκότητα του τούρμπο. Στην ίδια λογική αν και με άλλη τεχνολογία, η Toyota στα υβριδικά της μοτέρ διαθέτει ατμοσφαιρικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης 1,8 λίτρων ιδιαίτερα υψηλής αποδοτικότητας.
Η αυτοκινητοβιομηχανίες βέβαια έχουν δείξει έναν έρωτα με το τούρμπο σε όλες τις κατηγορίες, από τα μικρά δικύλινδρα της Fiat μέχρι τα μεγάλα V8 της Mercedes. Γιατί νομίζετε πως επιμένουν; Είναι η εύκολη λύση; Είναι όμως αξιόπιστη; Και αν δεν είναι θα το ρίσκαραν να διακινδυνέψουν την καλή τους φήμη; Ακόμη και σε ακριβά αυτοκίνητα; 
Τι λέτε λοιπόν; Ήρθε το τούρμπο για να μείνει; Εσείς θα το προτιμήσετε ή επιμένετε ατμοσφαιρικά; Και γιατί; Και πως θα επηρεάσει η προτίμησή σας την μεταπώληση στα επόμενα χρόνια; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN