
Με εκπομπές αέριων ρύπων στα 119 γρ. CO2/χλμ. το SEAT Arona απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς κίνησης στον Δακτύλιο.
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Nissan Juke και Seat Arona
Nissan Juke Vs Seat Arona: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Οικονομικό το Juke, γρήγορο το Arona
Στην επιμέρους σύγκριση, το Nissan Juke αποδεικνύεται πιο οικονομικό, αξιοποιώντας το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά. Στο AutoΤρίτη Test Center είδαμε μέση κατανάλωση στα 6,8 λτ./100 χλμ., νούμερο αρκετά καλό αν συνυπολογίσουμε την απουσία κάποιας ηλεκτρικής βοήθειας. Στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση «πέφτει» ακόμη περισσότερο, στα 5,5 λτ./100 χλμ.. Για αυτό και το ιαπωνικό SUVάκι με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ έχει αυτονομία ταξιδιού πάνω από 800 χλμ..
Από την άλλη πλευρά, στο SEAT Arona μετρήσαμε καλύτερες επιταχύνσεις, από στάση και σε ενδιάμεσες ταχύτητες, παρά την μικρότερη κατά 4 άλογα ιπποδύναμη. Το SUV πόλης των Ισπανών χρειάζεται 10,35 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ σε μία προσπέραση από τα 60-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 7,1 δλ..

Η σφιχτή κλιμάκωση του πολύ καλού και σε αίσθηση 6-τάχυτου κιβωτίου ήταν από τις λεπτομέρειες που ξεχωρίσαμε στο Nissan Juke.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Χώροι: Αποσκευές με το Juke, επιβάτες με το Arona
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Juke | Seat Arona | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 3 | 4 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | ENERGY | STYLE | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | BRIGESTONE | CONTINENTAL | ||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου – Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
74 | 71,5 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,04 | 10,35 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36 | 36,2 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,7 | 17,41 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 128,3 | 132,6 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,19 | 7,1 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,7 | 10,3 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 66,8 | 68 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 70,1 | 70 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,9 | 8,2 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
5,5 | 5,7 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 | 7,4 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
836 | 702 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,27 | 1,33 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,38 | 1,38 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 13,8 | 11 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 1,5 | 4,1 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
422 | 400 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »