• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Διαβάστηκε από 6576 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/10/2019
 

Μπορεί ένα premium SUV να ξεκινά από τα 1.300 κυβικά και με επιδόσεις καλύτερες από 2λιτρο; Γιατί όχι;


Ποιος θυμάται την εποχή που τα 1.300 κυβικά ήταν ο κυβισμός επιλογής των μικρών αυτοκινήτων; Που από Suzuki Swift μέχρι Corolla τα 1.300 κυβικά ήταν η μικρή έκδοση; Πως γίνεται τώρα να είσαι SUV με 1.300 κυβικά και να θες να λέγεσαι premium;

Πόση «μούρη» έχουν τα 1.300 κυβικά σήμερα; Μπορείς άραγε να πεις «από εδώ η Mercedes μου» και να συμπληρώσεις «είναι 1.300 κυβικά»; Όταν δεν μιλάμε για κάποιο μικρό ή μικρομεσαίο, αλλά για ένα κανονικότατο SUV. Για τη νέα GLB.

Η GLB είναι το μοντέλο ανάμεσα στην GLA και την GLC, όπως και το όνομα προδιαθέτει, είναι όμως σημαντικά διαφορετική και μεγαλύτερη από την πρώτη και ελάχιστα μικρότερη από τη δεύτερη. Η GLB δεν είναι μικρό αυτοκίνητο.

Και όμως ο κινητήρας που αναμένεται να κλέψει τις πωλήσεις είναι ο νέος 1.300άρης τούρμπο με 165 άλογα και 250Nm ροπής. Νούμερα ικανοποιητικά ώστε το SUV να έχει 0-100 λίγο πάνω από 9 δλ. και πολύ καλές ρεπρίζ.

Σε συνδυασμό με την σχεδίαση, την τεχνολογία της καμπίνας και την ποιότητα των υλικών, η GLB δείχνει ότι ανήκει στην premium κατηγορία και μάλιστα θέτει τα στάνταρ για τον ανταγωνισμό. Και το μοτέρ;

Για κάποιους το μοτέρ αυτό είναι μικρό. Ήδη από τα 1.600 κυβικά που ξεκινούν κάποιες Mercedes ή τα 1.500 της νέας Σειράς 1, κάνουν κάποιους να γκρινιάζουν. Ένα πολυτελές και ακριβό αυτοκίνητο δεν μπορεί να έχει μόνο 1.300 κυβικά μοτέρ. Ή όχι;

Τι σημασία έχουν τα κυβικά; Θα ήταν καλύτερα να είχε ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό με τα ίδια νούμερα αλλά χειρότερο χαρακτήρα απόδοσης λόγω έλλειψης τούρμπο; Ή μήπως το πρόβλημα είναι αλλού; Γιατί για κάποιους πρεστίζ δεν αποτελεί μόνο ο υψηλός κυβισμός, αλλά και η υψηλή εφορία.

Βλέπεις με τα 1.300 κυβικά της, η GLB δεν πέφτει θύμα της εφορίας. Τα τέλη ταξινόμησης χαμηλά, τα τέλη κυκλοφορίας ακόμη χαμηλότερα. Και τέτοιες «εκπτώσεις» για κάποιους αφαιρούν από τα χαρακτήρα του πολυτελούς, του ακριβού και του «πλούσιου».

Είναι όμως έτσι; Δεν μπορεί ένα premium SUV να έχει μόλις 1.300 κυβικά μοτέρ και να πληρώνει χαμηλά τέλη κυκλοφορίας; Ή μήπως είναι ακόμη καλύτερα; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια