3 φωτογραφίες »

«Κόβεται» λόγω ρύπων το δίθυρο Jeep Wrangler

2.532 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2021)

Η Jeep σταματά την διάθεσή του για να γλιτώσει τα βαριά πρόστιμα που προβλέπονται στους αυστηρότατους κανονισμούς της Ε.Ε για τους ρύπους.

Οι κανονισμοί της Ευρώπης για τις εκπομπές ρύπων που μπορούν να παράγουν τα αυτοκίνητα είναι αυστηρότεροι από κάθε άλλη χώρα ή ήπειρο και για αυτό δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε τις εταιρείες να σταματούν την διάθεση κάποιων αυτοκινήτων, ώστε να γλιτώσουν από τα βαριά πρόστιμα. Ένα από αυτά τα μοντέλα που θα κοπούν από την Γηραιά Ήπειρο, όπως όλα δείχνουν, θα είναι δίθυρη έκδοση του Wrangler, που ήδη έχει αρχίσει να αφαιρείται από την γκάμα της Jeep σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.


Το Jeep Wrangler στο φυσικό του περιβάλλον.

Το Jeep Wrangler στο φυσικό του περιβάλλον.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων JATO Dymamics, το 30% των πωλήσεων του Wrangler στην Ευρώπη αφορούσε την δίθυρη έκδοση που θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν. Η μάρκα πούλησε συνολικά στην ήπειρο λίγα παραπάνω από 2.600 αυτοκίνητα. Πρέπει να σημειώσουμε πως το Wrangler θα συνεχίσει να προσφέρεται στην πιο πρακτική 4θυρη έκδοση χάρη σε ένα μεγάλο του πλεονέκτημα. Βλέπετε, η 4θυρη έκδοση προσφέρεται με Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο, γεγονός που μειώνει τις εκπομπές ρύπων του μοντέλου και δίνει την δυνατότητα στην φίρμα να συνεχίσει την διάθεσή του στην Ευρώπη.

Σε σχετικά νέα, διαρρέεται πως στην Ευρώπη δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δούμε το Jeep Wrangler Rubicon 392 που εξοπλίζεται με έναν ατμοσφαιρικό V8 6,4 λίτρων κινητήρα που προσφέρει 477 ίππους και 637 Nm ροπής, αφού η κατανάλωση του μοτέρ και οι ρύποι που παράγει το καθιστούν απαγορευτικό για την Ευρώπη. Το Jeep Wrangler Rubicon 392 διαθέτει, ενεργό σύστημα εξάτμισης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στο αναθεωρημένο σύστημα ανάρτησης, ενώ «φοράει» ελαστικά 33 ιντσών σε τροχούς 17 ιντσών. Φυσικά όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις τέσσερεις επιλογές κίνησης, 4WD Auto, 4WD High, Neutral και 4WD Low, του δίνουν μεγαλύτερες ικανότητες σε παντός εδάφους off-road διαδρομές.
 
Οπτικά, το Rubicon 392 διαθέτει τα απαραίτητα σήματα για να ξεχωρίζει, όπως προαναφέραμε εξοπλίζεται από διαφορετικούς τροχούς, ενώ το καπό φέρει έναν μεγάλο αεραγωγό. Η μάσκα είναι επίσης βελτιστοποιημένη για την καλύτερη ψύξη του V8 μοτέρ. Στο εσωτερικό υπάρχει ένας νέος πίνακας οργάνων, ενώ τα καθίσματα φέρουν την ονομασία της έκδοσης.
 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center