Ferrari Monza SP1 & SP2
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ferrari Monza SP1 & SP2

114.017 Επισκέψεις στο άρθρο

Το παγκόσμιο λανσάρισμα των Ferrari SP1 και SP2 έγινε μεταξύ άλλων στο παριζιάνικο Σαλόνι Αυτοκινήτου. Πηγή έμπνευσης για τις δύο ειδικές εκδόσεις αποτελούν οι Barchetta της δεκαετίας του ΄50, όπως επίσης και οι 750 Monza και 860 Monza με τη μονοθέσια και διθέσια διάταξη (σ.σ. αυτό το στοιχείο διαχωρίζει και την ονομασία των μοντέλων) σε πρώτο πλάνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σε ό,τι αφορά στην «καρδιά» των δύο Ιταλίδων, κάτω από το μυώδες αμάξωμα και πιο συγκεκριμένα στο πίσω μέρος εδρεύει ο γνωστός από την 812 Superfast ατμοσφαρικός V12 κινητήρας χωρητικότητας 6,5 λτ. που αποδίδει λίγο-πολύ 810 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. με 719 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.. Η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη από την Formula 1 χαρίζοντας, σε συνδυασμό πάντα με τον ισχυρότατο κινητήρα, καταιγιστικές επιδόσεις στις Monza SP1 και SP2 των 1.500 και 1.520 κιλών αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,9 δλ. και για τις ρεπρίζ από 100-200 χλμ./ώρα 7,9 δλ. Η τελική ταχύτητα τέλος υπολογίζεται πάνω από τα 300 χλμ./ώρα χωρίς να συγκεκριμενοποιείται από την ιταλική φίρμα.

Αισθητικά, η παντελής απουσία οροφής είναι το πρώτο που παρατηρεί κανείς στις Monza SP1 και SP2 όπως επίσης και τους δύο -ή έναν στην περίπτωση της SP1- όγκους που αποτελούν τη νοητή συνέχεια του χώρου για τους επιβάτες. Επίσης, σημειώνεται πως μπροστά από την καμπίνα, εκεί που συνήθως βρίσκεται το παρμπρίζ, συναντούμε έναν λιλιπούτειο ανεμοθραύστη ο οποίος, σύμφωνα πάντα με τη μάρκα, είναι ικανός να «αποκρούσει» τον άνεμο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες στέλνοντας τον πάνω από τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
citroen