Ford EcoSport

165.257 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2018)
Ford EcoSport

11:18 Ford EcoSport με 140 άλογα (16.498 ευρώ). Το αυτοκίνητο της δοκιμής έχει πιο σφικτή ανάρτηση με σπορτίφ χαρακτήρα λόγω της ST-Line έκδοσης. Για τον λόγο αυτό θα μειώσουμε την επίδοση του κατά 1,5 χλμ./ώρα (όσο δηλαδή θα έκανε αν φορούσε κανονική ανάρτηση στα πρότυπα της κατηγορίας). Πρώτη προσπάθεια στα 65 χλμ./ώρα επιτυχημένη.
11:20 Η προσπάθεια με 77 χλμ./ώρα στέφθηκε από επιτυχία. Ήταν οριακή, την έβγαλε όμως, φάνηκε η πιο σφιχτή ανάρτηση της ST-Line έκδοσης. Το ΕSP δεν επενέβη καθόλου. Ένας κανονικός οδηγός θα δυσκολευόταν.
11:22 Τρίτη και τελευταία προσπάθεια με 76 χλμ/ώρα. Τα κατάφερε εμφανώς καλύτερα από όλα τα άλλα αυτοκίνητα. Έχει ποινή 1,5 χλμ. λόγω της 17άρας ζάντας και έχει το πλεονέκτημα της πιο σφιχτής ανάρτησης.
11:23
11:24
11:24 Κατάταξη μέχρι τώρα
Ford Ecosport - 74,5 χλμ./ώρα
SEAT Arona - 71,5 χλμ./ώρα
VW T-Roc - 71,5 χλμ./ώρα
Fiat 500 X - 71 χλμ./ώρα
Nissan Juke - 71 χλμ./ώρα
Opel Crossland X - 70 χλμ./ώρα
Citroen C3 Aircross - 70 χλμ./ώρα
Jeep Renegade
Opel Mokka X
Peugeot 2008
Renault Captur
Suzuki Vitara

Σελίδα 1Μικρά SUV: Ποιο στρίβει «μόνο του»; (+videos)
Σελίδα 2Opel Crossland X
Σελίδα 3Citroen C3 Aircross
Σελίδα 4Nissan Juke
Σελίδα 5SEAT Arona
Σελίδα 6Fiat 500 X
Σελίδα 7VW T-Roc
Σελίδα 8Ford EcoSport
Σελίδα 9Renault Captur
Σελίδα 10Peugeot 2008
Σελίδα 11Suzuki Vitara
Σελίδα 12Jeep Renegade
Σελίδα 13Opel Mokka X
Σελίδα 14Kia Stonic
Σελίδα 15Τελική κατάταξη
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center