• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Renault Captur

    Διαβάστηκε από 132323 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2018
     

    11:26 Renault Captur με 120 άλογα (18.890 ευρώ). Πρώτη προσπάθεια στα 65 χλμ./ώρα επιτυχημένη.
    11:28 2η προσπάθεια με 75 χλμ./ώρα αποτυχημένη. Τα 75 χλμ./ώρα ήταν πάνω από το όριο του αυτοκινήτου. Το ΕSP φρέναρε δυνατά και είχαμε υποστροφή. Το όριο του αυτοκινήτου είναι πιο χαμηλά
    11:29 Αποτυχημένη και η τρίτη προσπάθεια με 73 χλμ./ώρα. Θα προσπαθήσουμε με μικρότερη ταχύτητα.
    11:31 Στην τέταρτη και τελευταία απόπειρα με 72 χλμ./ώρα πέρασε τη δοκιμασία. Έντονη η επέμβαση του ESP. Χωρίς αυτό δεν θα τα καταφέρναμε.
    11:32
    11:33
    11:34 Κατάταξη μέχρι τώρα
    Ford Ecosport - 74,5 χλμ./ώρα
    Renault Captur - 72 χλμ./ώρα
    SEAT Arona - 71,5 χλμ./ώρα
    VW T-Roc - 71,5 χλμ./ώρα
    Fiat 500 X - 71 χλμ./ώρα
    Nissan Juke - 71 χλμ./ώρα
    Opel Crossland X - 70 χλμ./ώρα
    Citroen C3 Aircross - 70 χλμ./ώρα
    Jeep Renegade
    Opel Mokka X
    Peugeot 2008
    Suzuki Vitara

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     

    TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    • Χρηστος

      Υπαρχουν 3ων ηδων Qashqai το+2 που ειναι στα"μεγαλα" το 4Χ4 1600cc που ανοικει στα " μεσαια" και το 1500cc οπου ανοικει στα μικρα μαζι με το Juke. Πως αντιλαμβανεστε εσεις τα μεγεθη και με ποια κριτηρια;;;

        2
      • autotriti

        Απάντηση: Οι κατηγορίες καθορίζονται από τις διαστάσεις και τον συνολικό όγκο του αμαξώματος ενός μοντέλου. Όχι από τον κυβισμό τους.

          28
    • Γιωργος

      Συγχαρητήρια για την προσπάθεια , αλλά αμφιβάλω πάρα πολύ αν μπορώ να πάρω ένα αμάξι με άλλα λάστιχα , χαμηλωμένο και γενικά φτιαγμένο από τη μαμά του (ecosport St line) ή 4χ4 και απλά να αφαιρέσω κάποια standard χιλιόμετρα από την ταχύτητα . Λες και οι επιπλέον μαμισιες βελτιώσεις έχουν σε όλα τα μοντέλα ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα .

        17
      • autotriti

        Απάντηση: Στην πράξη έχουμε δει ότι οι διαφορές είναι όντως αυτές. Ιδανικό θα ήταν να ήταν όλα τα αυτοκίνητα ίδιων προδιαγραφών, ωστόσο δεν ήταν όλα διαθέσιμα από τις εταιρείες.

         
    • Ανέστης

      Αναμενομενα αποτελεσματα. Ο ομιλος psa της, peugeot ειναι το next big thing στην ευρωπη. To mokka x εχει παρα πολυ καλο στησιμο με μηδαμινες αποκλισεις στις στροφες

        13
      • autotriti

        Απάντηση: Στην συγκεκριμένη κατηγορία των μικρών SUV την Suzuki εκπροσωπεί το Vitara. Το SX4 S-Cross είναι μεγαλύτερο από το Vitara κατά 13 εκατοστά.

          6
    • Ανέστης

      Αναμενόμενο. Ο ομιλος psa της peugeot που εξοπλιζει και την opel ειναι απο το next big think στην Ευρωπη. Το mokkax ειναι απιστευτα στσθερο αυτοκινητο με μηδαμινες σχεδον κλισεις στις αποτομες στροφες

        9
    • Γιάννης

      Αφού λοιπόν δεν ήταν το Stonic διαθέσιμο για το test την Παρασκευή (αν και δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί η KIA δεν είχε ένα αμάξι διαθέσιμο ??? να σας δώσει για την δοκιμή) , έχει γίνει κάποια ξεχωριστή δοκιμή για να έχουμε μια εικόνα για το συγκεκριμένο μοντέλο και να μπορούμε να το συγκείνουμε με τα υπολοιπα της κατηγορίας αφού πρόκειται για ένα μοντέλο με μεγάλη ζήτηση αυτή την στιγμή.

        8
    • travoltas

      Το απογειωσατε και μπραβο σας. Αν και δουλευα, καθε 10 λεπτα εριχνα κλεφτιες ματιες στο live. Δεν περιμενα να με κολλησει τοσο οσο ενα ματσακι μπαλας αλλα το ευχαριστηθηκα το ιδιο. Στα αποτελεσματα του τεστ νομιζω οτι το Peugeot οντως δικαια ειναι πρωτο. Προσωπικα περιμενα το Arona να τα παει καλυτερα απ ολα. Ως κατοχος μικρομεσαιου SUV θα περιμενω κατι αντιστοιχο και γι αυτη την κατηγορια παρεα σιγουρα με Qashqai 3008 CHR και Kuga.

        8
    • Παντελής Σταθουράκης

      Δε ξερω κατα ποσο θεωρειται SUV το citroen C3 aircross... Πιστευω καλυτερα αντι αυτού να δοκιμαζατε το crossover της Citroen το C4 Cactus...

        7
    • pan

      Εξακολουθείτε με υπεκφυγές !!!Το νέο C4 βγήκε τώρα !!!Το τέστ που κάνατε συμπεριλαμβάνει υπάρχοντα μοντέλα όπως το 2008 και το Captur kai Juke, και το C4 Cactus mod 2017 το οποίο έχω και συγκεκριμένα με τα pups στις πόρτες και ανήκει στα crossover !!!Συγκεκριμένα το έχετε συμπεριλάβει σε Τέστ μαζί με το Captur, το Juke, to 2008, το ford ecosport και το 500X !!!!Αναιρείτε έτσι τα δικά σας Τέστ και προφανώς συνε χίζεται να υποτιμάται τη νοημοσύνη μας!!!Καμία σοβαρότητα!!!! Το καινούργιο Cactus ούτε καν κυκλοφόρησε καλά-καλά !!!Παραθέτω και το link με το τέστ που είχατε κάνει !!!! https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-Ford-EcoSport-1,5-TDCi-Vs-5-antagwnistes_135321.asp

       
      • autotriti

        Απάντηση: Αρχικά στη δοκιμή μας, χρησιμοποιήσαμε μοντέλα που πωλούνται στις αντιπροσωπείες, καθώς το να δοκιμάσουμε ένα αυτοκίνητο που έχει αντικατασταθεί και έχει σταματήσει η εμπορική του διάθεση, δεν έχει κάποιο νόημα. Από εκεί και πέρα, μπορείτε να μπείτε στο site της Citroen και να δείτε αν το αυτοκίνητό σας, είναι ακόμα εμπορικά διαθέσιμο. Τέλος, το τεστ που παραθέτετε είναι από το 2016. Καλημέρα σας.

          5
    • dimitris

      Και τo συμπερασμα που βγαινει μετα και απο αυτο το τεστ ειναι οτι τα crossover - μικρα suv εχουν τα ιδια κρατηματα με τα χαμηλοτερα σε υψος αντιστοιχα μοντελα της μικρης κατηγοριας καθως κανανε περιπου τους ιδιους χρονους απο 70-77km/h

        5
    • pan

      Επειδή η κατηγορίες σχετίζονται με τις διαστάσεις βάση των δικών σας λεγομένων σας παραθέτω τις διαστάσεις του 2008 και του C4 Cactus γιατί λέτε ότι ανήκουν σε άλλη κατηγορία!!!! 2008 Μ=4,159, Π=1,739, Υ=1,556 !!! Cactus Μ=4,157, Π=1,729, Υ=1,48 !!!!Σας προσκαλώ να μου πείτε πιο από τα δυο είναι μεγαλύτερο και αν ανήκουν σε άλλη κατηγορία πείτε μου με τι κριτήρια ?????Διαφορετικά υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας !!!!

        1
      • autotriti

        Απάντηση: Το νέο Cactus αποτελεί τον διάδοχο του C4 συνεπώς σύμφωνα και με την Citroen ανήκει στο κάτω άκρο των Hatchback μικρομεσαίων.

          3
    • Χρήστος

      Συγχαρητήρια για τη δοκιμή που πραγματοποιήσατε. Θα ήθελα να κάνω μόνο μια ερώτηση: Για ποιό λόγο βάζετε βαθμούς ποινής στα τετρακίνητα οχήματα; Θεωρητικά το test αποφυγής κινδύνου πραγματοποιείται μόνο με το τιμόνι, χωρίς καθόλου να χρησιμοποιείται το γκάζι ή τα φρένα. Θεωρητικά η ύπαρξη τετρακίνησης δεν θα έπρεπε να επηρεάζει τη δοκιμή (εκτός ίσως απο τις περιπτώσεις που η τετρακίνηση προσθέτει extra βάρος στο όχημα, οπότε πιθανόν να έχει και χειρότερη συμπεριφορά). Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να δοκιμάσετε 2 ίδια μοντέλα, το ένα με τετρακίνηση και το άλλο χωρίς, ώστε να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς.

        3
      • autotriti

        Απάντηση: H τετρακίνηση προσθέτει βάρος στο αυτοκίνητο και αλλάζει το στήσιμό του. Δοκιμάσαμε 2 ίδια μοντέλα με και χωρίς 4κίνηση και η διαφορά ήταν αντίστοιχη.

          1
    • Kostas

      Μπραβο για την προσπαθεια και την ολη LIVE εκτελεση. Ημουν σιγουρος απο πριν για την πρωτη τριαδα σε αυτη τη κατηγορια.

        4
    • Πάνος

      Μήπως κάποια στιγμή να κάνατε κι ένα τεστ άνεσης σ αυτούς τους απίστευτους δρόμους που οδηγούμε, σε όλες τις κατηγορίες ΙΧ;

        3
    • Grigoris

      Ένα μεγάλο μπράβο σε αυτόν που είχε την ιδέα, και σε αυτούς που την υλοποίησαν. Περιμένω να προχωρήσετε και στις επόμενες δυο σημαντικές κατηγορίες, για το ευρύ κοινό. Αγωνιώ να δω focus vs bmw 1 και 3008 vs X1

        3
      • autotriti

        Απάντηση: To Skoda Yeti δεν ανήκει στην κατηγορία των μικρών SUV αλλά σε αυτή των μικρομεσαίων, ενώ πλέον δεν είναι και εμπορικά διαθέσιμο.

          2
    • PanoS

      Τα Hrv και Chr που κατατάσσονται; σε όλα τα διεθνή τεστ(ς), κατατάσσονται στα της δοκιμής σας. Έχουμε ακούσει τόσο καλά λόγια για τη συμπεριφορά τους. Δε θα έπρεπε να ξέρουμε; Ή θα συμπεριληφθούν στα μεσαία SUV;;;

        2
    • γιωργος χαρ

      Εκτιμώ ότι κάποια δεν έπρεπε να μπουν στο test, αφού είναι suv like... κι εύχομαι μη βγει κανένα από τα μη suv πρώτο..!!!!

        3
    • Makis

      Βλέπω στο άρθρο 12 Suv και λέω εδώ είμαστε ωραίο συγκριτικό... Και δε βλέπω Sportage, tuscon και και κάποια άλλα που είμαι υποψήφιος αγοραστής... Τι να πω... Καλύτερα να γράφατε Crossover να μη χαρούμε και τζάμπα... Λίγο προσοχή στη κατά τα άλλα πολύ καλή δουλειά σας..

        2
      • autotriti

        Απάντηση: Από τον τίτλο, αλλά και σε όλο το θέμα, αναφέρουμε ότι πρόκειται για μικρά SUV. Αυτά που αναφέρετε δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, όμως καλομελέτα κι έρχεται κι αυτό... Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο!

         
    • Άρης

      Είμαι καθημερινώς αναγνώστης του περιοδικού σας και σας συγχαίρω για την προσπάθεια ενημέρωσης όλων μας για τις δυνατότητες των αυτοκινήτων και τις επιδόσεις σας. Δεν έχω να κάνω κάποια παρατήρηση. Ευχαριστώ. Άρης

        2
    • pan

      Μάλλον το C4 Cactus θα ήταν καλύτερος εκπρόσωπος σε σχέση με το C3 Aircross !!!Αυτό είναι στην ίδια κατηγορία και μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το 2008 αν δε κάνω λάθος!!!

        2
    • theodoros

      τους εχετε πρηξει τους ανθρωπους! μα ειναι δυνατον να ρωτατε τοσο παραλογα πραγματα! μονο για την cayene δεν ρωτησατε! ο ένας c4, ο αλλος sportage! τι σχεση εχουν αυτα με τα μικρα suv? Ωραιο το τεστ, αντιστοιχο του moose test (youtube). Αναμενουμε και μικρομεσαια suv για απροσδοκητες ανατροπες!

        1
    • kostas

      αρνητική η συμβολή σας ,το μόνο που καταφέρνει είναι να προοθεί τους χαζογκαζάκηδες ελληνες να σκοτόνωνται ακόμα πιο μαζικά με τα αμάξια ' ντουλάπες ',κ αλίμονο ποιος θα πέσει στόν δρόμο τους

        1
    • Gio

      ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ELK TEST ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ ΤΟ SUZUKI SX4 S-CROSS FACELIFT 2016 ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΕΣΤ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΤΥΧΕ 76 ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ 77 ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΡΙΝΕΣ ΚΑΤΩ. ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.

       
    • theodoros

      autotriti, αναρρωτιεμαι ποσο σχετιζεται η οδικη συμπεριφορα των μοντελων με το τεστ. Για παραδειγμα ενω το t roc παρουσιαζεται σε ολα τα τεστ ως αρκετα σπορ, με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα εφαμιλλη των χαμηλων μικρομεσαιων με πολυ καλο στησιμο στις στροφες, φαινεται οτι στο τεστ δεν τα πηγαινει και τοσο καλα όχι μόνο με αυτα που συγκρινατε αλλά και με σχεδόν αντόιστοιχου αλλά και λίγο μεγαλύτερου μεγέθους αυτοκινητα (karoq, ch r, κ.α.).

       
    • Leonidas

      Αφού δεν ήταν το Stonic διαθέσιμο για το test την Παρασκευή (αν και δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί η KIA δεν είχε ένα αμάξι διαθέσιμο ??? να σας δώσει για την δοκιμή) , έχει γίνει κάποια ξεχωριστή δοκιμή για να έχουμε μια εικόνα για το συγκεκριμένο μοντέλο και να μπορούμε να το συγκείνουμε με τα υπολοιπα της κατηγορίας αφού πρόκειται για ένα μοντέλο με μεγάλη ζήτηση αυτή την στιγμή.