5 φωτογραφίες »

Το T.50s Niki Lauda χρησιμοποιεί τον κινητήρα V12 4,0 λίτρων που συναντούμε και στο T.50.

Με 735 ίππους στην πίστα το T.50s Niki Lauda

2.380 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2021)

Η Gordon Murray Automotive παρουσίασε επίσημα το νέο T.50s Niki Lauda, το οποίο έρχεται με 735 ίππους, για να τιμήσει τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.


To T.50s Niki Lauda πρόκειται για ένα μοντέλο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά στην πίστα. Η εταιρεία αναμένεται να κατασκευάσει μόνο 25 μονάδες με το κόστος απόκτησης να ανέρχεται στα 3,1 εκατομμύρια λίρες (περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ). Η παραγωγή του πιστάδικου T.50s Niki Lauda θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2023, αφού νωρίτερα έχουν ολοκληρωθεί οι 100 μονάδες του T.50, του supercar της φίρμας πάνω στο οποίο βασίζεται. Όπως προαναφέραμε το όνομά του αποτίει φόρο τιμής στον «θρυλικό» Niki Lauda.
 
Το T.50s Niki Lauda χρησιμοποιεί τον κινητήρα V12 4,0 λίτρων που συναντούμε και στο T.50. Το μοτέρ προσφέρει 735 ίππους στις  12.100 σ.α.λ ενώ η κορυφαία του ροπή μετράται στα 485 Nm . O Κινητήρας συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο με paddles που μπορεί να ρυθμιστεί με δύο διαφορετικά setup. H κορυφαία ταχύτητα να φτάνει τα 322 χλμ./ώρα, ενώ στο δεύτερο setup που διαθέτει πιο κοντές σχέσεις η τελική ταχύτητα μειώνεται στα 274 χλμ./ώρα.
 
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως το T.50s Niki Lauda είναι μόλις 852 κιλά, ενώ ο εντυπωσιακός ανεμιστήρας στο πίσω μέρος βοηθά στην αύξηση της κάθετης δύναμης που φτάνει έως και τα 1.500 κιλά. Φυσικά η αεροδυναμική ικανότητα ενισχύεται από έναν μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος και ένα σπλίτερ στο μπροστά.
 
Λόγο της αγωνιστικής του φύσης το T.50s Niki Lauda σε σχέση με το T.50, έχει διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής, εξάτμιση, νέα ρύθμιση στην ανάρτηση και επιπλέον αεροδυναμικά εξαρτήματα.
 
Τέλος στο εσωτερικό η θέση του οδηγού βρίσκεται στη μέση, ενώ στα αριστερά υπάρχει ακόμα μία για να φιλοξενήσει και δεύτερο επιβάτη. Αξίζει να σημειωθεί πως ο εκάστοτε αγοραστής μπορεί να παραγγείλει το αυτοκίνητο χωρίς το δεύτερο κάθισμα για να εξοικονομήσει βάρος.      

Hyundai
vw